Skocz do zawartości

lysy_23

Zarejestrowani
  • Postów

    453
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lysy_23

  • Urodziny 30.11.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było:BMW 330i e90 2005
  • Lokalizacja
    mazowieckie, podlaskie

Osiągnięcia lysy_23

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Można też sprawdzić w INPA adaptację vanos i valvetronic. Może tak być że vanos nie pracuje, a błąd raz usunięty więcej się nie pojawi póki nie wymusi się adaptacji.
  2. Moim zdaniem jest problem z kołami vanosa lub z rozrządem. Adaptacje powinny być jak najbliżej zera, czerwone pole to już dziura w przyspieszeniu. Spróbuj usunąć adaptacje.
  3. Też musiałem kupić dise dwa tygodnie temu. Zastanawiałem się nad zamiennikami z aledrogo. Naczytałem się opinii na forum że bardzo często długo nie pracowały i kupiłem OEM BMW. Czy dobrze zrobiłem tego się nie dowiem.
  4. Bez demontażu Disy ciężko poznać po dźwięku czy klapa pracuje, czy sam silniczek pracuje. Przynajmniej ja nie potrafiłem.
  5. I ja muszę kupić dużą Dise. Warto przepłacać za ory, jest jakaś namacalna różnica w wykonaniu między ory, vaico, dme? Widzę po postach że z zamiennikami były problemy.
  6. Do diagnostyki. Ale w ciemno po strzale poduszek, napinacze do wymiany kierowcy i tył, pasażera do sprawdzenia. Klema żeby zadziałała ponownie też do wymiany.
  7. Ja wymieniłem oleju z szybką płukanką, zalałam nowy olej i ar9100 na 15tyś wymieniłem, następnie dodałem 2300 i przejechałam 12tyś(ar2300 był zalany trochę później niż olej 6tyś.) I teraz moje pytanie przy zalanym ar 2300 mogę dodac dodatkowo ar2820 i spuścić olej. Czy może mieć to jakieś pozytywne lub negatywne skutki.
  8. Przy aktualizacji usuwają się wszystkie adaptacje. Sądzę że to może mieć wpływ. Spróbuj usunąć np INPA i zobacz różnice Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  9. Wiem że nie na temat ale ledwo to wszystko przeczytałem. :duh:
  10. Punkt 3 możesz wykonać INPA, robisz to tylko na zapłonie bez pracującego silnika. Usuwasz błędy. Wybierasz silnik F8 adaption, F8 WT albo usuwasz wszystkie adaptacje shift F9. Następnie odpalasz auto i niech pochodzi parę minut na biegu jałowym A tu filmik też znalazłem, rosjanin był pierwszy A tu się nieźle valvetronic uszkodził
  11. Termostat w chwili awarii prowadzi do niedogrzania.
  12. Taka temperatura jest ok, ale w chwili alarmu pewnie była większa. Do sprawdzenia pompa wody, a najlepiej np w INPA zrobić test dać ją na 100% i sprawdzić czy taką wartość uzyskuję.
  13. Żeby emulator zadziałał w tym silniku to musiałbyś dać z 3 w szeregu na każdy kat Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  14. A masz jakieś błędy Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  15. Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem Mówisz żeby pobrać baze z ista 3.53 i w niej edytorem pozmieniać. Ale to bez sensu skoro w nowszej miało być więcej polskiego. Możesz do mnie jaśniej :mrgreen: :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.