Skocz do zawartości

dirty.73

Zarejestrowani
  • Postów

    200
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i touring 1999

Osiągnięcia dirty.73

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Mówisz o instalacji ISTAP 3.55 i ISTAD 3.48.20 ?? tak ale nie trzeba żadnych plików podmieniać, kopiować, wgrywać żadnych ispi admin licencji itd itp. nie długo wrzucę filmik z prezentacji... temat umarł? :wink:
  2. taaa,mi zadeklarowali za kabelek 27 $ ....i zapłaciłem 60 zł cła :lol: ...prześwietlili wszystko,musiałem wysłać rachunek,zrzut strony aukcji itp..prawda Lady5? :lol:
  3. u mnie nie miał problemów..ale avast darmowy,podstawowy,może dlatego...
  4. Przy wymianie dme wystarczyło wcześniej zrobić ze stera dziewice. Ms42 i Ms43 pełny flash idzie po linii K. Teraz w twoim przypadku wystarczy sczytać flash i z palca zmienić isn, synchro i odpala. czyli wyczyścić dme z softu?potem w sumie można wgrać soft disem...i pobierze sobie kody z ews?przy synchronizacji??i jak go wyczyścić??zazwyczaj sam sie czyści jak sie nie chce,ale jak sie chce to jak? :lol:
  5. zaraz zaraz...nie tak do końca..mówiłem,że go masakrowałem... :lol: kombinacje takie-mój oryginalny ews+podmieniony dme-przypisał vin dla dme,ale nie odpala na nim... w celu sprawdzenia,czy podmienione dme nie umarło po zabiegach,wsadziłem ews od niego(mam komplet),wtedy (oczywiście pestka też z kompletu) odpala,działa ..przy moim ews i podmienionym dme,po zaznaczeniu opcji wymiany sterownika,i programowania,daje komunikat,że dme zostało oznaczone,jako wymienione,przeszło pozytywną procedure,ale oczywiście pokazuje błąd synchronizacji ews-dme żeby przypisać ews do dme,niestety trzeba raczej ews editora...nic innego tego nie ruszy ,przynajmniej tak mi się wydaje...
  6. tak,do zabawy wsadziłem inny
  7. skrzynie i dme rób śmiało,nic nie bój,mówię ci...i mały edit,ista zmieniła vin w dme... :shock: nie wiem jak,nie wiem kiedy,bo nic nie wpisywałem...wzięła go chyba z ews,gdy zaznaczyłem opcje,że sterownik był wymieniany...
  8. dzisiaj z tym DME cuda robiłem istą/p ispi,programowałem, jeszcze raz,ustalałem jako wymieniony,szukałem,jak mu zmienić vin,kodowałem...nie udało się zmienić vinu,ale po takich walkach ciągle działa :lol:
  9. na stole...wlutować..no pewnie,że wszystko sie da,ale jak ktoś chce sam sobie jeden sterownik zaktualizować,to takie inwestycje nie wskazane :wink:
  10. Robiłem winkpf już xx dde,zazwyczaj 5.0 i 6.0 przez d can i bez zasilania i jeszcze mi się nigdy nie wywalił,za to z dme jeszcze nie miałem doczynienia. to zrób DDE 3,czy 4,po KKL... :D EDIT:ale dobra wiadomość od Ciebie jest taka,że po DCAN,nowsze DDE już nie mają problemów..
  11. naprawde ciekawi mnie ta zagadka....dlaczego w ASO idzie bez problemu,DDE,a winkfp czy ,jak widać,ista,tak łatwo uwalić....co to za tajemnica sukcesu... :lol:
  12. jeśli opcja z podłączeniem drugiego auta działa,to pomysł wygląda na dobry :lol:
  13. nie pytaj nawet :lol: ,winkfp robiłem bez prostownika(mowa oczywiście o DME i EGS),ale tutaj dałem....jeśli nazwać to prostownikiem...,nawet nie wyłaczyłem świateł dziennych...napięcie było 12V,i tu wraca temat DDE,moim zdaniem,potrzebuje rzeczywistego napięcia powyżej 14 V,ale to jakiś ochotnik musiałby sprawdzić... :lol:
  14. oczywiście,i powiem tak.... :D http://zapodaj.net/d22a1ee0706e4.jpg.html
  15. no ruszyło,ale hmm.plan działań pokazał 17 minut....ostatnio,jak tylko sprawdzałem,pokazywało 1'50"...no zobaczymy czy zakończy pozytywnie :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.