Skocz do zawartości

qn11

Zarejestrowani
  • Postów

    267
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O qn11

  • Urodziny 20.03.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest E65 730D 2004
    Było E60 530dA 2003

Osiągnięcia qn11

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Szkoda, że regenerowałeś to sprzęgło, nowe kosztuje w granicach 2 tys. Diesle montowane w e65 maja zbyt duzy moment i regeneracja sie nie oplaca, bo zazwyczaj te sprzegla potem juz nie wytrzymaja za dlugo. Obstawiam wlasnie na uszkodzone sprzeglo hydrokinetyczne. Co do wzmacniacza L7 i przerwanego obiegu swiatlowodu, nie ma to wplywu na dzialanie takich podzespolow jak silnik skrzynia itd.
  2. Czujnik kąta skrętu raczej na 100%. Możesz próbować jakimś sprayem do potencjonometrów typu contact jednak z czasem i tak padnie. Używka kilka stówek plus programowanie pod auto.
  3. qn11

    Wielkopolskie

    Panowie, szukam sprawdzonego warsztatu gdzie mogę sprawdzić pompy wtryskowe bosh, 8 sztuk. Najchętniej okolice Poznania lub Konina. Możecie coś polecić?
  4. Nie trzeba wyciągać lampy:) Mnie się udało odkręcając ją i odchylając maksymalnie do przodu. Wtedy jest ładne dojście do kapselka za którym jest żarówka do ringów. Parę minut roboty:) Chcąc wyciągnąć lampę, musisz zdjąć zderzak, a to już dużo roboty.
  5. Niestety ale również mam złe doświadczenia związane z Woytechem. Jakieś półtora roku temu odstawiłem auto z błędem Active Steerning. Radziłem się w tej sprawie między innymi u pana Mikołajczaka, który z po sprawdzeniu błędów powiedział, że raczej mam uszkodzoną wiązkę kabli. Zaprowadziłem więc moją E60 do Koninka, by sprawdzono mi wiązkę kabli od maglownicy. Po dwóch - trzech dniach zadzwoniono do mnie, że to nie wiązka, a maglownica jest uszkodzona, koszty naprawy dość wysokie, więc zrezygnowałem. Skasowano mnie 450 zł. Kupiłem maglownicę i chciałem wymienić ją sam. Jak się okazało przy rozbieraniu auta, jeden kabel był przepalony! A instalacja podobno była sprawdzona kabelek po kabelku! Zlutowałem kabelek, nie wymieniając maglownicy i auto śmiga już około 1,5 roku bez błędu. Potem tylko problemy z odsprzedażą maglownicy i wyrzucenie w błoto 450 zł za usługę, która i tak nie była przeprowadzona, łatwiej było podpiąć inną maglownicę z wiązką kabli, niż szukać prawdziwej awarii:/ Na pewno nigdy tam już nie zaprowadzę auta, ponieważ zostałem zwyczajnie oszukany! Mam nadzieję, że pan Wojtek przypomina sobie niebieską E60 z tym błędem, specjalnie dla niej łatwił maglownicę gdzieś z Poznania. To, że młody chłopak, nie oznacza szansy na naciąganie.
  6. Raczj stawialbym na uwalony modul tylnej klapy, czesto padaja. Chyba ze klapa wmogole nie reaguje na przycisk, to moze uszkodzona jakas wiazka elektryczna
  7. Instrukcja obslugi sie klania:) ustaw przelacznik od wybierania lusterek do ustawien( ten co jest na drzwiach i przesuwa sie prawo lewo) na prawe i po problemie.
  8. Rolete trzeba popchnac palcem żeby sprawdzić czy jest luzna. Ogólnie jak silnik złapie temp powinna być otwarta. Może masz termostat uszkodzony i jeździsz na niedogrzanym silniku? Sprawdzales temp w ukrytym menu?
  9. Co do ciągłej pracy wentylator to warto sie przyjrzeć bo zajedziesz alternator. Może jest uszkodzony czujnik temp cieczy i komp dostaje cały czas sygnał ze silnik sie gotuje? A żaluzje nie maja żadnego silniczka raczej:) jest elektromagnez który trzyma żaluzje zamknięte, a jak jest potrzebne to sie rozlacza i podczas jazdy strumień powietrza otwiera zaluzje, bardzo prosty mechanizm.
  10. Czujnik Znajduje sie w module szl, do niego zamontowane są wszystkie manetki itp. Musisz zdjąć kierownicę, potem obudowe i możesz wyciągnąć moduł. Potem tylko zdemontowac taśmę od airbagu itp i zobaczysz czujnik. Ale to dość dziwne objawy. Gdyby czujnik był uwalony na pewno zapaliła by sie kontrola trakcji, kierunki by nie odbijaly itp.
  11. qn11

    AUTO PARK PROBLEM

    Może w ustawieniach koledze zmieniło sie coś? I teraz przycisk na kierownicy odpowiada za coś innego? Wejdź w ustawienia auta i zobacz czy masz ustawione na przycisku kierownicy auto p.
  12. Tyle razy walkowany temat.... Nawet pisze w komunikacie żebyś zajrzał do instrukcji obsługi... Wchodzisz w ustawienia samochodu i resetujesz u ciebie to jest chyba RPA czy cos w ten desen. Resetu sie dokonuje na postoju. Błąd od razu znika a ty masz spokój. Robi sie to po każdej zmianie kół czy cisńienia w oponach. Wszystko w instrukcji opisane.
  13. Z tego co pamietam to musi iść sygnał wstecznego ze skrzyni. Jak wrzycisz R to lusterko sie rozjasni.
  14. qn11

    moduł świateł do e60

    Wszystko zależy jaki rok masz auta, wcześniej moduły skrętu były osobno montowane, dopiero coś koło 2005 roku zostały zintegrowane z modelem świateł. Poza tym, to nie polonez. Wymieniając moduł trzeba zmienić mu vin i zakodowac pod auto. Nic dziwnego ze nie poszło.
  15. Chciał ograniczyć działanie egr. Teraz pewnie przy ostrym depnieciu zostawiasz za autem czarnego baka. Dlatego sie na to zdecydowal, aby ograniczyc kopcenie. Egr można ograniczyć elektronicznie za pomocą disa, jest to opisane na tym forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.