Moim skromnym zdaniem: 1. 3,5iS nowe po lifcie - ponieważ łączy wszystkie Twoje za i przeciw, a w końcu Cie na to stać. 2. 3,5is przed liftem - ponieważ ta opcja ma 6 cylindrów i godnie nosi (wozi) szachownice na masce a i frajda z jazdy - pierwszorzędna. Faceliftingiem bym się nie przejmował, bo lampy sobie możesz wymienić, migacz z odpustu dokupić... A jeżeli tak Ci zalezy na małej utracie wartości to wogóle poszukaj E85 w M'ce i ... zarobisz na niej. O ile kupisz bezwypadkową i w idealnym stanie.... :shock: 3. 2,8i.... ostatnie co bym brał pod uwagę, choćby nawet nowe, czy po lifcie, czy i przed... to ich jest najwięcej bo są najtańsze, a najtańsze bo mają tylko 4 garnuszki i są obłozone niską akcyzą. Taki kraj... więc i takie klamory... Ja osobiście bym tej opcji nie kupił nawet jak by miała koła ze złota gratis :(