Skocz do zawartości

Michu-BMW Klub Polska

Zarejestrowani
  • Postów

    388
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Leszno

Osiągnięcia Michu-BMW Klub Polska

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Ciśnienia w cylindrach wyglądają następująco: 1.cyl: 33; 2cyl: 26; 3cyl: 20; 4cyl: 25; 5 i 6cyl: po 10... Co na to powiecie? I ile wogóle powinno być? Dzisiaj ściągam głowice, zobaczymy co jest...
  2. W trakcie szybkiej rozmowy (cholera ten brak czasu :mad2: ) powiedziałze na tych dwóch cyl. sprężanie wynosi 12, a to źle. sciągne glowice- zobaczymy co bedzie bo bardzo mnie to ciekawi :wink:
  3. Jeszcze nie wiem na których, ponieważ autka z braku czasu nie odebrałem, a zeby na dłużej pomogło to co trza by zrobic? i dlaczego nowe pierścienie nie pomogą na dłużej zakładając, ze nie będziej już przegrzewana?
  4. Witam. Zaprowadziłem autko do pompiarza poniewaz miało problemy z odpalaniem, sprwadzone-ustawione wtryski i pompa- z tej strony bez zarzutu. Przy okazji wyszło jednak, ze na dwóch cylindrach jest bardzo niskie sprężanie co powoduje kłopot z odpalaniem. I teraz pytanie: Co może byc przyczyną? Moim zadniem: 1.peknieta glowica, 2. wypalone zawory, 3.zużyte pierścienie. W każdym razie glowice muszę zrzucic w weekend, jednak każda przydatna sugestia mile widziana. Jeśli głowica i zawory będą ok to czy wymiana samych pierścieni pomoże? I czy to wogole mozliwe zeby zuzyły sie pierścienie tylko na dwóch tłokach?
  5. Wielkie dzięki:)
  6. Witam. Czy ktoś z Was mogłby mi udostępnic (przesłac, poda działającego linka) działający carsoft 6.1.4? Utraciłem w wyniku formatowania dysku i teraz nie mogę znaleźc :mad2: Pozdrawiam serdecznie Michał
  7. Witam. Czy wtryski mają jakiśokreślony moment dokręania? Jeśli ta k to jaki? Pozdrawiam
  8. Witam. Czy ktoś z Was ma może mape do palmtopa DESTINATOR? Bardzo jej potrzebuję :D
  9. Musisz zdjąć osłony głośników, ściągnąć oparcie, wyjąć chyba dwa kołeczki, które spinają półke z przegrodą bagażnika i pociągnąć półkę do siebie... Koniec :cool2:
  10. Z pierwszej twojej wypowiedzi wynika, ze tuleje wahacza:) Ale to sprawy nie zmienia, po wymontowaniu belki stare tuleje można wydłubać ogrzewajac belke palnikiem (gniazdo się rozszerzy i tuleje dużo łatwiej wyciągnąć) jednak prasa dużo ułatwia zarówno wyciąganie jak i wciskanie tulei-żadnego walenia młotkiem, zabawy z palnikiem i masz pewność, że nowa część jest dobrze osadzona w gnieździe.
  11. Sposób znany z E30/34/32 i zazwyczaj w tych autach działał, jeżeli e38 ma takie samo gniazdo (myślałem, że inne :shock: ) to też powinno śmigać
  12. Jest to pracochłonne (wymontowanie wahacza zabiera najwięcej czasu) ale do wykonania, o ile masz dostęp do prasy (wyciskarki) pod którą wyciśniesz starą i wciśniesz nową tuleję, słyszałem, ze można to zrobić młotkami, ale jak dla mnie to bardzo prymitywny spsób :mad2: i łatwo zepsuć nową część... ułożenie tulei jest bez znaczenia (są okrągłe o ile pamięć mnie nie zawodzi) Pozdrawiam
  13. Nie zgodzę się z tymi, którzy mówią, ze nie da się poskładać jak fabryka.... Jeżeli wszystko się robi starannie, dokładnie i ma się pojęcie o tym co się robi to wszystko będzie ok i auto nie traci na jakości. Ja osobiście nigdy nie brałbym się za dołożenie klimy, wymianę tapicerki, itp nie mając całego kompletu potrzebnego do porządnego poskładnia wszystkiego bo później auta wyglądaja tak jak to z aukcji.... Ale z doświadczenia wiem, ze wiele właścicieli BMW leci na łatwiznę-przykład: Sprzedawałem całe kompletne wnętrze w czarnej skórze chętnych nie było, wystawiłem same fotele-klientów od groma, ostateczne przyjechał gościu z szarym welurem i wziął czarne fotele :duh: Szkoda mu było dołożyć 250zł do całego kompletu :doh:
  14. Ale straszycie ludzi :duh: Dołożenie klimy to żaden problem. Oczywiśce przy założeniu, ze ma się wszystkie elementy (wszystkie tzn. łącznie z przekaźnikami...) i trochę pojęcia o mechanice. Ja dokładałem do e32, zrobiłem to w ciągu jednego dnia i śmigała jak fabryczna :cool2:. Zero prucia instalacji i podobnych bajek, wszystko fabryka przygotowała. Jak tylko wyhaczy się komletną klimę za dobre pieniądze to jest to inwestycja opłacalna, tym bardzej,że czasami ma się do czynienia z wyborem: kupić lepszy stan, mniejszy przebieg itp. bez klimy, czy z klimą ale troszkę bardziej jeżdzony....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.