Skocz do zawartości

clip

Zarejestrowani
  • Postów

    629
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320d by MR Motors - sprzedane
    e36 Touring m52b28 + kolektor m50 + krotki dyfer :-)
  • Lokalizacja
    W-wa

Osiągnięcia clip

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Chodzi mi po głowie zamiana służbówki na coś z większym funfactorem. Samochód miałby służyć do codziennej jazdy po mieście i sporadycznie w dłuższe trasy. Jeżeli chodzi o silnik to celuje w doładowane 3.0. M-ka za droga, wolnossak za słaby a diesla nie chce. Docelowo zrobię chipa, na większe mody porywać się nie będę. Zastanawiam się czy iść w jedynkę czy w trójkę ... Jakie są różnice w prowadzeniu? Jeżeli padło by na trójkę to szukać x czy ośkę? Jak z tym silnikiem wypada automat? Generalnie to wolałbym manuala ale sporo x35i na allegro jest właśnie z automatem.
  2. To nie moje, znalazlem w sieci i tyle. Co do momentu to moze celowy zabieg?
  3. http://www.kingsoft.com.pl/galeria/www/bmw-120d-gt2260v/gt2260v-bez-korekty-2.png I co Wy na to?
  4. Pamiętajcie żeby koniecznie zamontować pieska z bujana glowa. Bez tego nie będzie efektow
  5. clip

    Wycena...

    A czemu ta wycena mialaby sluzyc?
  6. No szczegolnie 3 ostatnie wyrozniaja sie swoim premiumostwem z klasy sredniej :-)
  7. spritmonitor.de
  8. Sprawdz tylne heble. Slabo hamujący tyl to najlepsza droga do zabicia przodu
  9. clip

    Spalanie BMW e36 2.8

    bez vanosa to raczej spala zero
  10. Nie mowie o koleinach tylko o tym ze na zakretach opona bedzie sie kladla na bok. Bedziesz mial 1,5 cm na strone bardziej wystajaca opone z felgi w porownaniu do przodu i to jest slabe.
  11. Bez sensu pomysl. Jak chcesz z tylu szersze gumy to kup szersze felgi. Inaczej bedzie ci tyl bardziej plywac na oponie. Poza tym przy tej mocy 225 spokojnie wystarczy.
  12. Jakie nity? To nie boeing 747 :D Domyslam sie ze Polak wszystko potrafi, a jezeli gdzies na wiosce (Bez zadnych uprzedzen do wiosek) stawka godzinowa to 10zl to tez jestem w stanie sobie wyobrazic ze ktos siedzi caly miesiac 10h na dobe z polerka zeby zarobic kilkanascie tysi na odrestaurowanym trupie. Ciekaw jestem jake sa sztuczki. Do tej pory sprawdzalem bardzo dokladnie wewnetrzne slupki i cala blache wokol drzwi do ktorej przylega uszczelka wychdzac z zalozenia ze przy tylu przetloczeniach nie ma szans spolerowac tych elementow.
  13. Ciekawe tu rzeczy piszecie ... Jak wspawac cwiartke zeby nie bylo szpachli na progach albo slupkach wewnetrznych? I zeby byl tej samej grubosci lakier? Rozumiem ze mozna bez sladu wymienic maske i blotnik ale np dach?
  14. to nie poldek że przy 200 tysiącach kończą się nadwymiary w tłokach :) Jak dobra cena to bierz. Lepiej 200 tys z udokumentowaną historią niż 300 tys skręcone na 120 i z książka serwisową z allegro. Ludzie mają półtora razy tyle w idealnym stanie albo jedną trzecią tego i zakatowane na amen. Sam przebieg dużo nie mówi o stanie samochodu więc ciężko gdybać. Jedno jest pewne 2 stówki w żaden sposób nie dyskwalifikuja auta.
  15. Oj tam, oj tam bmw tez daje rade :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.