Skocz do zawartości

gradu_85

Zarejestrowani
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530d 2005
    E39 520i 2001(było)
    E46 320Ci 2001(było)
    E39 530d 1999(było)
    E36 325i 1994(było)
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp.
  • Zawód
    Polish Soldier

Osiągnięcia gradu_85

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Sprawa rozwiązana :) Miałem zapchany dpf. Problem usunięty. Sprzęt śmiga jak trzeba
  2. odgrzeję starego kotleta... świeży zakup a po dwóch dniach jazdy wygląda to tak: dodam, że cały czas gaz opór. dziwny dźwięk przy około 3000 obr/min był słyszalny już wcześniej
  3. Niestety nic nie działa jak powinno. Błąd dalej się powtarza
  4. Witam, pilnie poszukuje sprawdzonego, działającego programu. Instalowałem już z 4 różne wersje INPy i non stop błędy(IFH-0018) Mam problem ze swoją e39 530d :/ Bardzo proszę o pomoc!
  5. gradu_85

    530d Wysokie spalanie

    No, problem był taki, że zalałem badziewiastego paliwa. Objawy: Wyłączam auto i co? Silnik pracuje jeszcze 3-4 sek. Uruchamia się normalnie, tylko gasnąć nie chce od razu. Sporadycznie towarzyszy temu błąd "einspritzanlage". Silnik pracował jak stary traktor. Im więcej jeździłem tym częściej auto gasło po przekroczeniu 2000 obr. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia paliwa i jak ręką odjął. Nie licząc zwiększonego apetytu na paliwo :/ PS. Jak wygląda ogranicznik ciśnienia i gdzie się znajduje?
  6. gradu_85

    530d Wysokie spalanie

    Już raz wymieniałem, jakieś 1,5 roku temu. Oryginalną kupiłem. Mogę wiedzieć skąd Twoje założenie?
  7. gradu_85

    530d Wysokie spalanie

    Jakiś czas temu miałem problem z "bumą" Okazało się, że zawór regulacji ciśnienia paliwa padł. Wymieniłem go na nowy. Od tamtej poru zauważyłem wzrost apetytu na paliwko o jakieś +3L/100 km, a w pedał nie cisnę... Link do Inpa analog values 4 ---> http://youtu.be/g8VqCCd59lE na postoju, temperatura ~90C, 0:50-1:30 włączona klima oraz Analog values 1-3 http://youtu.be/XAczCwOha_w Wtryski chyba w normie?
  8. Jakiś czas temu miałem problem z "bumą" Okazało się, że zawór regulacji ciśnienia paliwa padł. Wymieniłem go na nowy. Od tamtej poru zauważyłem wzrost apetytu na paliwko o jakieś +3L/100 km. Link do Inpa analog values 4 ---> http://youtu.be/g8VqCCd59lE 0:50-1:30 włączona klima Analog values 1-3 http://youtu.be/XAczCwOha_w Wtryski chyba w normie?
  9. Te poszczególne wartości sprawdzić na postoju?
  10. jakie są dopuszczalne odchylenia
  11. To chociaż ktoś może powiedzieć jak powinny wyglądać wartości na wtryskach(INPA) w 530d 99 rok + -
  12. Po rabatach w InterCars 367 zł (Bosch)
  13. Sprawa się wyjaśniła. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia paliwa + filtr paliwa Silnik pracuje bez problemów, zero błędów.
  14. Wymontowałem zawór regulacji ciśnienia paliwa. Może pomoże jakieś czyszczenie tegoż zaworu? Jak tak to czym to czyścić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.