Skocz do zawartości

SimMN

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 turas 2002.
  • Lokalizacja
    Carlow, IE

Osiągnięcia SimMN

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. SimMN

    Taśma airbag e46 Klakson

    A sprawdzales bezpieczniki. Sa dwa, nie pamietam dokladnie jakie. Jeden jest 5A, zasilanie do przekaznika a drugi 15A fo zasilania samych klaksonow. Sprawdz tez przekaznik, moze nie dzialac. Pozdrawiam.
  2. Kontrolka check engine sie nie zapali bo to diesel. Zapala sie kontrolka grzania swiec i to wszystko. A jak jest problem z silnikiem to wywali kontrolke DDE. Mam juz drugiego diesla i ani razu kontrolka check engine sie nie zapalila przy odpalaniu silnika. Pozdrawiam.
  3. Wtyczki na wtryskach mam rozumiec. Miales jakies slady uszkodzedzenia przewodow/wtyczek?
  4. Pewnie nie jeden Ci tu napisze ze z tego co opisales to wrozenie z fusow. Ppdepnij pod kompa aon prawde Ci powie. Prawdopodnie wtryski Ci padaja. Pozdrawiam.
  5. Nie chce Cie straszyc, ale mialem ten sam problem. Na cieplym krecilem ok. 7 sec. zanim odpalila. Silniczek chodzil cacy, zero spadku mocy, itp. Problemem byly cztery wtryski. Po regeneracji jak reka odjal. Sprawdz korekcje w INPIe. Pozdrawiam.
  6. Jak widzisz nie mieszkam w Polsce. Ale w 100 ojro się zamknąłem. Pytanie tylko, bo nie jestem ekspertem, twoja wersja silnikowa to CR czy nie?
  7. Mialem tak samo w mojej e39. Winowajca byl simering na walku pompy wysokiego cisnienia.
  8. Jak to diesel (w opisie nie mogę doczytać) to mogą to być też wtryski.
  9. Nie wiem czy silnikow doladowanych to dotyczy ale wiem ze w "zwyklych" benzynowych silnikach taki objaw wskazywal na uszkodzona sonde lambda. Poprawcie jesli sie myle. Pozdrawiam i zycze spokojnych swiat.
  10. Nie panikuj, bo nie ma po co. Napisz jak duzo tego dymu Ci puszcza. Tak jak koledzy podpowiadaja, pojezdzij i zobacz jak duzo oleju zuzywa a potem podejmij decyzje. Jezeli auto ma moc, odpala bez problemow na zimnym i cieplym i nic innego sie nie dzieje to sie nie martw. Tak przy okazji moja czasem rano tak sobie pierdnie ze pol osiedla nie widac. Ja obstawiam u siebie turbo, bo silnik byl robiony jakies 20k mil temu. Pisales, ze do wymiany masz odme. Ona tez jest jedna z przyczyn dymienia porannego. Pozdrawiam i nie martw sie na zapas. Ciesz sie z jazdy ;)
  11. A co z tak zwanym "suchym" paliwem. Moje auto ma juz prawie 10 lat i zaloze sie paliwo produkowane w tamtych czasach bylo troche inne niz te teraz. Wszedzie przeciez mowia ze paliwo jest ulepszone tylko jak to wplywa na starsze jednostki napedowe z CR. Czy nie zaszkodzilo by dolac od czasu do czasu jakiegos dodatku smarnego? Pozdrawiam.
  12. Mały update. Auto już zrobione, stoi sobie pod domkiem. Okazało się, że simering na wałku pompy wysokiego cisnienia "popuścił". Pompa zregenerowana pod względem simeringów, o-ringów i uszczelek. Silnik przepłukany i zalany valvoline 5W30. Pozdrawiam.
  13. Polski mechanik w Irlandii, hahaha.
  14. Pogrzebalem dzisiaj troche w aucie i w necie i... mam dwa razy wiecej oleju niz mialem przed naprawa Najprawdopodobniej pompa wysokiego cisnienia sie rozszczelnila i pluje dieslem do oleju. Jutro auto jedzie do mechanika na szukanie przyczyn. Bede informowal na biezaco.
  15. Wiec tak, wtryski wymienione, auto pieknie pali od strzala, ale po trzech dniach wyrzygalo olej i mnie juz trafia. Nie wiem czy to jest zbieg okolicznosci czy moze mechanik cos skiepscil przy wyciaganiu wtryskow. Tak czy inaczej jutro musze sprawdzic czy cieknie z gory czy z dolu. Masakra!!! Macie jakies pomysly z wlasnego doswiadczenia. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.