Skocz do zawartości

Przemas

Zarejestrowani
  • Postów

    357
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemas

  • Urodziny 02.01.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Ex: e34 518i 93r, e36 320i touring 96r. , E39 523i 2000r , E36 318is 92r
    Teraz: E39 530i 2002
  • Lokalizacja
    Kobyłka

Osiągnięcia Przemas

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Skóry zmęczone ale widziałem juz e39 z udokumentowanymi na wszelkie sposoby 187tys km z przetartą skórą także tak to sobie tłumaczę ;) Kierownica raczej źle nie wygląda.
  2. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=217863969 Zanim zostanę ukamieniowany, pozwólcie że nadmienię iż sam jestem przeciwnikiem okazji i szukania jak najtańszych aut. Z tym że nie bardzo wiem co nie gra w tym aucie, skoro jest tak tanie. Jestem ze sprzedawca w kontakcie. Twierdzi, ze jest bezwypadkowe, jest ksiązka serwis, koła letnie i zimowe, 2 kluczyki (tylko) ale auto sprawne technicznie. Pytałem o ewentualne problemy z temperatura, vanosami, uszczelką pod głowica. Twierdzi, ze jest ok. Jedyne co nie działa to elektrycza regulacja fotela pasażera i że niby to przełacznik (nie do konca wierzę), który juz zamówił. Podał mi nawet numer czesci do wgladu. Do zapłaty rewelacyjne 3250 plus tablice. Oczywiscie widzę nadwyręzoną skórę ale nie ma co oczekiwac rewelacji za tą kasę. dziwi mnie, ze u niego wszystkie auta mają dopisek Unfallfrei, a Niemcy tego nie nadużywają zazwyczaj jak u nas. Poza tym dośc wyjątkowe jest wklejanie swojego zdjęcia do ofert, ale widywałem już takie akcje. Sprzedawca od 2007r na mobile.de. Póki co wszystko oprócz ceny się zgadza ;) VIN GZ81833 Dośc ciekawa konfiguracja a ogłoszenie nawet nie podkreśla niektórych opcji wyposażenia. Szkoda, ze mam 1000km.
  3. Cenne informacje. Czyli kolejne utrudnienie. Ciekawe bo powinno im zalezec na eksportowaniu staroci. Wczesnie wprowadzili obowiazek przestrzegania czasu pracy kierowcy dla aut DMC od 2.8t takiego jak dla ciezarowek. Czyli zwykla autolaweta juz sie lapie. Co do okazji to wlasnie wzgledy ekonomiczne powinny wplywac na to by szukac auta w normalnej cenie a nie jak najtanszego. To sie zemsci, szczegolnie w bmw. Piatka z linku to jedna z tanszych jakie wpadly mi w oko. Dlatego akceptuje nawet automat polaczony z 2.5 choc zbyt zwawo to nie jezdzi. Ogolnie ciezko o ladne e39 ponizej 6000eur. Mowa o 530i lub 525i ze znosnym przebiegiem i bezwypadkowe na tyle na ile to mozliwe. Oczywiscie wyjdzie drozej od allegrowych e60 ale... jest bardziej pewne niz tanie e60 no i zdecydowanie ladniejsze.
  4. O, nie wiedzialem. A wiesz czy ten rozowy dowod musi byc na nazwisko wlasciciela auta (tego nowego wlasciciela)? Bo kiedys kupowalem u turasow blachy z dowodem. Ale bylo gdzues potem, ze musi byc na kupujacego. A co do tego 525i to wstepnie gosc sie zgodzil na 3900eur na rachunku. Co daje ok 3000zl akcyzy. Ale pogadal z ksiegowym i nie da rady. Musi byc 5000eur. Takze auto za duzo wyjdzie przez nasze zlodziejskie akcyze i recykling. Szkoda
  5. Właśnie na fotkach niby OK, choć trzeba przyznac, ze porobione były one dośc nieumiejętnie. jakby od niechcenia. Auto tez nie picowane, miejscami brudne. I dobrze to i źle ;) Zwaliłem sprawę bo można było dziś jechac. U nas wolne a tam nie. W sobotę mają zamknięte urzedy a w pt tylko do 12:00. Niby mozna kupic blachy w Polsce ale jak po dojechaniu okarze się, ze coś nie tak np. jednak szpachla, głosne vanosy, wycieki itp. to koszt blach stracony. Sprawdzenie historii to tez 99zł, które póki co musze zachowac skoro nie moge i tak ruszyc do poniedziałku. Dzięki za odzew. jakby ktoś zauważył w ogłoszeniu cos dziwnego to prosze o opinię.
  6. Jestem po wstepnych rozmowach. Auto staniało z 5800 w ciagu dwóch tygodni. Co ciekawe zarówno określenia BEZWYPADKOWY jak i KSIĄŻKA SERWISOWA padają dopiero w opisie, nie są zaznaczone w szablonie ogłoszenia. Ksiązki chyba nie widac na fotce a za to jest jakas dziwna kartka wygladająca jak wklejka z ksiązki. Poza tym chyba piksele padły w zegarach. Co do reszty to sporo pozytywów bo blisko, sprzedający to raczej Niemiec sądząc po nazwisku, lifestyle, zimówki itp. Koles twierdzi, ze poza tym otarciem auto nie było uszkodzone a technicznie jest TOP. Jechać? ;) VIN G008661 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=217466111&scopeId=C&isSearchRequest=true&zipcode=&fuels=PETROL&maxPrice=6000&maxMileage=200000&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=20&pageNumber=1
  7. otoz to. Ogladajac ogloszenia mozna jedynie odniesc wrazenie, ze ma sie wielkie szczescie odnajdujac ogladane auto. A przy kolejnym tak samo. U nas sa tyĺo igly i lalki. Trzeba wiec czasem zobaczy cos w realu aby nabrac dystansu. A prawda jest brutalna. Na ladne e39 trzeba miec min 5500eur, jechac samemu na zachod i doplacic nasze zlodziejskie 18.6%. Niestety e39 musi poczekac. Dzieki wszystkim za opinie.
  8. Panowie, jechalem tam z przeswiadczeniem, ze pewnie to zlom i go nie kupie. Gosc wydal sie jednak mniej bucowaty od reszty, dal vin wiec pojechalem. Auto, jeszcze raz powiem, nie jest tak tragiczne jak inne ogladane "igly" ale i nie na tyle dobre by dac nawet te 17.500zl. Sprawdzilem przynajmnie dzwiek audio hifi i utwierdzilem sie, ze 2.5 z automatem slabo chodzi. Takze dla samego doswiadczenia by)lo warto ;)
  9. niemiecki zazwyczaj sprzedaje auta, ktora moga trafic na wewn rynek a dla nas sa za drogie. Tak bylo i z tym autem. Ich stan na pierwszy rzut oka odbiega od tego co pol dnia ogladales u innych handlarzy. Niestety ceny tez. Mozna bylo wtedy kupic takie za ok 3200 a nasza kosztowala 5100 a po stargowaniu 4700. Stan zadziwil m.in. Adama Kunca oraz Krzysztofa Seweryna.
  10. mogles to napisac zanim pojechalem ;) widzialem juz sporo e39 przez ostaunie 6 miesiecy i ta wcale nie robi zlego wrazenia. Ja musialem obnizyc swoje wymagania wraz z topnieciem budzetu. Tu bylo jednak zbyt wiele wad ale i tak tragedii nie bylo jak na naszych handlarzy.
  11. dyaniki rzucaja sie w oczy ale czas sie przyzwyczaic,ze handlarze tanim kosztem chca sprawic wrazenie, ze auto jest czyste i zadbane. Dlaczego niby przebieg ma byc dla mnie nieistotny? Auto ma ksiazke chyba do 131tkm w 09r, 2 TUVy niemieckie i jakas fakture z wpisanym przebiegiem. Wnetrze wyglada tez na tyle ile na zegarach. Jasne natomiast, ze jak nie kupi sie od 1 wlasciciela spod domu to trudno miec pewnosc. Natomiast daleki jestem od stwierdzen, ze nie ma aut z realnym malym przebiegiem. Pod domem mojej matki stoi od 10 lat (wlasnie dzis jest rocznica i urodziny matki) 318is 92r z oryginalnymi na 100% 65tkm. Niedowiarkow zapraszam. Fakt natomiast, ze bylem po nia sam i kupilem w niemieckim autohausie.
  12. Oglądałem więc mogę podzielić sie wrażeniami z potencjalnymi zainteresowanymi. Auto ma swoje zalety bo wyposażenie ma swietne, w większości sprawne a cena 17.5tys zł z opłatami nie jest wygórowana. Ma jednak tez i wady. Oto te, kóre zauważyłem bez oglądania auta z kanału i podłaczania do swojego kompa: - malowane doły drzwi - malowany błotnik PP - nieoryginalna szyba przednia - połamany plastik osłaniający chłodnicę od góry - zbiornik płynu chłodniczego zmieniany i przypięty na opaskę - malowany tył lewego progu - nie działa otwieranie szyby klapy tylnej - szwankuje wentylator klimy, choć ta działa jako tako - roletka szyby tylnej lewej ma peknięte wzmocnienie górne - są niby 3 kluczyki ale przynajmniej 1 z nich jest swieżo dorabiany - wgniecenia pomiędzy nerkami oraz progu lewego - żarniki xenonów się różnią barwą - no i najważniejsze- sprzedawca twierdzi, że wymieniał vanosy i czujnik położenia wału (obie czesci używane BMW). Przy sprawdzaniu auta ok 2000obr silnik zgasł. Podjechaliśmy do znajomych sprzedawcy na kompa i znów wyszedł czujnik położenia wału. Do tego czuć było zapach palonego oleju z komory silnika co sprzedawca tłumaczył tym, że przy wymianie vanosó i uszczelki dekla trochę oleju spłynęło na kolektory. Być może bo po kilku km objaw znikł. Auto generalnie nie skatowane. Cała elektryka działa, piksele mają tylko symbliczna uszkodzenia. No ale zbyt wiele jest tych drobnych czy tez ewentualnie większych (silnik, byłem bez kompa) wad abym je kupił.
  13. lift byl we wrzesniu 2000 takze to akurat sie zgadza.
  14. http://allegro.pl/bmw-e39-indywidual-m-pakiet-serwis-moz-zamiana-i4288970424.html autko u handlarza pod Radomiem, co oczywiscie znów jest wadą no ale ciezko o inne samochody u nas. Podobno malowane 3 drzwi ze wzgędu na rdzę. Zadziwiająca kombinacja, w sumie pełnej wersji sport ze zwykłym zawieszeniem bez nivo. Jezdziłem 525i z manualem i nie zachwycało mnie dynamiką, ciekaw jestem o ile gorzej wypada z automatem. No i ile realnie to pali? Czy katalogowe 14,4 jest wykonalne czy raczej trzeba oscylowac przy liczbach bliższych tym z 540i? Ten egzemplarz ma oczywiscie kilka wad jak.np uszkodzenie lewego progu, wgniecenie między narkami, małe uszk pikseli itp. Jednak wystarczy zmienic koła na zwykły rozmiar (czytaj 17-18") i może robić dobre warażenie. Jak ją oceniacie?
  15. nie, nigdy nie ogladalem (swiadomie) bmw bez kata. Nasluchalem sie za to historii jak to np w radomiu nie kupi sie auta z katalizatorem. Wolalem spytac choc w 6 cylindrowych bmw faktycznie usunieciu musi byc trudniejsze niz np w e36 318i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.