Skocz do zawartości

kwik23

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 1998 r.

Osiągnięcia kwik23

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No więc tak po wymianie wtrysku sterującego problem pozostał.
  2. OK sprawa z czujnikem temp wyjaśniona jest w porządku oraz wykonałem test na co2 brak chemicznej zmiany płynu więc uszczelka pod głowicą myślę że jest dobra więc czas teraz na kąt wtrysku. Jak sądzicie co najpierw naprawić wtrysk sterujący i potem kąt ustawić czy odrazu ustawić kąt a wtrysk zostawić sobie na później?
  3. Mam jeszcze jedno pytanie z innej półki jaka powinna być oporność czujnika tem/oleju bo ja mam przy temp zewnętrznej 14C wynosi 4,3 Ohm na teście 7 temp pokazuje mi 10C a temperatura płynu chłodniczego w zbiorniczku 14C czy jest dobry czy nie? I jeszcze drugie pytanie o czujnik ciśnienia oleju jak go sprawdzić czy jest sprawny?
  4. jeśli chodzi o chłodniczkę spalin to zrobiłem to w pierwszej kolejności całkowicie pominąłem obieg wody na chłodniczkę ale problem nie ustał
  5. Właśnie zamówiłem ten tester CO2 czekam na dostawę zobaczę co mi powie wtedy. chyba że macie jeszcze jakieś inne pomysły lub sugestie?
  6. Sorki za film ale nie wiem jak to sie stało że jeden film sie wrzucił do góry nogami. A co do auta to wcześniej mi tak nie dymił i mam kilku znajomych i im tak nie dymi. A mi tak jak bym mi się auto paliło z tyłu aż wstyd.
  7. tzn dolewałem tak ale przed wczoraj znalazłem wyciek z okolic pompy wody i wymieniłem wczoraj uszczelkę pod nią jak narazie nie kapie i właśnie obserwuję poziom płynu i minimalnie tylko się obniżył ale jest nadal w zbiorniczku a nie jak wcześniej że było sucho. A takie moje pytanie bo po nagrzaniu silnika jest wszystko ok czy tak się zachowuję nieszczelna uszczelka pod głowicą?
  8. a teraz? mysle ze juz powinno być ok
  9. Jeśli chodzi o odme to zrobiłem tak że ten wąż co idzie do dolotu turbiny odłączyłem go następnie zaślepiłem. A wąż od odmy skierowałem ku górze i dymienie nie ustąpiło. Więc odme odrzucam przynajmniej tak myślę że to nie to. Jeśli chodzi o błędy kompa to mam tylko jeden błąd nr 5 chodzi o wtrysk sterujący wiem że odpowiadam za kąt wtrysku ale u znajomego co ma takie samo auto (silnik, model, ilość koni) posiada też ten błąd a odpala mu normalnie i nie dymi na biało. Dorzucam kilka filmików które dziś wykonałem może coś więcej powiedzą: Zaraz po odpaleniu temp ok 20 - 25C (przepraszam ze do góry nogami ale nie wiem czemu tak się stało) https://www.youtube.com/watch?v=6hW7MYDgUrA&feature=youtu.be Temp ok 40C I temp ok 75C
  10. Czy ktoś może potwierdzić moje przypuszczenia odnośnie podanej usterki. Czy to bedzie uszczelka czy moze kąt wtrysku?
  11. Witam, Na wstępie chciałbym powiedzieć, że przeczytałem masę postów i już po prostu sam nie wiem. Moje autko to e46 320d m47 136km, Jeśli chodzi o mój problem to podczas odpalenia pojawiają się wielkie kłęby białego dymu oraz trochę nim telepie, pod czas ruszania zaraz po odpaleniu to brakuje mu mocy obroty maks do 1700 - 1800 i z tyłu biało. Jak już osiągnie temp ok 40 C dymienie ustępuję, odpala normalnie i rusza. Poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym spada mi trochę tzn muszę dolać płynu tak zbiorniczek na 40km w mieście w korkach. Jeśli chodzi o turbo to sprawdzałem luz na wirniku i luzów poziomych nie ma lecz tylko lekkie pionowe ale wirnik nie ociera o korpus. Obstawiam uszczelkę pod głowicą lub kąt wtrysku lub może odma? Może znacie jakiś sposób aby to sprawdzić bez jeżdżenia do wyspecjalizowanych warsztatów. Jeśli czegoś nie wyjaśniłem lub niezbyt jasno to przepraszam. Dziękuję i pozdrawiam.
  12. OK też tak zrobie
  13. no własnie próbowałem zaparowakć tak tylko że na niewielkim spadzie bo nie mam takiego w pobliżu ale miałem podobny efekt. Jeśli chodzi o to wykręcanie to na ciepłym silniku bym to wykręcił tylko że nie mam zadnego garażu żebym mógł zostawić tak auto aż do wystygnięcia w sumie to by sie dało zrobić schować wszystko w bagażnik i pozamykać hehe ok rozważe tą opcje. :D
  14. Czyli by mi zostało wyjęcie świec i sprawdzenie ich? Czy może jest jeszcze inny sposób sprawdzenia bez wykręcania ich z głowicy (boje się że sie ukrecą a tego bym nie chciał)
  15. No tak ale jak mierzyłem świece to oporność mają w normie. A żeby wyjąć i sprawdzić wizualnie to jak bym nie patrzeć to jest troche zachodu z tym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.