Skocz do zawartości

Wookie71

Zarejestrowani
  • Postów

    262
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    324TD E30
    330D E46
    330XD E91 MPakiet
    330D F31 xDrive
    M340i G21 LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wookie71

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Diler dostaje dokumenty znacznie wcześniej niż auto. Mi też rejestrowali, kiedy dostali dokumenty, a auto stało czekało jeszcze na transport z Kleszczowa. To przecież plus a nie minus, bo jak auto do nich dotrze, to możesz je od razu odebrać. Naprawdę szykujesz się z miernikiem lakieru na nowy samochód? Niektórzy to jednak robią sobie sami pod górkę przez całe życie.:-) Jak dla mnie, to z racji takiego podejścia, jest wielce prawdopodobne, że właśnie Tobie się przytrafi felerny egzemplarz, w którym musieli dodatkowo polakierować drzwi :-)
  2. Racja. Te posty powinny być przeniesione do wątku o G20 LCI. Nawet nie zwróciłem uwagi że.to nie ten temat :cool2: Już się zamykamy! :-) Zwłaszcza, że już odebraliśmy. Ale pewnie przez to, że tak długo czekaliśmy, wchodzimy tu, od czasu do czasu, z przyzwyczajenia :-)
  3. No tak, ale masz za to możliwość otwarcia kilku okien na raz na prawym ekranie, które do tego możesz w każdej chwili przesunąć palcem na następne tam ustawione. Co do tylnego "dyfuzora' który oczywiście żadnym dyfuzorem nie jest, to ten nowy ma swój sens i zamyka całość nowego wyglądu, wg mnie pasuje i wygląda bardziej agresywnie.
  4. Jeśli oceniasz po zdjęciach to owszem. W realu LCI wygląda o niebo lepiej i wg mnie wygląda lepiej niż preLCI. Zauważyłem, że każdy mój kolega, który krytykował LCI na fotach, po obejrzeniu mojej na żywo odszczekuje i stwierdza, że wygląda bosko. Dotyczy to również tyłu. To samo dotyczy środka, tablet też nie wygląda jak na fotach, w rzeczywistości wygląda solidnie, w ogóle nie czuć tandety i nie jest to moje, jakby nie było subiektywne zdanie a osób postronnych. Co do zegarów, to nie wiem o czym mowisz, bo są 3 layouty do wyboru. Fakt, że nie na do wyboru imitacji klasyków, analogowych okrągłych, ale w preLCI jest tak samo, też ich nie ma. Jak napisałem wyżej, jak patrze teraz na preLCI, to już w niej widzę poprzedni model, mimo, że oczywiście to tylko facelift. Jednak chyba najbardziej wyraźny facelift w stosunku do faceliftów poprzednich generacji. Wracając do zegarów, są równie czytelne a cały iDrive 8 o niebo lepszy w obsłudze i intuicyjny. Brak przycisków ogrzewania foteli i klimy, jest tak rozwiązany, że jest i tak dostępny na jedno kliknięcie, zawsze na dole pod ekranem głównym. Wystarczy się przestawić i jest to równie wygodne. A przynajmniej przy włączaniu ogrzewania fotela po jednym kliknięciu mam najsłabsze grzanie a w przyciskach zawsze musiałem 3 razy nacisnąć :-) Także jak widać, są gusta i guściki :-)
  5. Mam go od miesiąca i zdecydowanie wolę stary środek. Jakbym mógł zamienić auto na identyczne ze starym środkiem nawet chwilę bym się nie zastanawiał. M340i wyprodukowane w pierwszym tygodniu LCI. Jeżdzę nim już 2,5 miesiąca i zrobiłem 6 tys km. Na początku byłem załamany tym nowym kokpitem z wielkim tabletem. Teraz jestem w nim zakochany i w życiu bym już nie zamienił na stary środek, który jakby nie było i tak miał elektroniczne zegary, więc nie ma co mówić o jakimś analogu w okrągłymi zegarami, do których wszyscy wzdychamy. Funkcjonalnie bajeczka! A do tego na żywo wygląda to naprawdę dobrze i nie czuje się żadnej tandety, której można się było doszukiwać na zdjęciach. A biorąc pod uwagę, że nowy MPak look w M340i jest boski naprawdę patrzę już na preLCi jak na serię F30, mimo, że jest nadal piękna :-) Patrzysz na pre-LCI jak na F30 a to nadal techniczne 1:1 takie samo auto jak odebrałeś. Dostałeś nowy zderzak, gorsze lampy od laserów i już uważasz że to F30 :lol: :D Chodziło mi tylko i wyłącznie o aspekt wizualny i uczucie świeżości. To oczywiste, że G20 jest o niebo lepszą konstrukcją od F30. Jeździłem E46, E91, F31 i teraz G21. Po mega udanych 3 litrowych E46, i E91, F31 jeździło mi się jak galaretą. 330d w xdrive zrobiona na 305 koni, a praktycznie przez całe 6,5 roku jeździłem nią w trybie SPORT, bo tylko w nim układ kierowniczy był znośny. W G20/21 mamy na szczęście powrót do korzeni marki i jeździ wyśmienicie :-) Także nie trzeba mi tłumaczyć oczywistości :-) A co do laserów, nad stratą których bardzo też ubolewałem, to kiedy wczytałem się w temat, okazało się, że de facto były też mocnymi ledami. Nie wiem, czy jesteś świadomy, ale one odpalają się tylko w specyficznych momentach, a kiedy działa asystent świateł drogowych i wycina światła pod nadjeżdzające auta, to i tak robi to na takich samych ledach jak w LCI przy adaptacyjnych. Jedyną różnicą jest moment, kiedy jest ciemno i pusto, który zdarza się raz na ruski rok :-) No chyba, że jeździsz w Stanach i pokonujesz bezkresne tereny, gdzie taki laser może sobie poświecić dłużej :-) Pozdr
  6. Mam go od miesiąca i zdecydowanie wolę stary środek. Jakbym mógł zamienić auto na identyczne ze starym środkiem nawet chwilę bym się nie zastanawiał. M340i wyprodukowane w pierwszym tygodniu LCI. Jeżdzę nim już 2,5 miesiąca i zrobiłem 6 tys km. Na początku byłem załamany tym nowym kokpitem z wielkim tabletem. Teraz jestem w nim zakochany i w życiu bym już nie zamienił na stary środek, który jakby nie było i tak miał elektroniczne zegary, więc nie ma co mówić o jakimś analogu w okrągłymi zegarami, do których wszyscy wzdychamy. Funkcjonalnie bajeczka! A do tego na żywo wygląda to naprawdę dobrze i nie czuje się żadnej tandety, której można się było doszukiwać na zdjęciach. A biorąc pod uwagę, że nowy MPak look w M340i jest boski naprawdę patrzę już na preLCi jak na serię F30, mimo, że jest nadal piękna :-)
  7. G31 - auto niszowe, buhaha, zwłaszcza w 520d :-)
  8. Rozłożenie masy przez baterię - środek ciężkości wyżej i przesunięty do tyłu. Dla mnie różnica była aż nadto odczuwalna i wyraźna. Nie chciałbym jeździć 45e, miałem złe odczucia prowadząc to auto, nie prowadzi się tak, jakbym oczekiwał. Z kolei 40d było pozytywnym zaskoczeniem, że ciężki SUV może aż tak dobrze jeździć. Nie potępiam czyjegoś wyboru, każdy ma swoje potrzeby i swój styl jazdy. Wielu może nawet tego nie zauważyć a skupić się na ciszy 0-50 km/h i to jest ok. Po prostu mówię, że 45e prowadzi się gorzej od 40d, jeśli ktoś ma bardziej dynamiczny styl jazdy. Mnie akurat zdecydowanie bardziej przeszkadza warczenie silnika benzynowego przy 200+ na trasie niż terkot diesla w mieście. Diesel to przeżytek? Bo paru lobbystów w Brukseli próbuje tak wszystkim wmówić? Mając bezpośrednie porównanie, zdecydowanie wybieram "przeżytek" (d) niż słabe, niepraktyczne rozwiązania (e). Jakiego auta teraz nie kupisz, duża szansa, że na nim nie stracisz. G31 to niszowy segment, spadający i popularny tylko w Europie - to fakt. Trudno to traktować w kategoriach inwestycji. G05 byłoby pod tym bez dwóch zdań lepsze. Nie wiem o jakim hałasie przy 200+ mówisz. Do niedawna jeździłem tylko 3 litrowymi dieslami BMW, czyli najlepszymi silnikami w tej klasie :-) Miałem po kolei e46, e91 i F31 w 330d, wszystkie zmapowane, ostatnia F31 na 305 koni. Absolutnie na nie nie zamierzam narzekać, ale nie mają szans w kwestii kultury pracy i przede wszystkim w dźwięku z benzynowym B58, R6 3.0. Jakkolwiek dobry nie będzie 3 litrowy diesel w BMW to nadal będzie klekotem, któremu daleko do dobrej benzynki :-) Pomijam fakt, że między innymi właśnie dźwięk to coś czego oczekuje każdy szanujący siebie i motoryzację petrolhead :-)
  9. M340i Touring, czekałem ponad 10 miesięcy. Zamówienie złożone 21 września 2021, ustalony dooobry rabat i leasing na stałej stopie. W maju tego roku zostałem poinformowany, że wersja preLCI już się nie wyprodukuje i że trzeba konwertować zamówienie na nowy model. Pod koniec czerwca szczęśliwie trafił się slot z datą produkcji na 6 lipca, czyli w pierwszym tygodniu produkcji LCI i tak się wyprodukowała. Cena ze starym rabatem i leasing na stałej stopie na szczęście zostały utrzymane! Odebrałem 29 lipca i jest to na pewno pierwsza M340i G21 LCI w Poznaniu. Zresztą nadal mało trójek LCI widać na ulicach :-) Także można powiedzieć, że mimo długiego oczekiwania okazałem się szczęściarzem :-)
  10. Zazwyczaj samochód produkuje się po 1-2 tygodniach od nadania VINu. Ja przykładowo po 20 czerwca dostałem VIN i datę produkcji na 7 lipca. Auto zeszło finalnie z taśmy 6 lipca. 14 lipca było w Polsce w Kleszczowie. 25ego zjechalo do salonu, 29ego odbierałem :-)
  11. KRT na pełnej! :-) Nie nerwujsa, stawiam na przełom września i października :-)
  12. Wyższy, nie wyższy komponenty praktycznie te same a G22 to jeden z najdłużej produkujących się obecnie modeli. Pisałem to jedynie w ramach ciekawostki. Wrzesien '21 Termin produkcji 35-36 tydzień (oby!). Moja, wyprodukowana 6 lipca, ma wszystko z ww. restrykcji. Więc albo w M340 ich nie ma, albo braki dopiero powstały w sierpniu.
  13. Właśnie rozmawiałem z moim handlowcem w BMW Bońkowscy Szczecin. Przekazał mi, że ktoś u nich niedawno zamówił M340i Touring w moim kolorze (Merlbourne Red) z białą skórą i prawdopodobnie nie będzie jej odbierał. A właśnie dostała VIN i za miesiąc będzie do odbioru. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to mogę przekazać bezpośredni kontakt do handlowca, to przedstawi więcej szczegółów :-)
  14. Kolega czeka na M340i G21 od czerwca 21.
  15. Oczy krwawią, jak czytam te ksenofobiczne brednie. I moje ulubione stwierdzenie "i tyle w temacie!" BTW, biorąc pod uwagę, że Monachium jest, jak wiele niemieckich miast, multi kulti, to będziesz musiał pół tego niemieckiego G26 wymienić, bo na pewno niektóre elementy złożą murzyńskie albo nie daj boże chińskie rączki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.