Skocz do zawartości

miazgat0r

Zarejestrowani
  • Postów

    241
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335i M-pakiet
    E91 335d M-pakiet
    F30 335i Performance

Osiągnięcia miazgat0r

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Masz na myśli zwykła najzwyklejszą? Nie o taką mi chodzi, ani nie o ala f80 (batman style) bardziej o lotkę ala carbon i wcale nie ma tego tak dużo jak piszesz. Myślałem, że dostane konkretne info , bo forum na FB to jakiś śmiech na sali... Dodam, że dawno tu nie zaglądałem, pozdrawiam !
  2. Witam, polecicie jakąś ciekawą lotkę na klapę, którą bez problemu kupię w PL? Ali odpada bo terminy i ceny wcale jakoś nie zadowalają, a zależy mi na czasie :8)
  3. Pod Ista błędy te same : brak komunikacji z komputerem aktywnego układu wspomagania i błąd dotyczący braku inicjacji kąta skrętu. Elektryk powiedział że to wina komputera, a znajduje się za lewym blotnikiem, demontowal ktoś kiedyś?
  4. Jest pełny zbiorniczek, sprawdziłem wiązke i jest okej, odpiąłem też wtyczkę od sterownika AS dalej to samo. Jutro ustawiłem się na lepszy komputer, może wyjdzie coś więcej. Jest szansa że sama adaptacja na nowo coś da, ale to będę wiedział jutro
  5. Cześć, mam problem z przekładnią active steering ,kierownica chodzi jak w golfie 1. Odpaliłem auto z rana, ruszyłem i wywaliło błąd na żółto z AS oraz DTC a i wykrzyknik od hamulca ręcznego. Wróciłem do domu podpiąłem pod komputer i mam takie błędy: 0x6140 Błąd kąta skrętu kierownicy (który wystąpił ponad 1000km temu ,nie wywaliło wtedy kontrolki), a teraz błędy z dziś : 0x6144 Selsthemmung sueberwachung (nie wiem jak to przetłumaczyć), 0x6146 Urządzenie nie może przejść do trybu aktywnego , 0x614A Kąt położenia nie został zainicjowany, Dziwne bo AS działało do tej pory bez zarzutu, macie jakiś pomysły? Czytałem coś na temat wiązki która idzie za prawym przednim nadkolem, ale to był temat o e60, ponoć tam kable sie uwalają często, ale nie wiem jak w e90. Czekam na jakieś info, pozdrawiam !
  6. Cześć, jestem w trakcie modu na LCI, moje auto jest z 2007.10 i miałem fabryczny bixenon skrętny, pytanie czy muszę zmieniać moduł frm u siebie czy mój obecny wystarczy? Po lampy jadę jutro i też dynamic xenon oczywiście. Pzdr
  7. Długo szukałem niebieskiej, ale nigdzie nie mogłem znaleźć i odkupiłem od kolegi z forum czerwoną taśmę. Daj namiar na prv, miałem założenie pomieszać tunel na niebiesko a dekor na czerwono. Ogólnie zmienia to wygląd wnętrza, u mnie za czarno było i wyszedł fajny kontrast, foto poniżej:
  8. Zdjęcia się nie ładują, chyba że tylko u mnie taki problem
  9. Poprawione
  10. Mogłeś kupić 4x 9.5j, bo przód jest mało wklęsły. U ciebie jakoś ta felga wydaje się być mniejsza niż u mnie, pewnie z racji zdjęcia, jaki profil opony wrzuciłeś? U mnie przy et22 i dystansie 7mm na tyle wygląda tak: a tak z boku, ale bez dystansu jeszcze na tyle:
  11. Mam JR 21 w Mat Bronze u siebie i mi się bardzo podobają, siadły jak trzeba :)
  12. Dzięki kolego czytam właśnie :)
  13. Powiem ci tak cena do jakości według mnie idealna... Na sporcie sporo osób wkłada te felgi do swoich bawarek :8) Ja mam na myśli do siebie JR 11, JR21 lub JR22 ,chodzi mi po głowie jeszcze fake vossen czytaj: oems ifg10 Ciężko mi się zdecydować :D
  14. JR to dobre felgi, nie są ciężkie i są naprawdę wytrzymałe. Miałem w swojej e92 335i 1 sezon,ale za to znajomy ma już 3 lata na swojej e39 i chwali nic nie prostował itd. Ja ciągle mam dylemat który z tych 3 wzorów by najlepiej pasował do e91 :P
  15. Koło do e92 miazga :8) , sam się zastanawiam nad wrzuceniem do swojej e91 jr11, 21 lub 22 nie wiem na co się zdecydować :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.