Skocz do zawartości

Pawel489

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawel489

  • Urodziny 08.08.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e39 530d:) touring
  • Lokalizacja
    warszawa
  • Zawód
    szofer

Osiągnięcia Pawel489

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Pawel489

    drgania kierownicy

    sprawdź jeszcze maglownice,też może być bicie z powodu luzu
  2. Pawel489

    Nagrzany jeż

    to czy biała czy czarna skrzyneczka i gdzie sie znajduje to chyba zależy od rocznika modelu e39
  3. Pawel489

    Nagrzany jeż

    odłączenie lcm to raczej nie ma nic wspólnego usterka może być w nim
  4. Pawel489

    Nagrzany jeż

    podmień klimatronik co do kierunków to moduł komfortu a ztym jeżem jest tak że nawet nie które funkcje elektryczne w samochodzie mogą nie działać,jeż to jest taka cholera że nawet silnik może nie równo pracować
  5. Pawel489

    Nagrzany jeż

    jak możesz to podmień panel klimatronika,a najlepiej to rozbierz i przeczyść/przesmarój ten mały wiatraczek w klimatroniku sprawdź jeszcze ten duży wiatrak nawiewu,od strony pasażera wsadź ręke i zakręć wiatrakiem wyczujesz jak chodzi ciężko/lekko,przekręć kluczyk,zamknij obieg,wrzuć na 4 bieg i jak nie ruszy to mu pomóż jeszcze jedno,jak wiatrak stoi dęba to w którymś momencie jeż nie wytrzyma,być może już go uszkodziłeś
  6. Pawel489

    Nagrzany jeż

    ja bym obstawiał za małe ciśnienie w klimie co z tego że jest czynnik,sprawdź jeszcze czujnik temp.zewn.czy temp nie jest minusowa a jak nie to panel kilmatronika do wymiany a co do lutowania jeża, trzeba to umieć dobrze zrobić nie wiem czy w samym jeżu/opornicy nie ma dalej problemu
  7. Pawel489

    Nagrzany jeż

    czesć przestaje ci działać nawiew czy klima? sprawdź klimatronik,wiatraczek popiskiwał?
  8. Pawel489

    głośna praca silnika

    witam wymiemiłem visco na nowe behr,płyn chłodnicy,wentylator klimy,termostaty,pompe wody,paski,rolki,napinacze,pietnaście razy odpowietrzyłem układ a te visco jak wyło tak wyje na gorącym silniku i cholera wie co mu dolega zastanawiam sie nad dodatkowym chłodzeniu układu ale co tu wsadzić czy robić,bo przecież przy upale 30c nie da sie jeździć po mieście bo to kopa nie ma, a o hałasie już nie wsponme te bemki z takimi silnikami 3.0d to na autostrade tylko co tu zrobić z tym chłodzeniem?
  9. Pawel489

    wentylator e39 530 D 2002

    ibrachim,piszesz o walniętym czujniku tem.,a jaką temperature ci wskazuje na zewnątrz? jak będzie minusowa to wiatrak nie załączy tak powinien działać wentylator w e39 530d; włączach klime i odpala 1 bieg(odrazu),2 bieg odpala jak np.staniesz w kroku(ruch uliczny),3 bieg odpala jak żar sie z nieba leje,zazwyczaja na krótko bo 3 bieg wspomaga viskoze,jak 3 bieg cały czas będziesz miał właczony to może być wiskoza uwalona, przy odpaleniu silnika wentylator sam sie wlącza/przetestuje na 10sekund i sie wyłacza,przy właczonej klimie
  10. Pawel489

    wentylator e39 530 D 2002

    jak mamy walniety wentylator z modułem to wyświetli błąd na kompie,jak na rezystorach to błąd nie wyskoczy,kupując wiatrak z modułem trzeba go adoptować a z rezystorami nie trzeba czy z modułem czy z rezystorami wentylator nie odpali na krótko(akumulator) jak jest walnięty w przypadku wiatraka 4 piny 2 rezystory gdy podłaczymy na krótko i nie działa 1 bieg a 3 bieg działa to padła opornica/opornik u mnie nie działają żadne biegi i sam silnik wiatraka i do wymiany jest cały wentylator(4piny2rezystory) łatwo to sprawdzić bo 3 piny to biegi a 4 pin to masa z czego jeden z tych 3 pinów jest spięty na stałe elektrycznie z silnikem i jest to 3 bieg co zrobiłem kupiłem wiatrak 4 piny/2rezystory od BENZYNIAKA podłaczyłem na krótko i działa każdy bieg, jutro montuje na allegro są nowe wientylatory po 400/600pln a oryginały po 1300pln, nie wolono jeżdzić na klimie z walnietym wiatrakiem bo kompresor rozwali,wytwarza sie ogromne ciśnienie,visco wyje jak głupie bo nie daje rady chłodzić a samochód też nie kopa/słabnie bo intercooler też gorący z tymi wiatrakami to na prawde nie zły bałagam moja beta jest z grudnia 01 i ma 4 piny/2rezystory i te wiatraki były montowane miedzy pażdziernik 01 a marzec 02,co miesiąc co rok to zmieniali i montowali inne modele wentylatorów, NIE KUPUJCIE UŻYWANYCH WENTYLATORÓW!!!
  11. Pawel489

    wentylator e39 530 D 2002

    rozumiem że jak 4 piny to rezystor , a 3 piny to moduł,czy tak?
  12. Pawel489

    wentylator e39 530 D 2002

    mój kolega musiał wiatrak adoptować,brak napięcia na kostce to normalne przy awarii wiatraka a teraz najlepsze; kiedy włączamy klime nie zawsze odrazu włacza sie wiatrak , w innych samochodach odrazu a w tych naszych skorupach nie najlepiej to sprawdzić wentylator przez komputer ,włączyć po kolei wszystkie biegi wiatraka mam drugi wiatrak uszkodzony bede go oddawał do elektryka i zobaczymy co wyjdzie
  13. Pawel489

    wentylator e39 530 D 2002

    witam u mnie nie działa 1 bieg w wentylatorze,na kompie nie ma żadnych błędów i to jest dziwne bo jakby była awaria to by błąd wyrzuciło,bezpieczniki mam dobre i teraz najlepsze jak założysz nowy/inny wentylator na podmianke żeby sprawdzić czy działa to musisz go adoptować bo nie będzie działał, w plocku jakas firma sprzedaje naprawione wiatraki z nowymi rezystorami
  14. jak coś u patrzysz daj znać,zanim kupiłem swoją obejrzałem ok 12 sztuk e39 i wierz mi bardzo ciężko coś dobrego ustrzelić
  15. witam to raczej nie pompa bo przecież silnik wkręca sie na 3000,to turbina nie domaga a dokładniej osprzęt jak dla mnie to za wysokie ciśnienie i turbo przeładowywuje,najlpepiej to dokładnie obejrzeć i przeczyścić osprzęt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.