xkrafft
Zarejestrowani-
Postów
84 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia xkrafft
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
krzychoool85 obserwuje zawartość xkrafft
-
Ile tysięcy km mają nasze beemki ??
xkrafft odpowiedział(a) na kiokio temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Po kolejnych prawie dwóch latach mogę pochwalić się wskazaniami licznika na poziomie 279000 km :cool2: nie miałem większych kłopotów, przeważnie wszystko jest wymieniane na bieżąco. kolejne 3,5 roku za mną a przebieg 345 tys, auto śmiga jak szalone :norty: i po kolejnym roku i trzech miesiącach licznik wskazuje 382 tys km, silnik co najważniejsze cyka równo :lol: -
Ile tysięcy km mają nasze beemki ??
xkrafft odpowiedział(a) na kiokio temat w Inne zagadnienia wokół BMW
myślę ze tak naprawde pol miliona to już dawno minęło :norty: -
Ile tysięcy km mają nasze beemki ??
xkrafft odpowiedział(a) na kiokio temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Po kolejnych prawie dwóch latach mogę pochwalić się wskazaniami licznika na poziomie 279000 km :cool2: nie miałem większych kłopotów, przeważnie wszystko jest wymieniane na bieżąco. kolejne 3,5 roku za mną a przebieg 345 tys, auto śmiga jak szalone :norty: -
e46 316 WBAEX31040PP64987
xkrafft odpowiedział(a) na xkrafft temat w Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż
coś mi się pomyliło i za wcześnie wysłałem temat, sory -
Cześć, od jakiegoś czasu szukam E46, dzisiaj zainteresowało mnie to auto, do Gniezna mam spory kawałek i w ciemno nie chcę jechać, dlatego liczę na wasze opinie. W przebieg auta za bardzo bym nie wierzył, ale akurat dla mnie jest to mało istotne. Ze zdjęć dużo się nie dopatrzyłem, ale może ktoś z was zauważy jakiś element nie pasujący do układanki. Dzieki za jakiekolwiek uwagi i sugestie. http://allegro.pl/bmw-318-1-8-benzyna-2005r-servis-zobacz-koniecznie-i4931513905.html Data for vehicle identification number: WBAEX31040PP64987 Model description: 316i Market: Europa Type: EX31 E-Code: E46 (3FL) Chassis: touring Steering: links Doors: 5 Engine: N46B18O0 - 1,80l (85kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Silbergrau Metallic (A08) Upholstery: Stoff Jacquard/anthrazit (H9AT) Production date: 10.01.2005 Assembled in: Regensburg S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2CDA BMW LM Rad Sternspeiche 136 BMW light alloy wheel, spider spoke 136 S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S386A Dachreling Roof railing S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S473A Armlehne vorne Armrest front S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S521A Regensensor Rain sensor S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S550A Bordcomputer On-board computer S650A CD-Laufwerk CD player S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43) S722A Edition Lifestyle Lifestyle Edition S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SPA Steuerung COP Control unit COP P972A Komfortpaket Comfort Package
-
Data for vehicle identification number: WBAEX31040PP64987 Model description: 316i Market: Europa Type: EX31 E-Code: E46 (3FL) Chassis: touring Steering: links Doors: 5 Engine: N46B18O0 - 1,80l (85kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Silbergrau Metallic (A08) Upholstery: Stoff Jacquard/anthrazit (H9AT) Production date: 10.01.2005 Assembled in: Regensburg S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2CDA BMW LM Rad Sternspeiche 136 BMW light alloy wheel, spider spoke 136 S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S386A Dachreling Roof railing S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S473A Armlehne vorne Armrest front S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S521A Regensensor Rain sensor S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S550A Bordcomputer On-board computer S650A CD-Laufwerk CD player S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43) S722A Edition Lifestyle Lifestyle Edition S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SPA Steuerung COP Control unit COP P972A Komfortpaket Comfort Package
-
Tak się składa, ze wszystkie sprowadzane samochody z Niemiec są od dziadka który jeździł do kościoła (pomijam to ze kościół z reguły był oddalony o 500km w jedna stronę :mrgreen: ), lub tez od kobiety która woziła swoje dziecko do przedszkola ( zapewne tez miała ze 100 km w jedna stronę) :twisted2:
-
mi się wydaje, ze pompa albo jest sprawna albo nie. Jak może być na tyle sprawna żeby chłodzić układ a nie domagać w nagrzewnicy?? pompa jest napędzana przez silnik paskiem wieloklinowym, gdyby siadło np łożysko to od razu było by to słychać jakieś piski, gdyby oderwała się łopatka albo wygięła to tez by było słychać. Taka jest moja sugestia.
-
Ja proponuje na samym począdku przepłukać nagrzewnice, nie wiem jak u ciebie ale mi zajęło to ok pol godziny z odpowietrzeniem, nic to nie kosztuje a powinno pomóc, jeżeli nic nie pomoże to wtedy bierz się za termostat. Nie zapomnij porządnie odpowietrzyć auta, bo to możne tez być przyczyna. Ale jeśli auto na wyższych obrotach grzeje a na wolnych obrotach nie to obstawiam zapchana nagrzewnice.
-
przyczyn możne być kilka, ale jeśli na wolnych obrotach słabo grzeje to bym obstawiał zapchana nagrzewnice, ale możne tez być zapowietrzony układ, tak jak kolega wcześniej napisał. Na forum jest o tym mnóstwo tematów :search: viewtopic.php?f=68&t=201430&hilit=nie+grzeje
-
za ciężka to można mieć nogę i temu pali 14 :duh: w trasie przy spokojnej jeździe pali 8 a miasto ok 11L/100 także nie wprowadzaj kolegi w błąd :mad2: jezeli kolega sobie pocisną to nic dziwnego ze pali 14, najlepiej to się przejedz na kompa i się wszystko okaże, koszt ok 50 zł, możliwe ze to przez brak sondy ale z tego co zauważyłem to przy walniętej sondzie to spalanie sięga nawet ponad ok 18L
-
Ile tysięcy km mają nasze beemki ??
xkrafft odpowiedział(a) na kiokio temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Po kolejnych prawie dwóch latach mogę pochwalić się wskazaniami licznika na poziomie 279000 km :cool2: nie miałem większych kłopotów, przeważnie wszystko jest wymieniane na bieżąco. -
[E46] [E36] kompletna geometria - wszystko na ten temat
xkrafft odpowiedział(a) na kameleon3000 temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Witam, opis pierwsza klasa i ciekawie się go czyta, tylko mam pytanie, czy te obciążanie to tyczy się tez e36, chodzi dokładnie o compacta, bo w nim z tylu jest inne zawieszenie niż w sedanie czy coupe, bodajże z e30. Znajomi mówią ze nie mieli obciążanych e36 a i tak jest dobrze. A druga sprawa, jeśli ktoś ma pełny zbiornik paliwa, i dodatkowo butle gazowa i dajmy na to tez pełną to co wtedy dają mniejsze obciążenia, jakoś to kalibrują czy bez względu na to obciążają o taka sama wartość? -
Zaprowadziłem po popołudniu auto do mechanika i po paru godzinach zadzwonił do mnie z wiadomością ze już wszystko gra :cool2: powiedział ze jakieś przewody ciśnieniowe zostały uszkodzone, dokładnie nie wiem o co chodzi, ale jutro dokładniej się go wypytam ;)