Skocz do zawartości

asc

Zarejestrowani
  • Postów

    212
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    g20 330i, f30 316i, e46 328, e39 528
  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia asc

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. asc

    G20 LCI2 2025

    Agroopcja to jest ogólnie mpakiet w g20 po lifcie. Ale o tym już wystarczająco dużo napisano.
  2. Reupload zdjęć Schemat kabla Wtyczka OBD-2 po zlutowaniu Wtyczka RJ-45 po zarobieniu
  3. jeśli już tłumaczysz z niemieckiego - to rób to rzetelnie i nie zmieniaj treści pod swoje teorie forumowicz zapytał ZF i tylko tyle - nic nie pisał o wspomnianych przez ciebie 200 tys. km odpowiedz ZF a więc stąd wziąłeś te 200 tys. :) podsumowując ten komentarz: - wymiana samego oleju z miski wyłącznie regularnie co 80 tys - wymiana przy dużych przebiegach (nie wskazują jakich :) ) wyłącznie pełna wymiana wraz z miską / filtrem
  4. po pierwsze żaden z wklejonych przez ciebie cytatów nie pochodzi ze strony ZF - nawet tej, którą podałeś a jedynie z powtarzanych od kilku lat wpisów na niemieckich forach po drugie sprawdźmy co faktycznie ZF na swojej stronie pisze na temat wymiany oleju http://www.zf.com/corporate/en_de/aftermarket/spare_parts/transmissions_spare_parts/oil_change_kits/Oil_change_kits.html tłumacząc na nasze - ZF Services zaleca wymianę oleju co każde 100 000 km lub najpóźniej po 8 latach i dokładnie to samo mieli na myśli koledzy Niemcy pisząc a nie, że po przekroczeniu 120 000 już nie wolno wymieniać :) wszystkiego najlepszego w nowym roku!
  5. a później już nie? co to za bzdury? po pierwsze nic takiego nie wynika z tego wpisu po drugie niemieckie fora to nie żadna biblia - pełno tam bzdur jak i na polskich forach
  6. a co ma tu kolor oleju na rzeczy? to nie silnik, gdzie olej płucze nagary i robi się czarny
  7. dokładnie to samo napisałem w swoim pierwszym poście, więc w sumie nie wiem co chciałeś wnieść do tego wątku
  8. jeśli twój panel wygląda jak nr 1 to by wskazywało, że PDC miałeś dokładane niemniej jednak to jest normalne, że PDC wciąż działa po wyrzuceniu wstecznego http://www.realoem.com/bmw/images/diag_5qyo.jpg
  9. Śrubokręt nr części 71111179629 Ucho holownicze nr części 72157184971 u mnie jest jeszcze nasadka do śrub antykradzieżowych, ale to zapewne będzie do kupienia tylko w aso konkretnie pod twoje śruby
  10. napisz proszę o jaki parametr dla modułu FEM chodzi, to sprawdzę to u siebie jeszcze dzisiaj
  11. normalne
  12. jeśli pytasz o tempomat, to tak - robiłem sam, bo jest to banalnie proste (jeśli masz auto z limiterem)
  13. jeśli ktoś pyta na forum o opinie, to po to, bo chce je przeczytać skoro wg. cennika jedna felga wzór 390 kosztuje 1300 zł to trudno oczekiwać, że ktoś prawie za tą samą cenę będzie sprzedawał komplet 4 sztuk i jeszcze na tym zarobi ale oczywiście nic nie przesądzam - jedynie opisuję swoje wątpliwości
  14. przecież masz w VIN 521 Rain Sensor w F30 czujnik światła i deszczu to jest jeden element
  15. ogranicznik przydaje się na foto radary :) a tak poważnie - nie wiem jak z aktywnym tempomatem, bo tu potrzebny jest jeszcze radar ale dołożenie dynamicznego tempomatu (działa jak zwykły tempomat + sam hamuje na zjazdach) to była u mnie godzina roboty i 400 zł za części kupujesz kierownicę z guzikami tempomatu (lub same guziki) do tego kodowanie (w Krakowie zakoduję ci to za darmo)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.