Skocz do zawartości

lolman

Zarejestrowani
  • Postów

    161
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    535i F10

    było:
    e60 525i, e60 530i, e39 530i, e46 323i, e30 318i;

Osiągnięcia lolman

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Po Vinie zobaczysz dokładnie to, co powyżej napisałem.
  2. Przygotowuję się do wymiany wtryskiwaczy w 535i (rocznik 07/2010). Po VIN-ie głoszą się dwie opcje: Ilustracja po lewej: RP Wtryskiwacz 13 64 7 597 870 Ilustracja po prawej: RP Wtryskiwacz 13 53 7 568 607 Sprawdziłem na stronie BOSCH-a i faktycznie w/w wtryskiwacze różnią się znacząco mocowaniem. Nie wiem, które powinienem zamówić? Do 2010: https://www.boschautoparts.com/en/auto/fuel-injectors/gasoline-direct-injection?partId=62804 Po 2010: https://www.boschautoparts.com/en/auto/fuel-injectors/gasoline-direct-injection?partId=62805 Dzięki za pomoc! :mrgreen:
  3. Niestety konto zostało zawieszone ze względu na zbyt wiele prób logowania niepoprawnym hasłem.... Nie zmieniajcie hasła, jeśli ktoś sobie zapisał hasło w menadżerze haseł typu 1Password to będzie nam cały czas blokowało konto. login:[email protected] pass: BmwKlubAos1?
  4. Panowie, przy jakich przebiegach takie przygody?
  5. Kolego przy jakim przebiegu taka przygoda?
  6. Zupełnie normalna sprawa :roll: ... Dopiero gumowa uszczelka ochrania kabinę przed wodą.
  7. U mnie jest komplet.. Od lewej z pamięci: - Ostrzeżenie przed zmiana pasa ruchu - Asystent zapobiegający kolizji - Asystent toru jazdy - Night vision - Head-up display Systemy te korzystają z wibracji kierownicy...
  8. Współczuję koledzy :cry: , u mnie nie ma żadnych trzasków i pukań. Cisza idealna. To też jest powód, aby podjąć walkę i rozwiązać problem.
  9. :mrgreen: Super, że kupujecie BMW dla wyglądu. To bardzo ładne auta. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  10. Hmm. Co zrobiłbym na Twoim miejscu... W przypadku BMW: - popatrzyłbym za benzyną, prawdopodobnie kopciuszek to nie jest dobry pomysł. Policz sobie różnicę w paliwie dla Twoich przebiegów (ON vs Pb), koszt serwisowy (ON jest droższy), straty moralności na charakterystyce pracy silnika i dźwięku ;))). Jeśli jesteś handlowcem i robisz rocznie znaaaaacznie więcej niż 30k, wybierz diesla. Jeśli nie, policz skrupulatnie i zastanów się gdzie eksploatujesz samochód (miasto/trasa). Miałem kupić 535d, jazdy próbne itd. itd. Wchodziła w grę nowa sztuka. Usiadłem do excela i okazało się, że to auto nie ma dla mnie sensu. Poza tym teraz gdy mijam 535d, zastanawiam się jak tam popielnik :mrgreen: (DPF)... Nevermind :mrgreen: - Szukałbym trochę starszego auta niż te z premium selection, młody jesteś - pakowanie całej kasy w samochód to zły pomysł. Też mam niski PESEL, mogłem brać nową na grubszej specyfikacji - wziąłem używaną za cash i nie żałuję ani chwili. Ilość zaoszczędzonej kasy :cool2: :cool2: :cool2:. Generalnie samochód to też nie jest inwestycja, tylko wydatek... Chyba, że kupujesz samochód w celach zarobkowych lub klasyka. I nie, dojazd do biura to nie jest cel zarobkowy :cool2:. - Wydaje mi się, że zostanie Ci więcej niż 25k po takim zakupie. Wystarczy na pakiet startowy do samochodu używanego, porządne koła na zimę, fajną wycieczkę z bliskimi i wciąż z luzem w głowie. - Benzyny mają dużo mniejsze przebiegi od diesli. Znajdziesz coś w przedziale 75-120 tys., pojeździsz pare lat i kupisz coś lepszego :). Jeśli chcesz leasing do kwoty 100k, to nie wiem czy BMW z PS jest dobrym pomysłem :roll:. Zajrzałby do salonu innej marki, szukając czegoś do kwoty 75k i zostawił sobie luz. Jeśli szukasz auta na 4-5 lat, zwróciłbym uwagę na gwarancje, pakiety serwisowe i ubezpieczenie. 100k to taka niefortunna kwota na samochód. Za dużo na budżet, za mało aby kupić coś sensownego w markach premium. Zetnij budżet lub odpuść ciepłą kawę i wrażenie, że Pan w krawacie rozwiąże wszystkie problemy. Tak nie będzie :) PS Kupowanie nowego "opla na wypasie" to IMO nie jest dobry pomysł.
  11. Nie lepiej teraz oczyścić lakier i nawoskować twardym woskiem, a na wiosnę zrobić pełna korektę :?: Przez zimę nie nacieszysz się inwestycją, którą wykonasz. Auto będzie ciągle brudne etc. + chemia sypana przez drogowców...
  12. lolman

    F10 N55 wolne obroty

    U mnie wygląda to tak: https://www.dropbox.com/s/uywz1sccvdnc7mt/obroty.png
  13. lolman

    F10 N55 wolne obroty

    Zerknę dzisiaj. Masz n55 z chłodnicą oleju i termostatem czy wymiennikiem ciepła?
  14. lolman

    Nowe opony

    Zimą jak najbardziej jeździ się +200km/h, to jednak nie Rosja.. Zawsze kupuję na zimę V, na lato Y. Nie wykorzystuję pełnego potencjału Yka, ale zapas daje większy komfort przy niższych prędkościach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.