Jeżeli chodzi o tematy gwarancyjne to nasi klienci nie mieli przypadku jej utraty, robiąc setki samochodów, zawsze kilka trafi się na naprawy gwarancyjne, wówczas przywracamy seryjne oprogramowanie bez nabijania licznika programowań i dopiero wtedy auto trafia na serwis. Trzeba mieć jakiegoś pecha by auto tą gwarancje utraciło lub zdać auto na naprawe z wgranym programem. Inna sprawa tyczy się marki Audi-VW, tutaj jest to bardziej problematyczne. tak, silnik b58 40i jest podatny na modyfikacje i bardzo lubi wysokooktanowe paliwo :) po samym downpipe + paliwo 100oct uzyskujemy okolice 460-470KM. Wycięcie samego GPF nie powoduje wzrostu mocy, wzrost mocy zauważalny będzie gdy uwolnimy wydech całkowcie ( Decat lub sportowy katalizator + GPF off) tymczasem kolejna realizacja : BMW G05 30D 265KM STAGE 1 : 330KM 730Nm