Skocz do zawartości

Shadow69

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    4 649
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

9 obserwujących

O Shadow69

  • Urodziny 22.07.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330xd 2003r.
    G31 520dX-drive 2017r
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Shadow69

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Przedlift również ma - sprawdź dokładnie.
  2. "pre supply pressure" lub coś podobnego. Powinno być w granicach 4 barów. Tam jest na wężu zawór (grzybek ze sprężynką) który utrzymuje ciśnienie - pompa jak sprawna jest w stanie podać sporo powyżej 4 bar. Może masz ten zawór zablokowany/uszkodzony czy też ktoś miał problem z ciśnieniem i go zablokował.
  3. Tego się chyba nie włącza w samochodzie, a po porostu pojawia się w apce po sparowaniu jej z samochodem.
  4. Mały update - moje już naprawione. Po wymianie przewodu dozującego chwilę było ok, ale po kilku dniach wywaliło ekstra błąd czujnika jakości(?) adblue, także nie obeszło się bez wymiany zbiorniczka, gdyż owy czujnik nie jest wymienny. Co do przecierającej się wiązki - przeciera się ona na krawędzi karoserii, miejsce jest widoczne po zdjęciu prawego nadkola. Wiązka wychodzi ze zbiorniczka (2 wtyki) i leci sobie w górę, jest w kilku miejscach przypięta plastikowymi uchwytami, ale tu gdzie załamuje się prawie 90°, dotyka naroża karoserii. U mnie nie było uszkodzenia, ale widać wyraźnie ślady że lekko się o tą krawędź ociera - na dłuższą metę będą z tym problemy - warto czymś dodatkowo zabezpieczyć.
  5. No i mam mały update. Mechanik w pierwszej kolejności podniósł soft we wszystkich sterownikach do najnowszego (mój był fabryczny z 2017), po czym błąd "zwarcie pompy do masy" zamienił się na "przerwa w obwodzie grzałki przewodu dozującego". Grzałka fatycznie jest spalona (na co też od początku typował majster), więc czekam teraz na zamówiony nowy przewód.
  6. Wszystko fajnie, tylko że uszczelka która sprawia problemy nie jest gumowa... Ja mam jakiś najzwyklejszy preparat z marketu do uszczelek, i tak od kilku lat smaruje wszystko (no, w tym roku akurat przespałem) i problemów nie ma.
  7. Rok temu profilaktycznie nawaliłem sylikonu w sprayu i cała zima bez problemów. W tym roku zapomniałem - tylnych drzwi nie da rady otworzyć, wszystko przymarzło w cholerę... Coś mi się zdaje że jakby parkował na terenie pochyłym, to by problemu nie było, a zmiana uszczelek niewiele w tym przypadku da.
  8. Na poniedziałek jestem umówiony z majstrem na grubszą diagnozę, także zobaczymy co wyjdzie. Generalnie jestem nastawiony na naprawę, a nie usunięcie układu.
  9. Dodatek do adblue stosuje w sumie od zawsze, także pod kątem kryształków jest czysto. Ja używam tunap. Błąd dokładnie jak mówisz - dotyczy zwarcia pompki do masy. Błąd 2C3000 z tego co doczytałem wywali zawsze jeśli moduł SCR coś złapie, więc wygląda że wynika on z błędu pompki. Z tego co patrzyłem, ze zbiornika wiązka wydaje się iść bezpośrednio do bagażnika, do modułu SCR, dopiero z niego jest gdzieś połączenie do DDE. Szukałem w ista czy można zainicjować samą pompkę, ale niestety nic nie znalazłem. Możliwe że ze względu na błąd funkcja ta jest niedostępna. Na samą myśl o wymianie zbiornika mam odruch wymiotny...
  10. Cześć wszystkim, walczę z problemem adlue w moim G31. Wyskoczył mi ostatnio check wraz z komunikatem "system adblue". Skanowałem auto bimmerlinkiem, w dde znalazło błąd: 2c3000: "SCR system, diagnosis feedback: transmission of obd system error status from scr control unit to the dde" Moduł SCR niby czysty. Skasować się nie dało. Trzykrotnie problem samoczynnie znikał i pojawiał się ponownie. Wczoraj spróbowałem skasować po raz kolejny, i o dziwo poszło, check zniknął, ale "system adblue" został. Po 3 uruchomieniach silnika check niestety wraca. Dzisiaj kumpel podłączył Iste, i poza w/w błędem, znalazło jeszcze w module SCR: 805271: Active tank, feed pump, short circuit to ground Na ten moment żadnego z nich nie da się skasować. Podpowiedzcie proszę gdzie szukać problemu, pompa, przewody, a może jeszcze coś innego?
  11. Dopadło dzisiaj i mnie. Błąd 2c3000: "SCR system, diagnosis feedback: transmission of obd system error status from scr control unit to the dde" Prawdopodobnie wiązka, bo jest to jeden jedyny błąd i pojawił się nagle. Teraz i ja muszę odkopać w którym miejscu to cholerstwo się uszkadza...
  12. Czy była by możliwość udostępnić schematy? Też chciał bym przejść ze sportów na komforty.
  13. Cześć, wszystko ok, jeździ jak jeździło, nic się nie dzieje.
  14. Dziwne, bo moją zrobiłem około 20k przez rok czasu i dolałem około 15l, z czego na ten moment znowu mam 3k zasięgu. Dużo podciąga. Ale za to żadnych problemów.
  15. W hypertech zabili mnie cenami. Za haka zawołali ~12k, a hak i moduł z używki. Oni nawet w kalkulacji chemię montażową i czyściwo wyszczególniają jako osobną pozycję. Zrobiłem za mniej jak pół z tego równie porządnie. Odezwij się do chłopaków z Brzezin k.Łodzi, ogarniają takie tematy i są o niebo bardziej przystępni cenowo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.