k64
Zarejestrowani-
Postów
102 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O k64
- Urodziny 08.08.1985
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e36 325i m50 turbo 0,9 bara seria motot 400KM 504nm !
stage 2 ! 2012 .... www.k64.pl -
Lokalizacja
slask ;)
-
Zawód
informatyk, elektryk
Osiągnięcia k64
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
m57 184KM a wiec CR1 zmienony wydech (katy zostawione) , wiekszy wirnik ssacy w seryjnej turbinie (stary lekko poszarpany byl to od razu jest ciut wiekszy) samochod jeszcze nie odpalony, poprawiamy detale .. 1.jaki wlozyc IC ? z czego wkladacie? moze custoM? ale neichce przesadzic z wymiarami (rdzenia, srednica) ? moge sam skabinowac i wyspawac cos . 2.mam rozumiec ograniczeniem sa wtryski siak czy siak i wiecej niz 240 nie pociagnie? a moze jakies racingowe zalatwie, albo zmienie koncowki ?- czy jestescie w stanie to wystroic ? slyszalem ze jest problem wlasnie z mapą startowa tzn wolne obroty tak? 3. samochod lawetke ciagnie i ma sobie z nia radzic stad wiekszy wirnik moze cos dopomoze, nie ma walic nM od dolu. Zanim do was podjade chce go przygotowac , ciagle mnie martwia wtryski . pozdrawiam
-
i filmik z przed 2 miesiecy ? http://www.youtube.com/watch?v=IYifKYz0lsY...PRkkQ-5Yde1iJ0A[/url] http://www.youtube.com/watch?v=3qm0Sue47jc...PRkkQ-5Yde1iJ0A[/url] http://k64.pl/bmwturbogrzes/k1.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k2.JPG osoby 3cie na zdjeciach nie są przypadkiem :lol: :lol: :lol: leszek zawsze musi miec pozy :P http://k64.pl/bmwturbogrzes/k3.JPG rekord i świeża fotka ! :) mina bezcenna http://k64.pl/bmwturbogrzes/k4.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k5.JPG tak na takiej gałce która przepolerowała dużo już zaworów można klepać 12stki :lol: http://k64.pl/bmwturbogrzes/k6.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k7.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k8.JPG trala :) http://k64.pl/bmwturbogrzes/wykres.jpg kiluje wszystko co na miescie napotka ... grzes zrobil kilkanascie bo prawie 30 przejazdow? na kamieniu :) pierwsze jego zawody - nigdy sie tym nie interesowal i zrobil na slabych oponach 10 letnich 12,8 ! subaru jedzie ale na mecie juz inaczej to wyglada ;) i roznica z karolem to 0,8 +- sek na 1/4 . (w doladowaniu prawie wiecej o 0,5 bara mial karol) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LBf5BzQYfMw w kazdym razie beda poprawki mocowe ! - kto ma ladniejszy wykres i boost szybciej? :dry: teraz wam powiem ze wlasnie taki setup chcialbym miec na miasto na niedziele !
-
http://k64.pl/bmwturbogrzes/51.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/52.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/53.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/54.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/55.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/56.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/57.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/58.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/59.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/60.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/61.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/62.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/64.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/65.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k64.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k64garage.JPG
-
http://k64.pl/bmwturbogrzes/19.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/20.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/21.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/22.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/23.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/24.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/25.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/26.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/27.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/28.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/29.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/30.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/31.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/32.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/33.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/34.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/35.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/36.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/37.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/38.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/39.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/40.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/41.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/42.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/43.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/44.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/45.JPG
-
Witam, chciałbym przedstawić projekt Grzesia który postanowił nieco poprawić swoje e36 sedan (kolejny raz). Poprzednio był tam kompresor acz kolwiek instalacja nie była zbyt udana wedłóg mnie, wymagała by dużo poprawek a ja nie lubię poprawiac. całośc stan ogólny prosił o pomoc, wszedzie lało olejem, tu wyciek tam coś stuka , a sam kompresor nie dawał tego co Grześ chciał, a jak by dawał to i tak na moc nie ma rady - zawsze mało. Tak więc Grześ zawital do k64 garage. Instalacja cała przerobiona, ze stage 1 zostały właściwie tylko zegary , cała reszta została zrobiona od nowa, łącznie ze sprawdzeniem głowicy. Ale jest to nadal pełna seria ! 0,9 bara aktualnie i turbineczka z naszej oferty , gt35 63 dupka . Generalnie cel był taki aby to było przejemnie szybkie auto, o wiele mocniejsze niż m3 , na miasto, doładowanie miało być możliwie jak najszybciej ale wystarczyć miało mocy aż do końca. Całośc miała opierać sie o bezpieczenstwo żywota całości, bezpieczne doładowanie, bezpieczne strojenie. Podziękowania dla składu pomagającego , Tomasza (hulia) , Patryka (spawacza generalnego) oraz dla właściciela za testy na replice gt35 i przyjemności za zabicie nudy w soboty ;) Całość została zrobiona u mnie , przy słabych warunkach i zapleczu, na mrozie ! i trwało to 10 weekendów :) dobra uznajmy - tak naprawde 15 dni w całości ze strojeniem przezemnie. samochod latał juz od początku wiosny ale Łukasz lamik podłaczył deta z mojej prośby na FuelImplant parę dni temu gdyż moje strojenie to sam wiecie :P mi starczy :P i oficjalnie zmierzony został samochod na 430 koni 0,9 bara na seryjnych wałkach , pb98 , dobrze co? Doładowanie jest już od 2500+ , pełne 0,9 bara dopiero przy ok 3800 (czytaj dalej) samochod nie urywa trakcji za dużo na 3 biegu :) tylko poprostu odlatuje ! Bardzo przyjemnie śmiga ! Wątpię czy które kolwiek m3 seryjne da rady :) Turbo nie wpada w laga , wypadło idealnie (63ar robi swoje) ,zapewne zakres turbiny powyżej pewnego doładowania spada (zbyt ciasny wydech) ale to w zupełności wystarczy - silnik nie zakuty. Cel osiągnięty. pozdrawiam k64 a teraz konkrety i fotorelacja: Silnik: Bazą jest silnik ze stage 1 na kompresorze na początku robiony u Korony dawno temu , pozniej poprawiany na strockera u Michała z Poznania a teraz wpadł w moje ręce, bo wlascicielowi mało :P wszystko od nowa , zamiast kompresora wpada GT30/35 z 63ar na wydechu - jeśli ktoś chętny zapraszam ! jest to chyba idealne turbo dla bmw 2,5 2,8 !. MOC: Przed zmianami: stage1 kompresor: 290KM ... Po zmianach: przy 0,9 bara poki co 430 koni i mega gorąco pod maską. MOTOROWNIA itd: -blok m50b25 (żeliwny) po ponownym planowaniu. -wał kuty - Skok tłoka: 84.00 -Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2800cm3 -blok splanowany o odpowiednia wartosc. -Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ -Głowica splanowana o odpowiednia wartość. - na cylindrach po 11+- - świece IK22 (2 stopnie zimniejsze) IRIDIUM Turbina: Replika GT35 (garretta) ar 63 ~ potencjał do 450+ - napewno Bez chłodzenia wodą. lozyska: jorurnal b. - 360 . strona zimna: AR/70 ssanie: 102mm ! strona goraca: AR/ 63 5 bolt przód (ssanie 61/83) tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm wydech wylot: 58mm Układ dolotowy: - intercooler z rdzeniem 700x220x65mm z wyjściami 60mm - 2,5 cala od turbiny poprzez IC i do przepustnicy. nierdzewka + samco. - ssanie turbo z 4cali na 2,5cala przejscie. (samco) - odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere, separator oleju wyspawany z nierdzewki. - usunięty filtr węglowy - usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa - blow off mikro ( performance.k64.pl ) - kolektor ssacy seryjny - przepustnica seryjna Dodatki: - zakute przewody smarowania turbo - trónik nowy, przerobiony pod czujniki oleju / zasilanie turbo - nowe uszczelku tu i tam - lało wszędzie ! :) - przerobiona pokrywa klawiatury pod listwe wtryskowa i odmę. , pomalowana proszkowo, - spływ oleju z turbiny w misce olejowej. - przerobiona łapa silnika pod gt35. - przeciążenia urywające mocowanie wózka podczas strojenia gratis Układ wydechowy: - kolektor wydechowy żeliwny , turbo na dole , T3/T4 , - zawór WG 38mm replika tiala ( performance.k64.pl ) + scrimmer pipe pod auto . - przelot : 2,5cala - tłumik końcowy przelotowy , mugen jakiś tam :) - flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony. Układ wtryskowy: - wtryski 412cc - mercedes 0280156072 czarne / przerobiona listwa wtryskowa. (podziękowania dla noname) - regulator na listwie 3,5bar / seryjny. - nowe przewody paliwowe, filtr paliwa . Elektronika: - ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem. - czujniki EGT , BOOST. - temperatura i ciśnienie oleju z alarmem - brak sondy lambda - odłączona od sterownika. - konwersja na map sensor + fuel implant - przepływka w komorze , podłączona, nie wpięta w dolot. Układ chłodzenia: - seria, m50b25. Układ napędowy / silnik (stage 1) - koło jednomas + docisk z M57, przerobiona tarcza M57 - szpera S3.15 Zawieszenie: (stage 1) - sprężyny Weitec, Bilstein B8, stabilizatory m-technik, tuleje wachaczy M3, rozpórka kielichów. samochód ofijalnie teraz opisuję bo sprawdził sie poprostu i jest wynik , Grześ jest mega zadowolony, wziol udzial pierszy raz w cwiartce w kamieniu slaskim i zrobil 12,8 na oponach 245/17 8 lat starych? graty do zbudowania takiego samochodu można dostac u nas ... http://performance.k64.pl/images/allegrofotki/turbokit/7.JPG dobra dosyc reklamy pozdrawiam k64 www.k64.pl foto: http://k64.pl/bmwturbogrzes/1.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/2.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/3.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/4.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/5.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/6.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/7.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/8.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/9.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/10.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/11.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/12.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/13.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/14.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/15.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/16.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/17.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/18.JPG
-
przedewszystkim blok m50, pojemnosc 2,5L wystarczy aby miec 400. Oczywiscie stroker bedzie lepszym rozwiazaniem/ 12 powinno starczyc
-
zakonczony sezon 2011 :dry: czuje ulge :smile2: dzis sie okazalo ze w SSS 1/4 RWD turbo Drag jestem vcmistrzem w 2011 :wink2: a wczoraj bylismy na ostatnim wyszaleniu w .de i fajnie bylo ! niestety nie udalo sie walnac dobrych czasow bo najlepszy moj et to tylko 12,6 przy 0,5sek czasie reakcji. Trakcja ok byla, klej , cieplutkie sliki , ale niski czas wynikal z technicznych kabinacji ktorych nie bede juz poprawiac bo mam inne plany na 2012 :heh: wiem ze moglo byc nawet 11 , ale kto by chcial dyfer zmieniac na zawodach mimo ze mialem wszystko pod reka ... lepiej jezdzic i sie cieszyc , tymbardziej ze nie zalapal bym sie moze i na 3 miejsce - supra 1000kuca , kadet na holsierach ktory robil 11stki niskie wiec wiadomo jaka liga ... ) Dodatkowo bylem w eliminacjach i niestety w najwazniejszym przejezdzie odwalilem falstart i mnie wywalili na zbity pysk a bylo by napewno lepiej :wink2: pare zdjec i filmow. http://youtu.be/35hgMC6WPT8 http://img193.imageshack.us/img193/5653/dscn4133l.jpg http://img827.imageshack.us/img827/3654/dscn4198u.jpg http://img32.imageshack.us/img32/6027/dscn4296q.jpg OGOLNIE wyszalem sie na maksa, od rana do poludnia nieograniczona ilosc przejazdow :D reszta pozniej.
-
z m3 e46 a tutaj jeszce final , slychac jak jeszcze na 3 sie slizga ...
-
%5Bhttp%3A//img29.imageshack.us/img29/8950/67935494.jpg do 100 bylo wtedy 4,5sek. ale w czechach na bigbmw 2011 1 miejsce w swojej klasie (M) oraz 1 miejsce w ogolnej - najszybsze auto zlotu. Wygrana bezposrednio ze starciem z BMW M6 hamann 550KM czas 12,5~ na mokrym pare zdjec i filmow z imprezy starcie pierwsze i jedyne z pomiarem (po lewej m6 hamann) http://img842.imageshack.us/img842/1273/22881119590012380808514.jpg http://img709.imageshack.us/img709/1661/22887619590020047474414.jpg http://img690.imageshack.us/img690/7953/dscn3007640x480.jpg
-
pozniej była zabawa, i pojawianie sie na roznych zawodach http://img190.imageshack.us/img190/305/obraz004co.jpg http://img803.imageshack.us/img803/4941/obraz006c.jpg http://img807.imageshack.us/img807/1994/obraz012d.jpg i sss sosnowiec (nieudany bo bez slikow i paranoja droga,zero trakcji, koleiny itd) i tylko 3 miejsce. http://www.youtube.com/watch?v=nkQrbClR ... r_embedded widac ze od 3 biegu dopiero auto dostawalo przeciagu i robilo sieczke a predzej na pol gazu http://img43.imageshack.us/img43/4821/70366167.jpg
-
http://img20.imageshack.us/img20/2315/64717644.png http://img339.imageshack.us/img339/450/49558646.png taki wynik jak narazie dostepny tylko na moich turbinach, jak cos to pw 1250zl , sa ta repliki gt35 ktore maja wiekszy wirnik i inna budowe, tanio i pewnie ale o tym pozniej. www.k64.pl pozdrawiam
-
i dopiero po WArszawie odwiedziłem hamownie, pozmienialem troszku i wynik na 0,9 bara w niezakutym silniku m50 2,5 L ! zaskoczyl cala grupe bmw m50 zreszta nie tylko. Obalilem mity 350koni z m50 oraz awaryjnosc. a wiec 394KM i 504nM . http://img687.imageshack.us/img687/8875/yeah1i.th.jpg
-
http://img20.otofotki.pl/obrazki/wj392_kamil_2.jpg auto w ten czas latalo na 0,7 bara i nie bylo jeszcze tak naprawde przygotowane do takiej zabawy ale dopiero to dalo mi kopa aby poszalec. turbina okazala sie szczalem w 10. http://img853.imageshack.us/img853/8756/zdjcie417.jpg to ciesze sie ze sie podoba :piwo: srednio do 100km/h jest 4,8 na sliku, predkosc przy 400m wynosila 190km/h ~ ponizej wszystkie 5 przejazdow , wszystkie udane :wink2: , szkoda ze ustawili mnie za kazdym razem z samochodami nie z klasy rwd turbo , a glownie z drag fwd ... 1.przejazd z honda 2.tutaj chyba z UNO? panowie byli z ukrainy albo lotwy? sam nei wiem, fajna maszynka maja 3. z honda 4. i ostatni moj najgorszy czas (nie weszla dwojka( bodajze z audi 4,2 4x4 - chyba o 1cm bylem lepszy :clap: - sliczny projekt pozdrawiam wlasciciela.
-
no wiec zaczne od poczatku. gdy zagoscila pierwsza tak duza turbina w polsce w m50. ( zreszta ktora teraz sprzedaje jak swieze bulki) kolektor w 2011 na poczatku byl taki http://img822.imageshack.us/img822/544/kolektor4.jpg http://img517.imageshack.us/img517/7466/kolektor2.jpg pozniej byla niesforna bo szybko szybko - zabawa z maska http://img6.imageshack.us/img6/3083/78799244.jpg i w poszukiwaniu trakcji na zawodach http://img834.imageshack.us/img834/3700/35093507.jpg i finalnie przed zawodami wygladalo to mniej wiecej tak http://img859.imageshack.us/img859/4908/imageni.jpg no i wkoncu na moje pierwsze zawody w zyciu / SSS WArszawa bemowo udalo sie w dragu wywalczyc 4 miejsce i czas 12,8 a wiec nie tak zle !
-
niektorzy przesadzaja tutaj z niektorymi informacjami. Jak cos mam turbiny, juz popularne , juz robia sie gotowe zestawy do uturbienia m50 i innych modeli. NA SERYJNYM 400KM to nie problem dla mnie. jak cos to pw. pozdrawiam k64 www.k64.pl (rowniez zapraszam)