Skocz do zawartości

mypumas

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d, 2006
  • Lokalizacja
    Imielin

Osiągnięcia mypumas

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam podobne objawy ale nie wiem czy to z tłumika. Dźwięk metaliczny jakby jakaś obejma drgała, ale tylko przy zapiętym biegu, na jałowym nie ma tego dźwięku. Jakby było to w okolicach silnika.... 318d 2103r 148 tys przebiegu, ktoś z was miał podobnie ?
  2. Dzięki bardzo, 9000 zł zbiło mnie z nóg, jestem umówiony z lokalnym BMW na dziś(mam też gwarancję europlusa), ale wątpię, że pokryją taki koszt w całości.
  3. Gdzie ten silnik dokładnie ? Możesz podrzucić jakieś zdjęcie/ schemat ?
  4. Witam, od jakichś 2ch miesięcy(po zmianie z E90, którym teraz jeździ moja połówka) przesiadłem się na F31 - samochód używany 125 tys przebiegu(kupiony u dealera). Kilka razy gdy go wcześniej zapalałem pojawiał mi się rzekomy problem z wspomaganiem kierywnicy (wyswietlał się błąd). Pomagało wówczas wyłączenie i włączenie samochodu po kilku minutach jazdy. Dziś natomiast, nie tylko błąd się pojawia, ale również, kierownica chodzi mega ciężko, a dodatkowo pojawił się błąd stabilizacji toru jazdy. Zakładam, że może to być coś z wiązką elektryczną? Gdzie ew. sprawdzić, czy wszystko styka jak należy - dodam, że jestem w holandii wprzez ok 1 miesiąc i nie mam dostępu do narzędzi kluczy itp(co może znacząco utrudnić temat). Mam jeszcze gwarancję europlus, ale zanim zacznę wchodzić w koszta(różnie bywa z tymi gwarancjami) to może to jakaś błacha sprawa i poprostu trzeba przeczyścić jakieś połączenia? Pozdrawiam
  5. poleciłbym sprawdzenie świec żarowych może są do wymiany - kiedy wymieniałeś? Słyszałem, że dobrze jest wymieniać co 2-3 lata....
  6. mikrofiltr=filtr kabinowy:)
  7. Ja swego czasu "zmieliłem kota" jeszcze Vectrą, dopiero po 2 tyg okazało się, że to kot zawinął się koło sprężyny, smród niemiłosierny....niestety w zimie często jak się zatrzymasz to zwierzaki szukają miejsca gdzie można się ogrzać a rezultat może być tragiczny. A tak z przyziemnych rzeczy to zacząłbym od odgrzybiania układu i wymiany filtrów.
  8. Są to najprawdopodobniej tuleje pływające w tylnim zawieszeniu(3 z lewej, 3 z prawej strony). Koszt jednej tulei to ok 50 zł także wszystkie to jakieś 300 zł. Trochę ciężko się je wymienia, natomiast dobry mechanik powinien je potrafić wymienić w kilka godzin także koszt wymiany też nie powinien być wysoki.
  9. Witam, auto odebrane, zdjęcia rzeczywiście pokazują mnóstwo sadzy, którą usunięto i turbo "usprawniono"..... natomiast, odpalam auto i dalej gwiżdże na niskich obrotach, szczególnie słyszalne przy zimnym silniku....:( dodam, że jak kupiłem auto z przebiegiem 130k i starym turbo nic takiego się nie działo, nie ważne czy zima czy lato, dlatego w mojej ocenie jest to wada turbiny, natomiast Mitsubishi napisało, że turbo jest ok, mój mechanik do końca nie wie czy tak to powinno być, mówi, że turbiny gwiżdżą, ale jak mówię, przy starym turbo tego nie było, pojawiło się kiedy stara turbina była na wykończeniu! Chyba zostaje weryfikacja w ASO, może ich ekspertyza coś pomoże.
  10. Dzięki za odpowiedzi.Czy w takim razie możecie polecić jakiś zakład na śląsku, który mógłby pomóc w temacie wtryskiwaczy? Generalnie mam zamiar to zrobić jak tylko dostanę auto aby uniknąć ewentualnych problemów, natomiast fajnie jakby znalazł się jakiś fachowy zakład, a nie chciałbym jechać do ASO bo pewnie nie regenerują/czyszczą tylko wymieniają na nowe.....
  11. Mały update odnośnie problemu, po wizycie w nieautoryzowany serwisie, który głównie zajmuje się BMW diagnoza to(mam nadzieję że się nie pomyliłem) luzy na wirniku. Turbina została wyciągnięta wysłana na gwarancji! Po trzech tygodniach wróciła odpowiedź (podał mi mój mechanik)- "zablokowana kierownica zmiennej geometrii łopatek". Turbina została "usprawniona" i teraz czekam jak będzie działała po zamontowaniu. Wg. producenta przyczyną są zanieczyszczenia i zalecił sprawdzenie wtrysków + cały układ wydechowy. Pytanie moje czy to rzeczywiście mogło być przyczyną i jak ją wyeliminować? Dam znać jak auto pracuje jak już je będę miał. Pozdro
  12. Ja widziałem kontrolkę raz - auto stało 2 dni bez zapalania na mrozie poniżej -20. Po wciśnięciu startu pojawi się na żółto taka spirala a dopiero jak zniknie to silnik zacznie odpalać. Jeżeli zastanawiasz się czy świece do wymiany to dowiesz się przy lekkim mrozie - jak podczas odpalania auto zacznie drgać i silnik będzie nierówno chodził ze względu na to iż jedna świeca nie grzeje + cylinder "nie pali".
  13. Tego właśnie się boję, tylko że turbo montował mi znajomy, a kupione było na jego kolegę który współpracuje z Inter Cars. Generalnie podczas wymiany były wymienione filtry(paliwa, oleju, powietrze), olej + czyszczony zawór EGR i sprawdzany dolot powietrza, raczej węże nie były wymieniane. Turbo było zaplombowane więc tylko podmiana i wszystko było ok, chodziło zdrowo(było słychać wir powietrza), teraz tego nie ma - auto gorzej reaguje na gaz.... Lekki świst pojawia się już ok 1,2 k obrotów i najbardziej jest słyszalny do ok 2 obrotów - teraz to już jakieś zboczenie bo jeżdżę max 2k obrotów i wk****** się jak słyszę to wycie:( miejmy nadzieję, że jeżeli to turbo to uwzględnią reklamację!! - nie bez powodu jest 12 mies grawancji
  14. Hej, może tak być, w piątek jadę na serwis i zobaczę co powiedzą, ale ręce opadają - 5k wydane na turbo..... BTW z tego co wiem mechanik też skupił się na smarowaniu... tylko ten problem, że inter-cars nie ma serwisu, więc jak mogą się odnieść do reklamacji? Pozdrawiam
  15. Powiem tak, kupiłem auto na Run Flat'ach 16" Continental letnie(mega szybko się ścierają), na zimę stalowe felgi 16" + opony nie run flat i na obu jeździło mi się super(na zimówkach do Austrii jechałem i naprawdę przyjemnie). Stwierdziłem, że w takim razie na lato też kupię nie Run Flaty no i to była najgorsza decyzja(może to wina opon - kupiłem Goodyear'a). Generalnie wiadomo, że jazda latem oraz zimą jest inna ale pokonywanie zakrętów, reagowanie na skręt kierownicą - bez porównania. Już nigdy nie kupię nie Run Flat'ów na lato(choć nie wiem czy moje nerwy wytrzymają z BMW do kolejnego).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.