kaczydj
Zarejestrowani-
Postów
495 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia kaczydj
Zapalony fan marki (9/14)
0
Reputacja
-
może i jesteś dłużej ale do dobrej opini się nie przyczyniasz. niech ci na zdrowie wyjdzie niepotrzebne posty i tak znikną admin nie dlugo zobaczy.
-
[EDITED BY MOD: wycieto wulgaryzmy]
-
[EDITED BY MOD: wycieto wulgaryzmy]
-
nie wiem czego to spalania i skąd dziwne są podpiął bym to pod spalanie na mieście Nie wiem rafał każdemu podoba się co innego M50 też dobry silnik ale jak będzie trupiasty to czy m30 czy m50 to i tak inwestowac trzeba i koszty ew remontów podobne + większy o ew naprawę Vanosów w M50.
-
Posłuchaj mało kumaty i czepliwy użytkowniku forum każdy wybiera co mu się podoba a wiem że ty nadal nie rozumiesz co miałem na myśli. Nikogo nie przekonuje do danego silnika bo co mnie to obchodzi co kto kupi. Ten jak i tamten niewątpliwie posiadają wady i zalety. Może teraz chodzi ci o spalanie porównując 3.5 do 4.0? Jak byś nie zauważył porównując 4.0 do 3.5 opisując podobne spalanie pokazuje to jako zaletę bo przecież 4.0 ma więcej mocy w stosunku do R6 przy czym zjada podobne ilości paliwa. Jeśli nie o to ci chodzi to nie wiem o co i po co wogule komentujesz.
-
Wiesz hamer siedząc w tym błogosławionym pojeździe czuje się jak panek i cały czas taką mam minę Kolego 3.0 V8 jest fajne ma fajny dźwięk przy oszczędnej jeździe jest to najbardziej ekonomiczny silnik w E32 jest też bardziej skomplikowany i delikatniejszy od jednostek M30 przez co ewentualny serwis delikatnie mówiąc jest drogi. M30B35 Prosty wytrzymały silnik układ zapłonowy na kopułce dobra moc Mówiąc E32 kojazy mi się tylko 735 z automatem to mój symbol siódemy i już. M60B40 jeśli chodzi o mocne silniki Dobry but i spalanie nie okłamujmy się takie samo lub trochę większe od 3.5 R6 zalezy jak kto jeździ do tego fajny dźwięk Wady jak dla mnie jak kolega 3.0 wyżej skrzynia automat 5 biegów lepsza? Dla mnie nie pozwala ograniczyć spalanie ale mnie ta skrzynia nie zadowala jak ja ten poj spalanie na odpowiednim poziomie może śmiało konkurować z 750 z których większość jest podjechana i nie daje im nawet cienia szans z czego nie zje cie spalaniem i drogim serwisem jak w wielu zapuszczonych 750 które potrzebują wielkiego nakładu by jeździły tak dobrze jak dawniej... Wybór nalezy do ciebie jeśli chodzi o mnie o kupno 7 to tylko dwa wybory 735 i 740. 750 też ale tylko jak bym ją dobrze sprawdził i napewno nie na długo tylko zobaczyć czym to pachnie :P
-
[EDITED BY MOD: wycieto wulgaryzmy]
-
No kolego ale na zdrowie jej to nie wyjdzie niestety jazda z tym otwartym przepływomieżem :(
-
kupujesz i kupujesz już 3 samochody zadnego nie widać. Zdrowe 3.5 i tak bierze zdrowe 3.0V8 Automat 5 biegowy nie ma możliwości blokady 1 biegu tylko 2 więc rusza 1 wbija 2 i jedzie 2 troche głupie według mnie. Skrzynia 4 biegowa ma zalety i nie jest to zabawa jednak przez 1 bieg mniej całość ma dłuższe przełożenie przez co spali więcej niż manual ale z to 1 biegiem ze zdrowym M30B35 jest, 85 , 2: 130, 3: 230 i na 4 jedziemy do końca budzika I powiedzienie ty moja beta to idzie na 3jce 230 jest zaje**** :P w porównaniu z osiągami innych aut na 3 biegu
-
nie powinno być problemów. To zobaczymy mam nadzieje że sie pochwalisz co osiągnąłeś
-
chłopie ja tu widze że ciągle marzysz i planujesz w 99% takie plany obracają sie w niwecz. Najpierw Kup beme potem dopiero planuj i twórz. Tak da się wszystko przelożyć niektóre funkcje już mają odpowiednie złącza wystarczy wpiąć niektóre wymagają przeróbek Ale nie sądze że byś to robił tylko na planach się by skończyło roboty dużo kosztów dokupienia poszczegulnych bajerów a tak naprawdę nie potrzebne.
-
Manual w M30 ma często zużyte cięgna, wybieraki tulejki, nie ma problemu ze zrobieniem tego koszta też nie duże większość tego nie robi bo części dostępne są tylko z serwisu BMW lub po dorobieniu ale jaki sens dorabiać skoro nowe ori są dostępne... W E32 z silnikiem M60 nie spotkałem się z tym być może mechanizm wybieraka jest inny zresztą skrzynia jest inna mechanizm mniej podatny na zużycie Jechałem taką 730v8 Skrzynia jak i wrzucanie biegów było piękne wybierak sztywny i zdecydowany biegi wchodziły precyzyjnie i lekko zdziwiłem się bo to coś pięknego. W M30 zazwyczaj wybierak jest nie dokładny rozkolibany biegi trzeba wrzucać mocniej i wymaga to wyczucia ale to wszystko przez zużyty mechanizm który jak pisałem wyżej da się naprawić bezprolemu weryfikując i wymieniając zużyte elementy na nowe wtedy także skrzynia będzie pracować wspaniale. Ja wybrałem automat bo myślę że do Siódemki zdecydowanie tylko to pasuje dodatkowo zniechęciły mnie zużyte mechanizmy wybierania biegów w maualu przez co jazda stawała się beznadziejna ( jak dla mnie) przejechałem się kilkoma i myślałem że ta skrzynia już taka jest więc dla mnie beee. Ale po tym jak przejechałem się V8 i zauważając jak fajnie i sztywno oraz dokładnie biegi się wrzuca ( mówie na serio najlepszy manual z jakim kiedy kolwiek miałem doczynienia nigdy nie widziałem lepiej działającej skrzyni) to do ostrzejszej jazdy jak znalazł niby to tylko 3.0 ale jak go docisnąłem to poliło to gume nawet na 3 biegu od ruszenia do zmian 1-2-3 Więc podsumuje BMW oferuje świetnego automata (mam tu na myśli tylko skrzynie 4hp22 bo to dla mnie bohater) oraz o ile sprzęgło docisk i reszta osprzętu jest sprawna najlepszego na świecie manuala Więc kwestia wyboru zależy jedynie od gustu jeśli chodzi o mnie wole Automat ale jak bym mógł mieć drugie E32 kupił bym też manual
-
Ciekawe rzeczy tu piszesz... 735 w porównaniu do E38 4.4 jest słabsze z pewnością E32 4.0 , E38 4,4 jest podobnie głównie zależy od stanu silnika 4,4 ma tę samą moc co 4.0 w e32 jednak przy mniejszych obrotach
-
nie ma czegoś takiego jak pełna wersja każdy sobie życzył wszystko z osobna mógł mieć parktronik a nie mieć lampek w drzwiach i tempomatu ale ten bajer miały wersje poliftowe licznik staje we wszystkich przed liftem w tym mi też stanął Jedynie w przedliftowych bmkach ale z EMLem jest ten licznik bez "wady". Ale w czym masz problem zmienić licznik w razie co? Musisz patrzeć co która ma Fulla nigdy nie widziałem bo to musiał by być HighLine zawsze się znajdzie jakaś której jeszcze czegoś brakuje. Wyposażenie jest różne i wcale od siebie nie zależne każdy na początku wybrał co innego lub też gdy nie wiedział co radzono wersje ubogie jak mu to odpowiadało i ew. jakiś dodatek z lepszego wypo lub standard lepszej wersji: Dobre wyptępuje najczęściej tak. El regulowane fotele ,BC IV Lampki w drzwiach do tego może byc roleta na tył tempomat, intensywne mycie itp. Takich jest sporo taką można uznać za standard dobrego wypo ma to co trzeba. Dodatkowe wyposażenie lepsze oprócz standardu dobrze wyposażonej może mieć: kanape el tył, telefon, wentylacje na postoju, roletki na drzwi el roleta tył lampki do czytania, fotele z pamięcią tunele oraz boczki w pełnej skórze, spryski świateł i halogenów i jeszcze i jeszcze...
-
Wyposażenie nie zalezy od roku tylko tego co ktoś sobie zażyczył owszem im bliżej końca produkcji tym więcej pierdół się pojawiało np tylnia elektryczna roleta el. kanapa tył ale nie wiem od którego roku były dostępne te dodatki. Ta co wysłałeś nie ma klimy i ma drewno pomalowane na jakiś błękit.