Skocz do zawartości

kocurr

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kocurr

  • Urodziny 22.11.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E70 35d 2012
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia kocurr

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Niestety, ciężki sterownik do zdobycia. W motorataj - 5000 zł za używany. Skończyło się na zakupie nowego.
  2. Panowie, zwracam się z prośbą o pomoc. Moje auto od grudnia 2021 jest uziemione, a ecusspec.pl od tego czasu "próbuje" naprawić DDE. DDE zostało zalane ropą przez uszkodzony czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Komputer jest nie do dostania - sprawdzone allegro, ebay USA, DE, UK. BMW E70 xDrive 35d z 2012 roku (USA). BMW 13 61 8 572 131 DDE 8 572 131 BOSCH 0 281 019 393 https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=ZW03-USA-10-2012-E70N-BMW-X5_35dX&mg=13&sg=15&diagId=13_1282&q=13618572131 Czy jest możliwość użycia np. DDE od 3.0D i przeprogramowania pod 35xd bez wymiany wiązek etc.? Czy jest jakikolwiek zakład w Polsce/Europie, który profesjonalnie zajmuje się naprawami ECU i jest w stanie zdziałać "cuda"? Czy jest cokolwiek co można zrobić żeby auto wróciło do żywych? Jak wspomniałem na początku - mój samochód stoi już pół roku nieużywany, a Mi opadają ręce. Pojawiły się nowe DDE w serwisie BMW, ale koszt ponad 8k zł. Oczywiście jeżeli będzie to ostatnia szansa - kupię nowy, ale może jednak ktoś tutaj miał podobny przypadek lub wie jak z tematem zadziałać? Z góry dziękuję bardzo za pomoc!
  3. Panowie, zwracam się z prośbą o pomoc. Moje auto od grudnia 2021 jest uziemione, a ecusspec.pl od tego czasu "próbuje" naprawić DDE. DDE zostało zalane ropą przez uszkodzony czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Komputer jest nie do dostania - sprawdzone allegro, ebay USA, DE, UK. BMW E70 xDrive 35d z 2012 roku (USA). BMW 13 61 8 572 131 DDE 8 572 131 BOSCH 0 281 019 393 https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=ZW03-USA-10-2012-E70N-BMW-X5_35dX&mg=13&sg=15&diagId=13_1282&q=13618572131 Czy jest możliwość użycia np. DDE od 3.0D i przeprogramowania pod 35xd bez wymiany wiązek etc.? Czy jest jakikolwiek zakład w Polsce/Europie, który profesjonalnie zajmuje się naprawami ECU i jest w stanie zdziałać "cuda"? Czy jest cokolwiek co można zrobić żeby auto wróciło do żywych? Jak wspomniałem na początku - mój samochód stoi już pół roku nieużywany, a Mi opadają ręce. Pojawiły się nowe DDE w serwisie BMW, ale koszt ponad 8k zł. Oczywiście jeżeli będzie to ostatnia szansa - kupię nowy, ale może jednak ktoś tutaj miał podobny przypadek lub wie jak z tematem zadziałać? Z góry dziękuję bardzo za pomoc!
  4. kocurr

    Rozrząd E70 35d

    Dzień Dobry, W związku z tym, że moja E70 powoli zbliża się do 200 tys km przebiegu, zastanawiam się nad wymianą rozrządu. Nie do końca potrafię rozszyfrować czy już rozrząd słychać, czy jest to inny dźwięk, ale ze względu na wiele informacji na temat pękniętych łańcuchów - przy każdej trasie zastanawiam się czy to nie już. Czy ktoś z Was wymieniał i może podzielić się informacją odnośnie kosztu i przebiegu przy którym rozrząd wymieniał? Jak sprawdzić rozrząd? Czy macie do polecenia warsztat w Warszawie lub okolicach który zajmuje się tego typu naprawami? Z góry dziękuję za odpowiedź
  5. Panowie, czy do CCC jest potrzebny FSC code? Pytam, bo chcę pomóc znajomemu, a sam mam CIC Gdzie FSC jest niezbędny. Dzięki za info, Pzdr!
  6. :duh: :duh: .... a ja nie mam szklanej kuli żeby wiedzieć jaki masz zderzak :D :D możne podaj VIN bo tak będziemy sobie pisali .... Zafi - to może mi pomożesz, mam ten sam problem i do końca nie wiem jak dostać się prawidłowo do czujników i wiązki. VIN: 0B89214
  7. Dzień Dobry, Mam problem z systemem PDC w moim X5. Od zakupu system nie działa - po uruchomieniu silnika i wrzuceniu biegu wstecznego, włącza się na chwilę - pokazuje właściwie, ale po chwili wyskakuje informacja o awarii. W ista wyszedł błąd prawego zewnętrznego czujnika w przednim zderzaku, który został wymieniony trzykrotnie na używane oryginalne, ale z każdym było to samo. Co może być problemem, czy konieczny będzie demontaż przedniego zderzaka? Czy macie do polecenia jakiegoś elektronika w Warszawie lub okolicach, który pomoże z naprawą PDC w moim aucie? Pozdrawiam,
  8. Cześć, miałem podobny problem. Jechałem w dużej ulewie i powoli zaczęły się dziać totalne "jaja". DSC błąd, błąd xdrive, błąd skrzyni,... finalnie nie chciały się wyłączyć wycieraczki, auto jechało w trybie awaryjnym, a po zgaszeniu - nie chciało odpalić bo odcinało nawet pompę paliwa. Tutaj na forum też nikt nie chciał mi pomóc - jeden z użytkowników pisał tylko, że jak auto jest u mechanika, to błąd - bo powinno być u elektronika :lol: Oczywiście - auto było u "mechanika", innymi słowy w warsztacie w którym mają wiedzę i dostęp do ludzi wykwalifikowanych, którzy zdiagnozowali temat i naprawili. Dokładnie nie powiem Ci czy to na pewno to - ale zostałem poinformowany, że był to problem z szyną CAN - błąd komunikacji pomiędzy modułami przez co wysypało ponad 70 błędów. Auto zostało naprawione w 3 dni od mojego podwiezienia, a koszt wynosił około 800 zł. Po naprawie brak błędów i brak problemów (już 3ci miesiąc) - chociaż prosili żebym jeździł specjalnie jak tylko będzie padał deszcz żeby zweryfikować, czy wszystko już zostało naprawione. Polecam BMW Expert (Oil Expert) w Dawidach Bankowych. Chłopaki ogarniają świetnie mechanikę, mają zaufanych elektryków i elektroników, nie przeginają z cenami.
  9. Cześć, ze względu na fakt, że zaskoczył mnie luz na przednim wale podczas dużego serwisu - hamulce, oleje w przekładniach i skrzyni, filtry etc - zdecydowałem się na wymianę na zamiennik. Zrobiłem już 20 tys. I przy ostatniej wymianie oleju - wał był sprawdzany i nie ma luzu więc zamiennik spisuje się ok. Ja kupiłem zamiennik firmy Euro Driveshaft I ten mogę polecić. Wymiana wału nie jest strasznym zabiegiem, a te oryginalne BMW podobno wcale nie zostały poprawione - wolę więc wydać 800 zł + 200 zł za wymianę raz na 50 tys, niż wymienić za 4000 zł i liczyc, że wytrzyma dłużej. Mechanik podczas wymiany przyznal, że nie ma do czego się przyczepić jeżeli chodzi o jakość zamiennika. Ale oczywiście, to tylko moje zdanie. Pzdr
  10. Kruku, Czy mógłbyś sprawdzić: 0B89214 Dzięki wielkie!
  11. Dobry wieczór, Kolejny miesiąc - mam ten sam problem, który nie wiem kiedy się zaczął. Otóż działa funkcjonalność bluetooth - jak ktoś dzwoni, lub gdy ja wybieram numer z telefonu. Działa streaming muzyki poprzez urządzenia zewnętrzne. Jednak gdy chcę wejść w menu Telefon - wyskakuje informacja o braku połączonych telefonów (brak telefonów na liście) i jedyną opcją jest sparowanie nowego telefonu, co nie przynosi żadnego skutku. Podczas parowania - wyskakuje informacja, że dla wybranej funkcji nie udało się połączyć telefonu. Próbowałem już wszystkiego - odłączanie MULFa w bagażniku, reset telefonu, zmiana telefonu, update software'u (http://www.bmw.com/update)... Nic nie pomaga. Z każdym telefonem ten sam problem - działa, ale CIC go nie widzi, pomimo tego, że wyświetla zasięg etc. Czy macie jakiś pomysł co z tym zrobić? Czy jest możliwość całkowitego sformatowania CIC lub Comboxa? Szukając rozwiązania natknąłem się na kilka forum zagranicznych i nie jestem odosobniony w tym temacie, ale nikt rozwiązania nie znalazł. Z góry dzięki i pzdr! Poniżej zdjęcia ekranu : https://drive.google.com/file/d/1j-xF1dUa_N4PFd6XGCOSlDi2QtAW1aFR/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1-CEF0J4ufO6TKLkPTkU0viui12Tpkw_S/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1NC53b3rvBZUnkl4U22DEtpST5x7KDB8J/view?usp=sharing
  12. Rozumiem, że znasz odpowiedź na moje pytanie i wiesz co jest przyczyną awarii? Dlaczego nie chcesz się z tym podzielić? Oczywiście warsztat zarobi to co powinien zarobić - tak ma byc i fachowcy są od tego żeby swoim doświadczeniem i profesjonalizmem naprawic auto. Nie zamierzam dzwonić do warsztatu i mówić co mi na forum napisali, bo gdybym sugerował się forum - to zostawiłbym auto pod domem i czekał na odpowiedzi. Chodzi o to, że z awarią elektroniki nie miałem jeszcze do czynienia i zwyczajnie jestem zaniepokojony. Diagnozy postawione tu na forum pomogłyby mi uspokoić nerwy. Wydaje mi się, że forum jest od tego żeby sobie wzajemnie pomagać, a warsztat od tego żeby naprawić. Nie zamierzam podważać autorytetu mechanika któremu ufam, czyimś wpisem na forum, ale wiedząc, że samochód będzie jeszcze stał kilka dni bez diagnozy - na pewno byłoby mi łatwiej gdybym wiedział CO MOGŁO SIĘ WYDARZYĆ. Pozdrawiam. PS. Temsky740 - jeżeli Ty poradzisz sobie z tym tematem szybciej i wiesz o co chodzi, to bardzo chętnie skorzystam z Twoich usług.
  13. Dzień Dobry Panowie, Piszę ponieważ może któryś z Was miał już taki problem jak ja. Jeżdżę już swoją E70 35d 2012 (USA) prawie pół roku i bardzo sobie ją cenię. Jednak wczoraj - podczas sporego deszczu - nagle wyskoczył błąd 4x4 + Hamulce, następnie błąd skrzyni biegów, a później już się posypało : błąd biernego systemu bezpieczeństwa, pompy paliwa, awaria tempomatu, awaria hamulca postojowego... Jednym słowem choinka + podskakujący obrotomierz i wyłączający się ekranik po środku zegarów. Masakra, jednak samochód po zatrzymaniu, po którejś próbie w końcu odpala i jedzie w trybie awaryjnym. W taki oto sposób zawiozłem go do fachowców z OIL EXPERT w Dawidach Bankowych (tam serwisuję z Waszego polecenia) gdzie samochód zostaje w oczekiwaniu na diagnozę. Martwi mnie jednak to co stało się nagle z moim samochodem i może któryś z Was jest w stanie naświetlić mi chociaż trochę co mogło się wydarzyć. Wiązka? ECU? Moduły? Czy może coś zupełnie innego... ? Trochę mnie to wszystko przeraziło. PDF ze skanem błędów: https://drive.google.com/open?id=1YosBkToVjGufVPrOKYOQuhNE6bb8BuBz Z góry dziękuję za pomoc!
  14. kocurr

    Doposażenie X5

    Panowie, chciałbym doposażyć moje E70 LCI (USA) w ACC. Co jest potrzebne i czy warto? Pozdrawiam
  15. Brak akcji. Dzięki wielkie !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.