Skocz do zawartości

semi14

Zarejestrowani
  • Postów

    270
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O semi14

  • Urodziny 31.12.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było BMW E46 320D+ By TC 2000 R

    Jest E 90 320 D 2005 Rok
  • Lokalizacja
    Włocławek

Osiągnięcia semi14

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Prawdopodobnie przyczyną twojego problemu jest moduł telefonu Mulf. Często się zdarza że radio "wariuje" jeżeli jest uszkodzony - Wyłącza się, Resetuje, Zanika dźwięk. Odłącz od niego światłowód oraz przewody. Powinno pomóc. Jeżeli pomoże moduł Mulf Do Naprawy Napisz czy wszystko od po odłączeniu modułu
  2. Cześć Masz Mulfa (moduł telefonu) w bagażniku ?? Pozdrawiam
  3. Musisz Pociągnąć nowe okablowanie Do Czujnika Deszczu od FZD A dokładniej RLS - FZD (Kostka X14288) PIN 1 - PIN 8 PIN 2 - PIN 7 PIN 3 - PIN 6
  4. Fotele nie są Podgrzewane
  5. Sprawdź Połączenia w Gumowej Osłonie między Klapą a Budą. Mogły popękać tam kable
  6. Witam. Ja u siebie zakładałem skórę z elektryczna regulacja pamięcią i podgrzewaniem. Musiałem poprowadzić dodatkowa masę oraz plus. Rozbierz kostki zobacz których pinow brakuje w kostce w podłodze
  7. Jak będziesz miał zdjęty kolektor to zobacz w jakim stanie są klapki w kolektorze .
  8. Tu nasz podobny temat viewtopic.php?f=48&t=115619 . Co do ropy przy wtryskiwaczu sprawdz wezyki przelewowe moze trzeba wymienić. Może tez juz uszczelka odmy puszczac jezeli nie bylo to ruszane od nowości i to moze byc olej. Wymieniana byla odma ? Co do spalania sprawdz auto w czasie jazdy jakie ma parametry. No i oczywiscie wymien filtr paliwa jezeli nie byl ruszany. Jezeli bys mial uwalana ktoras ze swiec to by pokazalo blad. Jezeli stetownik bylby uwalony to pokazalo by ze wszystkie 4 swiece sa walniete. Tak jak kolega nizej pisal sprawdz jak wyglada Egr moze trzeba ho wyczyścić.
  9. Wiem ze u mnie pin nr 7 bym po stronie kierowcy a po stronie pasazera juz go nie było. W fotelach ktore mialem przed zmianą. Fotele byly zwykłe ale mialy podgrzewanie. Auto jest z 2005 roku
  10. Żeby zrobic opcje pierwsza musial byś ciagnac przewody o duzym przekroju tak jak w schemacie poza tym w kostce od fotela nie masz takiego przekroju przewodu i zeby go zamienic bys mysial zupelnie zmienic konektor w fotelu. W opcji nr 2 kupisz tylko konektor męski MQS na przewod 0.75 wepniesz go w kostke od podlogi z zasilaniem i po sprawie. Ja bym zrobił tak jak jeat w schemacie po lifcie. Jak odslonisz skrzynkę bezpiecznikow to zobaczysz ze tam gdzie bedziesz prowadzil przewód do bezpiecznika jest miejsce na mostek przy uzyciu odpowiedniego konektora. Co do pinu nr 7 przed liftem juz nie chce mi sie szukac ale poprostu moze go tam nie być. Trzeba. 30g<20 Terminal 30g bezpiecznik 20 .
  11. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-318i-lim/components-connectors/components/f-fuses/f20-fuse/iZm2Zm9 . Schemat do twojego silnika. Taki sam jak do 320 D . Modułów nie ma ale kostki masz pod fotelem bo są na zdjęciach które wystawiłeś. Pozdrawiam Co do bezpieczników zaraz zobaczę co i jak Edit: Fotele są Po Lifcie to i instalacja w Fotelu jest 2007/09 + A więc bezpiecznik F-20 w schemacie to u Ciebie F-37 jest on na kabel 0,75 i bezpiecznik 10 A . W Fotelach po lifie oba fotele są "mostkowane" Opis Bezpieczników Po Lifcie: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-318i-lim/1VnYo8ECDO Przed Liftem do 02/2007 https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-318i-lim/1VnYLtbcQt Jest zupełnie inna instalacja w Fotelach : Schemat kostki do pompowanych boczków przed liftem (Strona Pasażera) : https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-318i-lim/components-connectors/components/f-fuses/f33-fuse/d2KUr3W. Więc nie masz fizycznie Pinu nr 9 (w kostce od Fotela) który jest odpowiedzialny za zasilanie w swoich fotelach i trzeba zrobić instalację jak do Po lifta. Takie jest moje zdanie.
  12. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-318i-lim/components-connectors/components/f-fuses/f20-fuse/iZm2Zm9 . Schemat do twojego silnika. Taki sam jak do 320 D . Pozdrawiam
  13. Wysłałem ci dokładny link do schematu w którym jest Pin 7 a ty szukasz jakiś innych schematów. Jeszcze raz https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim/components-connectors/components/f-fuses/f20-fuse/iZm2Zm9. X275 i X279 to kostki przy fotelach. Zasilanie do Bezpiecznika F20 . Musisz kupić konektory do jbbf numer 61131378906 . Te dwa plusy się mostkują co widać na schemacie.
  14. Masa - Pin 13 https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim/components-connectors/plug-in-comb-type-solder-connectors/connectors-from-x4/x490-x490/qxxzNZU Plus - Pin 7 https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim/components-connectors/components/f-fuses/f20-fuse/iZm2Zm9 To musisz podpiąć. Przeważnie zajęty jest pin nr 4 ale widocznie nie w tym wypadku :-)
  15. Najlepiej zrób zdjęcie kostki to będzie widać jakie kable trzeb podciągnąć i jakiej średnicy. Lub napisz które piny w kostce masz zajęte pod fotelem kierowcy i pasażera. Możliwe że nie będzie trzeba ciągnąć 4 tylko 2.5 . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.