Skocz do zawartości

k64

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O k64

  • Urodziny 08.08.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 325i m50 turbo 0,9 bara seria motot 400KM 504nm !
    stage 2 ! 2012 .... www.k64.pl
  • Lokalizacja
    slask ;)
  • Zawód
    informatyk, elektryk

Osiągnięcia k64

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. m57 184KM a wiec CR1 zmienony wydech (katy zostawione) , wiekszy wirnik ssacy w seryjnej turbinie (stary lekko poszarpany byl to od razu jest ciut wiekszy) samochod jeszcze nie odpalony, poprawiamy detale .. 1.jaki wlozyc IC ? z czego wkladacie? moze custoM? ale neichce przesadzic z wymiarami (rdzenia, srednica) ? moge sam skabinowac i wyspawac cos . 2.mam rozumiec ograniczeniem sa wtryski siak czy siak i wiecej niz 240 nie pociagnie? a moze jakies racingowe zalatwie, albo zmienie koncowki ?- czy jestescie w stanie to wystroic ? slyszalem ze jest problem wlasnie z mapą startowa tzn wolne obroty tak? 3. samochod lawetke ciagnie i ma sobie z nia radzic stad wiekszy wirnik moze cos dopomoze, nie ma walic nM od dolu. Zanim do was podjade chce go przygotowac , ciagle mnie martwia wtryski . pozdrawiam
  2. i filmik z przed 2 miesiecy ? http://www.youtube.com/watch?v=IYifKYz0lsY...PRkkQ-5Yde1iJ0A[/url] http://www.youtube.com/watch?v=3qm0Sue47jc...PRkkQ-5Yde1iJ0A[/url] http://k64.pl/bmwturbogrzes/k1.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k2.JPG osoby 3cie na zdjeciach nie są przypadkiem :lol: :lol: :lol: leszek zawsze musi miec pozy :P http://k64.pl/bmwturbogrzes/k3.JPG rekord i świeża fotka ! :) mina bezcenna http://k64.pl/bmwturbogrzes/k4.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k5.JPG tak na takiej gałce która przepolerowała dużo już zaworów można klepać 12stki :lol: http://k64.pl/bmwturbogrzes/k6.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k7.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k8.JPG trala :) http://k64.pl/bmwturbogrzes/wykres.jpg kiluje wszystko co na miescie napotka ... grzes zrobil kilkanascie bo prawie 30 przejazdow? na kamieniu :) pierwsze jego zawody - nigdy sie tym nie interesowal i zrobil na slabych oponach 10 letnich 12,8 ! subaru jedzie ale na mecie juz inaczej to wyglada ;) i roznica z karolem to 0,8 +- sek na 1/4 . (w doladowaniu prawie wiecej o 0,5 bara mial karol) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LBf5BzQYfMw w kazdym razie beda poprawki mocowe ! - kto ma ladniejszy wykres i boost szybciej? :dry: teraz wam powiem ze wlasnie taki setup chcialbym miec na miasto na niedziele !
  3. http://k64.pl/bmwturbogrzes/51.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/52.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/53.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/54.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/55.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/56.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/57.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/58.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/59.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/60.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/61.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/62.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/64.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/65.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k64.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/k64garage.JPG
  4. http://k64.pl/bmwturbogrzes/19.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/20.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/21.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/22.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/23.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/24.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/25.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/26.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/27.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/28.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/29.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/30.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/31.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/32.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/33.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/34.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/35.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/36.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/37.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/38.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/39.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/40.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/41.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/42.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/43.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/44.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/45.JPG
  5. Witam, chciałbym przedstawić projekt Grzesia który postanowił nieco poprawić swoje e36 sedan (kolejny raz). Poprzednio był tam kompresor acz kolwiek instalacja nie była zbyt udana wedłóg mnie, wymagała by dużo poprawek a ja nie lubię poprawiac. całośc stan ogólny prosił o pomoc, wszedzie lało olejem, tu wyciek tam coś stuka , a sam kompresor nie dawał tego co Grześ chciał, a jak by dawał to i tak na moc nie ma rady - zawsze mało. Tak więc Grześ zawital do k64 garage. Instalacja cała przerobiona, ze stage 1 zostały właściwie tylko zegary , cała reszta została zrobiona od nowa, łącznie ze sprawdzeniem głowicy. Ale jest to nadal pełna seria ! 0,9 bara aktualnie i turbineczka z naszej oferty , gt35 63 dupka . Generalnie cel był taki aby to było przejemnie szybkie auto, o wiele mocniejsze niż m3 , na miasto, doładowanie miało być możliwie jak najszybciej ale wystarczyć miało mocy aż do końca. Całośc miała opierać sie o bezpieczenstwo żywota całości, bezpieczne doładowanie, bezpieczne strojenie. Podziękowania dla składu pomagającego , Tomasza (hulia) , Patryka (spawacza generalnego) oraz dla właściciela za testy na replice gt35 i przyjemności za zabicie nudy w soboty ;) Całość została zrobiona u mnie , przy słabych warunkach i zapleczu, na mrozie ! i trwało to 10 weekendów :) dobra uznajmy - tak naprawde 15 dni w całości ze strojeniem przezemnie. samochod latał juz od początku wiosny ale Łukasz lamik podłaczył deta z mojej prośby na FuelImplant parę dni temu gdyż moje strojenie to sam wiecie :P mi starczy :P i oficjalnie zmierzony został samochod na 430 koni 0,9 bara na seryjnych wałkach , pb98 , dobrze co? Doładowanie jest już od 2500+ , pełne 0,9 bara dopiero przy ok 3800 (czytaj dalej) samochod nie urywa trakcji za dużo na 3 biegu :) tylko poprostu odlatuje ! Bardzo przyjemnie śmiga ! Wątpię czy które kolwiek m3 seryjne da rady :) Turbo nie wpada w laga , wypadło idealnie (63ar robi swoje) ,zapewne zakres turbiny powyżej pewnego doładowania spada (zbyt ciasny wydech) ale to w zupełności wystarczy - silnik nie zakuty. Cel osiągnięty. pozdrawiam k64 a teraz konkrety i fotorelacja: Silnik: Bazą jest silnik ze stage 1 na kompresorze na początku robiony u Korony dawno temu , pozniej poprawiany na strockera u Michała z Poznania a teraz wpadł w moje ręce, bo wlascicielowi mało :P wszystko od nowa , zamiast kompresora wpada GT30/35 z 63ar na wydechu - jeśli ktoś chętny zapraszam ! jest to chyba idealne turbo dla bmw 2,5 2,8 !. MOC: Przed zmianami: stage1 kompresor: 290KM ... Po zmianach: przy 0,9 bara poki co 430 koni i mega gorąco pod maską. MOTOROWNIA itd: -blok m50b25 (żeliwny) po ponownym planowaniu. -wał kuty - Skok tłoka: 84.00 -Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2800cm3 -blok splanowany o odpowiednia wartosc. -Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ -Głowica splanowana o odpowiednia wartość. - na cylindrach po 11+- - świece IK22 (2 stopnie zimniejsze) IRIDIUM Turbina: Replika GT35 (garretta) ar 63 ~ potencjał do 450+ - napewno Bez chłodzenia wodą. lozyska: jorurnal b. - 360 . strona zimna: AR/70 ssanie: 102mm ! strona goraca: AR/ 63 5 bolt przód (ssanie 61/83) tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm wydech wylot: 58mm Układ dolotowy: - intercooler z rdzeniem 700x220x65mm z wyjściami 60mm - 2,5 cala od turbiny poprzez IC i do przepustnicy. nierdzewka + samco. - ssanie turbo z 4cali na 2,5cala przejscie. (samco) - odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere, separator oleju wyspawany z nierdzewki. - usunięty filtr węglowy - usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa - blow off mikro ( performance.k64.pl ) - kolektor ssacy seryjny - przepustnica seryjna Dodatki: - zakute przewody smarowania turbo - trónik nowy, przerobiony pod czujniki oleju / zasilanie turbo - nowe uszczelku tu i tam - lało wszędzie ! :) - przerobiona pokrywa klawiatury pod listwe wtryskowa i odmę. , pomalowana proszkowo, - spływ oleju z turbiny w misce olejowej. - przerobiona łapa silnika pod gt35. - przeciążenia urywające mocowanie wózka podczas strojenia gratis Układ wydechowy: - kolektor wydechowy żeliwny , turbo na dole , T3/T4 , - zawór WG 38mm replika tiala ( performance.k64.pl ) + scrimmer pipe pod auto . - przelot : 2,5cala - tłumik końcowy przelotowy , mugen jakiś tam :) - flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony. Układ wtryskowy: - wtryski 412cc - mercedes 0280156072 czarne / przerobiona listwa wtryskowa. (podziękowania dla noname) - regulator na listwie 3,5bar / seryjny. - nowe przewody paliwowe, filtr paliwa . Elektronika: - ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem. - czujniki EGT , BOOST. - temperatura i ciśnienie oleju z alarmem - brak sondy lambda - odłączona od sterownika. - konwersja na map sensor + fuel implant - przepływka w komorze , podłączona, nie wpięta w dolot. Układ chłodzenia: - seria, m50b25. Układ napędowy / silnik (stage 1) - koło jednomas + docisk z M57, przerobiona tarcza M57 - szpera S3.15 Zawieszenie: (stage 1) - sprężyny Weitec, Bilstein B8, stabilizatory m-technik, tuleje wachaczy M3, rozpórka kielichów. samochód ofijalnie teraz opisuję bo sprawdził sie poprostu i jest wynik , Grześ jest mega zadowolony, wziol udzial pierszy raz w cwiartce w kamieniu slaskim i zrobil 12,8 na oponach 245/17 8 lat starych? graty do zbudowania takiego samochodu można dostac u nas ... http://performance.k64.pl/images/allegrofotki/turbokit/7.JPG dobra dosyc reklamy pozdrawiam k64 www.k64.pl foto: http://k64.pl/bmwturbogrzes/1.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/2.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/3.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/4.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/5.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/6.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/7.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/8.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/9.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/10.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/11.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/12.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/13.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/14.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/15.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/16.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/17.JPG http://k64.pl/bmwturbogrzes/18.JPG
  6. przedewszystkim blok m50, pojemnosc 2,5L wystarczy aby miec 400. Oczywiscie stroker bedzie lepszym rozwiazaniem/ 12 powinno starczyc
  7. zakonczony sezon 2011 :dry: czuje ulge :smile2: dzis sie okazalo ze w SSS 1/4 RWD turbo Drag jestem vcmistrzem w 2011 :wink2: a wczoraj bylismy na ostatnim wyszaleniu w .de i fajnie bylo ! niestety nie udalo sie walnac dobrych czasow bo najlepszy moj et to tylko 12,6 przy 0,5sek czasie reakcji. Trakcja ok byla, klej , cieplutkie sliki , ale niski czas wynikal z technicznych kabinacji ktorych nie bede juz poprawiac bo mam inne plany na 2012 :heh: wiem ze moglo byc nawet 11 , ale kto by chcial dyfer zmieniac na zawodach mimo ze mialem wszystko pod reka ... lepiej jezdzic i sie cieszyc , tymbardziej ze nie zalapal bym sie moze i na 3 miejsce - supra 1000kuca , kadet na holsierach ktory robil 11stki niskie wiec wiadomo jaka liga ... ) Dodatkowo bylem w eliminacjach i niestety w najwazniejszym przejezdzie odwalilem falstart i mnie wywalili na zbity pysk a bylo by napewno lepiej :wink2: pare zdjec i filmow. http://youtu.be/35hgMC6WPT8 http://img193.imageshack.us/img193/5653/dscn4133l.jpg http://img827.imageshack.us/img827/3654/dscn4198u.jpg http://img32.imageshack.us/img32/6027/dscn4296q.jpg OGOLNIE wyszalem sie na maksa, od rana do poludnia nieograniczona ilosc przejazdow :D reszta pozniej.
  8. z m3 e46 a tutaj jeszce final , slychac jak jeszcze na 3 sie slizga ...
  9. %5Bhttp%3A//img29.imageshack.us/img29/8950/67935494.jpg do 100 bylo wtedy 4,5sek. ale w czechach na bigbmw 2011 1 miejsce w swojej klasie (M) oraz 1 miejsce w ogolnej - najszybsze auto zlotu. Wygrana bezposrednio ze starciem z BMW M6 hamann 550KM czas 12,5~ na mokrym pare zdjec i filmow z imprezy starcie pierwsze i jedyne z pomiarem (po lewej m6 hamann) http://img842.imageshack.us/img842/1273/22881119590012380808514.jpg http://img709.imageshack.us/img709/1661/22887619590020047474414.jpg http://img690.imageshack.us/img690/7953/dscn3007640x480.jpg
  10. pozniej była zabawa, i pojawianie sie na roznych zawodach http://img190.imageshack.us/img190/305/obraz004co.jpg http://img803.imageshack.us/img803/4941/obraz006c.jpg http://img807.imageshack.us/img807/1994/obraz012d.jpg i sss sosnowiec (nieudany bo bez slikow i paranoja droga,zero trakcji, koleiny itd) i tylko 3 miejsce. http://www.youtube.com/watch?v=nkQrbClR ... r_embedded widac ze od 3 biegu dopiero auto dostawalo przeciagu i robilo sieczke a predzej na pol gazu http://img43.imageshack.us/img43/4821/70366167.jpg
  11. http://img20.imageshack.us/img20/2315/64717644.png http://img339.imageshack.us/img339/450/49558646.png taki wynik jak narazie dostepny tylko na moich turbinach, jak cos to pw 1250zl , sa ta repliki gt35 ktore maja wiekszy wirnik i inna budowe, tanio i pewnie ale o tym pozniej. www.k64.pl pozdrawiam
  12. i dopiero po WArszawie odwiedziłem hamownie, pozmienialem troszku i wynik na 0,9 bara w niezakutym silniku m50 2,5 L ! zaskoczyl cala grupe bmw m50 zreszta nie tylko. Obalilem mity 350koni z m50 oraz awaryjnosc. a wiec 394KM i 504nM . http://img687.imageshack.us/img687/8875/yeah1i.th.jpg
  13. http://img20.otofotki.pl/obrazki/wj392_kamil_2.jpg auto w ten czas latalo na 0,7 bara i nie bylo jeszcze tak naprawde przygotowane do takiej zabawy ale dopiero to dalo mi kopa aby poszalec. turbina okazala sie szczalem w 10. http://img853.imageshack.us/img853/8756/zdjcie417.jpg to ciesze sie ze sie podoba :piwo: srednio do 100km/h jest 4,8 na sliku, predkosc przy 400m wynosila 190km/h ~ ponizej wszystkie 5 przejazdow , wszystkie udane :wink2: , szkoda ze ustawili mnie za kazdym razem z samochodami nie z klasy rwd turbo , a glownie z drag fwd ... 1.przejazd z honda 2.tutaj chyba z UNO? panowie byli z ukrainy albo lotwy? sam nei wiem, fajna maszynka maja 3. z honda 4. i ostatni moj najgorszy czas (nie weszla dwojka( bodajze z audi 4,2 4x4 - chyba o 1cm bylem lepszy :clap: - sliczny projekt pozdrawiam wlasciciela.
  14. no wiec zaczne od poczatku. gdy zagoscila pierwsza tak duza turbina w polsce w m50. ( zreszta ktora teraz sprzedaje jak swieze bulki) kolektor w 2011 na poczatku byl taki http://img822.imageshack.us/img822/544/kolektor4.jpg http://img517.imageshack.us/img517/7466/kolektor2.jpg pozniej byla niesforna bo szybko szybko - zabawa z maska http://img6.imageshack.us/img6/3083/78799244.jpg i w poszukiwaniu trakcji na zawodach http://img834.imageshack.us/img834/3700/35093507.jpg i finalnie przed zawodami wygladalo to mniej wiecej tak http://img859.imageshack.us/img859/4908/imageni.jpg no i wkoncu na moje pierwsze zawody w zyciu / SSS WArszawa bemowo udalo sie w dragu wywalczyc 4 miejsce i czas 12,8 a wiec nie tak zle !
  15. niektorzy przesadzaja tutaj z niektorymi informacjami. Jak cos mam turbiny, juz popularne , juz robia sie gotowe zestawy do uturbienia m50 i innych modeli. NA SERYJNYM 400KM to nie problem dla mnie. jak cos to pw. pozdrawiam k64 www.k64.pl (rowniez zapraszam)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.