Skocz do zawartości

darekb

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D M47 2001r. Touring
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia darekb

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, prosiłbym o sprawdzenie tego samochodu. Link dostałem od forumowicza acidburn. W ogłoszeniu jest napisana moc 136KM a seryjnie powinno być 143KM, czyżby silnik był zdławiony do 100KW? Czy dławienie odbywa się tylko przez komputer? Link: http://otomoto.pl/bmw-318-318i-navi-skory-serwis-m-pakie-C32299595.html
  2. Dzięki za rozkodowanie vin-u. Kolor zgadza się, na piątym zdjęciu widać dobrze kolor. Kierownica faktycznie bez multifunkcji. Listwy w innym kolorze to akurat na plus, chociaż nie widziałem jeszcze drewna w m-pakiecie.
  3. Witam, Co sądzicie o tym samochodzie? Prosiłbym również o rozkodwanie VIN-u. Może wiecie czy w E46 występował seryjnie ISOFIX? Link: http://allegro.pl/bmw-e46-m-pakiet-kombi-i3999986547.html
  4. Hej, Miałem ten sam problem. Ogrzewanie szyby działało, wycieraczka, spryskiwacz, otwieranie szyby już nie. Byłem u kilku elektryków i wszyscy mówili że kable są całe, na kompie były błędy związane z brakiem komunikacji. Dopiero w ASO naprawiłem tylną klapę - trzeba było zaprogramować na nowo kilka modułów, koszt 450zł. Jak okaże się że kable masz całe to na 100% masz rozprogramowany samochód.
  5. Hej, wyciągnięcie mechanizmu jest dosyć proste, musisz zdjąć plastikową osłonę (trzymają ją dwie śrubki), pod osłoną masz jedną śrubkę oraz taśmę od przycisku otwierania szyby którą też musisz odłączyć. Następnie zdejmujesz delikatnie plastikową osłonę wycieraczki, zdejmujesz wycieraczkę i delikatnie odkręcasz dużą nakrętkę trzymającą cały mechanizm. Uważaj przy skręcaniu aby nie dokręcać za mocno. Zastanawia mnie czemu działa u Ciebie spryskiwacz. Miałem u siebie całkowicie zatarty mechanizm, wycieraczka ani drgnęła spryskiwacz też nie działał. Po otworzeniu klapy i zablokowaniu zamka śrubokrętem silnik działał i spryskiwacz też. Wygląda to tak że komputer wie że mechanizm jest zatarty i nie włącza spryskiwacza.
  6. Musisz poluzować tą śrubę i wyjąć podkładkę która jest pod nią, potem wkręcasz śrubę do pierwszego oporu. Na zdjęciu na czerwono masz zaznaczoną śrubę i podkładkę. http://imageupload.org/?di=712991619096
  7. Potwierdzam, zapłaciłem tyle samo. Na naprawę jest roczna gwarancja.
  8. Miałem u siebie problemy z powietrzem w układzie paliwowym. W serwisie musieli wymienić przewody paliwowe (miałem popękanie) i jakiś zbiorniczek ciśnieniowy. Niestety musiałem długo jeździć na zapowietrzonym układzie ponieważ pompa wtryskowa mi padła i musiałem regenerować.
  9. darekb

    320d centralny zamek pilot??

    Właśnie wymieniłem akumulatorek w kluczyku. Ciężko było rozebrać ale jakoś poradziłem sobie. Okazało się że stary akumulatorek ma napięcie 3.3V, jednak po wciśnięciu jakiegoś przycisku napięcie spadało do niecałego 1V. Teraz na nowym akumulatorku kluczyk działa idealnie :) nie musiałem nawet programować kluczyka.
  10. darekb

    320d centralny zamek pilot??

    Kluczyk jest ładowany indukcyjnie ze stacyjki. Opis jak rozebrać i naprawić kluczyk: http://radxcell.nora.pl/2009/02/15/jak-rozebrac-kluczyk-bmw.html http://radxcell.nora.pl/2009/02/16/jak-naprawic-kluczyk-do-e46.html
  11. darekb

    320d centralny zamek pilot??

    Nowe piloty od E46 są nie rozbieralne, jest w nich akumulatorek. Sygnalizacji działania kluczyka nie ma.
  12. darekb

    320d centralny zamek pilot??

    Mam podobny problem. Przycisk z konsoli zamyka/otwiera bez problemu. Jednak z pilota nie da rady, jedynie czasami po dłuższej jeździe i po zaprogramowaniu kluczyka działa. Jednak tylko kilka razy można go użyć po chwili ponownie przestaje działać. Na 100% problemem jest padnięty akumulatorek w kluczyku, zbyt szybko się rozładowuje. Mam już nowy akumulatorek w weekend będę wymieniał. Spróbuj zaprogramować kluczyk po dłuższej jeździe (instrukcję masz na forum), jeżeli nie będzie dawał oznak życia to możliwe że masz niezsynchronizowany kluczyk z komputerem. Ja tak miałem po wymianie modułu komfortu, wówczas musiałem zaprogramować na nowo cały samochód. Koszt w ASO to 592zł.
  13. Sprawdź czy działa ogrzewanie tylnej szyby (w touringu często ścieżki przecierają się). Ogólnie posprawdzaj elektrykę, czy tylna szyba w klapie się otwiera, czy wycieraczka tylna ze spryskiwaczem działa (często zaciera się). Warto pootwierać boczki w bagażniku i zobaczyć czy np awaryjne otwieranie wlewu działa (u mnie jest urwane). Jak kolega wcześniej napisał często pojawiają się bąble rdzy na klapie w okolicach znaczku bmw.
  14. Pompa oddana do naprawy. Po zdjęciu wszystkich przewodów jeszcze raz sprawdziliśmy w warsztacie czy leci paliwo ... okazało się że leci, jednak pod zbyt słabym ciśnieniem żeby przełamać wtryskiwacze.
  15. Wszystkie przewody były poluzowane, nic nie było słychać, kręciłem może z minutę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.