120d Xdrive będzie dostępny pewnie w tym samym czasie jak quattro w nowej budzie. 120dX już jest wymieniany w literaturze BMW, więc to tylko kwestia czasu. Skoro "pierwsze wersje mają wiele niedoróbek".... (w mojej opinii teoria, która może się tyczyć tylko poszczególnych elementów i tylko w niektórych pojazdach.....) to po co w ogóle zawracasz sobie tym głowę? Kup sobie stare A3 i będziesz bardzo zadowolony. Tam nic już nie może być złe :) A tak, na marginesie, osobiście niedoróbek w swoim F20 nie widzę, ale to Ty wybierasz :) Ja się przesiadłem z 8L na 8P, a teraz na F20 i jestem bardzo zadowolony ze swojej decyzji. Tyle ode mnie :) 120xd wchodzi w oferte jesienia.. zobaczymy jak cenowo sie to usytuuje ... Co do niedorobek to jest regula, wychodza one w pierwszej polowie roku uzytkowania i potem - niekiedy osobiscie - optymalizuje je badz ich sie pozbywam. Obecnie seria F16/F15 ma problemy rowniez z zaciekami splywajacymi na szybe podczas predkosci pow 130 km/h, widocznosc wtedy jest bardzo ograniczona - ratuje wtedy system side assistant. Niby flagowy samochod a wyszedl bubel, juz nie wspomne ile beldow bylo w pierwych werjach E90/91, ale jak wspominam kazdy koncern o tym wie, rzadko o tym trabia ale w kwesti dbalosci o klienta usterki usuwane sa jak najszybciej, co nie znaczy ze jezdzisz "wadliwym" poprzednikiem, jesli zdecydujesz sie na zakup w krotkim czasie od wprowadzenia. Moze byc i tak ze model jest "idealny", oby takie bylo F20... Glowe zawracam sobie dlatego bo szukam wyjscia, kazdy model ma swoje plusy i minusy, ale widze ze warto poczekac bo pod koniec roku wszystkie 3 marki (Mercedes, Audi i BMW) beda mialy nowe wersje z mocnymi silnikami i dodatkowymi elementami wyposazenia ktorych na chwile obecna nie ma w ofercie.