Skocz do zawartości

WoDzU07

Zarejestrowani
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d Touring 2004

Osiągnięcia WoDzU07

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Tak, obroty falują, ale dopiero po zejściu obrotów, czyli chwilę po odpaleniu. Sprawdź jeszcze napięcie podczas rozruchu, wtedy będzie więcej zmiennych do porównania. ;)
  2. Od 2 lat jeżdżę na Millers XF 0W40. Robię ok. 350-400 km tygodniowo, odcinkami po ca. 40-50 km. Rok temu, po regeneracji sterownika świec, było wszystko w porządku, tej zimy znów się zaczęły problemy. Spróbuję go podładować i zobaczę, jak się zachowa. Obstawiam właśnie, że błąd wynika ze zbyt niskiego napięcia rozruchowego, przez co wtryskiwacze nie były poprawnie sterowane. Dam znać, jak się sprawy mają. Dzięki!
  3. Temperatury spadły poniżej zera, a ja standardowo, jak co zimę, mam problem z moim M47N. Według INPY, podczas rozruchu napięcie spada poniżej 10V, zapalają się również kontrolki ABSu, kontroli trakcji i poduszek (podobno te systemy mają zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciem, stąd zapalenie się kontrolek). Jak auto odpali, to kontrolki gasną. INPA wykazuje tylko jeden błąd: 4B11 - rough controller, co według informacji, które znalazłem w sieci, oznacza problem z wtryskiem/wtryskami. Ktoś ma pomysł, co to może być? Na koniec parę faktów, co mam nadzieję ułatwi, ewentualnie zawęzi pole poszukiwań winowajcy: - akumulator to Centra Futura, ma 2 lata, przydarzyło mu się rozładowanie do zera - brak ładowania, problem pojawił się latem br., po wymianie szczotek w alternatorze jest dobrze - pompa w baku nowa - pompa progowa nowa - regulator szyny CR ok - czujnik ciśnienia na szynie CR ok - wtryski wykazują na zimnym silniku (wg INPY) odchyłki rzędu +/- 0,5-0,6 - sterownik świec po regeneracji u Rogera Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i porady! :)
  4. Nikt?
  5. Przeczytaj jeszcze raz mojego posta. Stwierdzenie, że prowadzenie było ok jest bardzo lakoniczne i nic z niego nie wynika. Ja poprosiłem Szymona o rozwinięcie tej kwestii.
  6. Szymon, powiedz lepiej, jakie masz odczucia z jazdy, porównując R17 do R18? :D Pomijam kwestię przyspieszenia, bo to opisałeś, chodzi mi o inne aspekty, tj. prowadzenie, utrzymanie kierownicy, komfort, itp.
  7. Czekam z niecierpliwością na większe testy. :norty:
  8. Zupełnie jak u mnie! :D Jak sobie z tym poradziłeś?
  9. Ostatnia część zmagań z felgami letnimi - Ultimate Compound Megsa, następnie Achilles Prep, dwie warstwy Coli 476 i Poorboy's NL na rantach opon. Niech przemówią zdjęcia:
  10. Do pełnej satysfakcji jeszcze trochę brakuje, jeśli chodzi o lustro. Może na wiosnę uda mi się podziałać na maszynie polerskiej. :norty: Z planów mechanicznych na pierwszy rzut na pewno: - zawieszenie tylnego wózka (wszystkie gumy) + łącznik elastyczny wału - rozprawienie się z denerwująco popiskującym wentylatorem dmuchawy - w końcu remap :8) Swoją drogą, jeszcze nigdzie na youtubie nie znalazłem przypadku, żeby komuś tak głośno popiskiwał, jak u mnie... :mad2:
  11. Edytowałem 1-szy post, dodając informacje o wszystkich modyfikacjach (wizualnych i mechanicznych) oraz nowe zdjęcia. :)
  12. A jak z rozruchem? Był mocno utrudniony?
  13. @szymon, jak źle było z odpalaniem auta? O filmiku można zapomnieć, ale chętnie bym usłyszal/zobaczył, jak pali teraz, po całej nocy stania. :)
  14. I przygasanie światła w rytm falowania obrotów to też normalne zjawisko?
  15. Cześć, parę dni temu zaobserwowałem u siebie falowanie obrotów, słychać to również na zewnątrz, silnik według pewnej stałej amplitudy podnosi i obniża obroty. Dodatkowo, wraz z falowaniem obrotów, przygasa delikatnie oświetlenie. Zacząłem podejrzewać podgrzewacz, po wyłączeniu climatronica obroty trzymają stały poziom. Czy to oznacza jego uszkodzenie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.