Skocz do zawartości

Michał 330xd

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 421
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Michał 330xd

  • Urodziny 19.12.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E90 330xd M-pakiet 2005
    obecie E90 330i M-pakiet 2006
  • Zawód
    Strażak

Ostatnie wizyty

591 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michał 330xd

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Prośba do administracji o włącznie możliwości edytowania postów w galerii swojego samochodu.
  2. Zmieniasz coś w aucie i nie ma jak zmienić tytułu w galerii. Trochę bez sensu.
  3. Cześć. Jak mogę edytować posty w swojej galerii ?
  4. E90 otrzymała kolejną modyfikację . A kolejny mod to montaż CIC. Ze zmiany jestem zadowolony, bo działa dużo szybciej niż CCC. Montaż bezproblemowy. Sprzedający zakodował jednostkę pod mój VIN, i wszystko działa. Konieczna była wymiana dekoru tunelu środkowego pod nowy kontroler, to przy okazji zmieniłem oklejenie wszystkich dekorów. Folia carbon miała 7 lat i już dawno wyszła z mody. Był też serwis olejowy. Na przeglądzie diagnosta niedowierzał w przebieg. Aż 800km w rok :-). Kolejny planowany mod to system nagłośnienia indywidual i w dalszej przysłośi lakierowanie całego auta.
  5. Nie pomyślałem o tym. Ale to nie jest koniec modyfikacji. Za jakiś czas jak coś zmajstruję to pewnie będzie sesja foto. Fotograf mieszka na śląsku to zdjęcia pewnie będą gdzieś w okolicach.
  6. Łączniki elestyczne i podporę sprawdziłeś ? Wyważenie wału nie jest gwarancją jego pełnej sprawnosći . Jakiś czas temu kupiłem sobie Poloneza do remontu i też był problem z drganiami całej budy przy przyspieszaniu. Wymieniałem krzyżaki, podporę i zawiozełm do wyważnia. Po tych zabiegach z auta zrobił się wibrator na kółkach. Rozwiązaniem problemu była wymiana wału na inny używany. Sprawdź dokładnie, najlepiej na szarpakach czy któraś z tulei dyfra lub tylnej belki nie ma luzu.
  7. Lampy mają 16 lat. Klosze były polerowane
  8. Cześć. Jak to u mnie bywa każda modyfikacja jest uwieczniona pofesjonalną sesją zdjęciową. Tak było i tym razem. Po montażu nowego układu hamulcowego i zmianie kół udałem się do Rybnika gdzie znany fotograf jak zwykle zrobił świetne zdjęcia. Przed wyjazdem wpadł jeszcze jeden fajny gadżet, a mianowicie ruchome dekielki do felg Zapraszam do oglądania :D [imghttps://i.imgur.com/Rid7NrJ.jpg][/img]
  9. Dzięki Panowie za miłe komentarze. Pomimo że auto ma już 16 lat i nie jest to nic specjalnego, bardzo je lubię i już jakiś czas temu podjąłem decyzję że zostaje ze mną na zawsze. Nawet jak za jakiś czas do garażu trafi prawdziwe ///M to E90 i tak zostanie. Plan przeróbki na polifta przemyślałem i zrezyzgnowałem z tego pomysłu. Zostaje taka jaka jest. Jedyne co mi chodzi po głowie to wymiana przedniego zderzaka i progów na te z pakietu Performacne. Wtedy z zewnątrz byłby to już kompletny pakiet Performance. W dalszej przysłoszczi całe auto będzie polakierowane. W końcu znalazłem firmę, która spełniła moja oczekiwania co do jakości wykonanej usługi. Z czysztym sumieniem polecam firmę AA Color w miejscowości Polanka. Właściciel bardzo sympatyczny, fan motoryzacji. Lakierowałem u nich przedni zderzak od E90 i wygląda idealnie. I co najwazniejsze po 2 miesiącach od lakierowania nic się z nim złego nie stało, tak jak to przeważnie miało miejsce u poprzednich lakierników. Koszt takiej oeracji nie mały bo orientacyjnie wycenili lakierowanie całości z wnękami na około 20 tys. Ale powoli będę odkładał do skarbonki i jak się zapełni to będzie nowy nowy lakier, żeby wyglądała idealnie :wink:
  10. Z nadejściem lepszej pogody założyłem oponki na felgi i koła trafiły na swoje miejsce. Wybór opon to Pirelli PZero. Pojeździłem trochę i pierwsze wrazenia są pozytywne. Na pewno opona jest miększa niż Vredesteiny które miałem. Były obawy że na 19" komfort jazdy się pogorszy, ale różnicy nie zauważyłem. Tak to wygląda na aucie Za jakiś czas wleci profesjonalna sesja zdjęciowa :wink:
  11. Kilka zdjęć. Felga WZ 158. Za dużo nie widać bo felga mała i grube ramiona. Przód dystans 12mm, tył 16mm. ET felg 34
  12. Z tyłu jest dystans 16mm. Niesprawdzałem, ale bez dystansu "na oko" też się mieści. Teraz mam założone zimowe koła 17" WZ 158 i też się mieści. Jest około 1cm luzu między felgą a zaciskiem.
  13. Na razie zestaw jest jeszczcze nie dotarty. Zrobiłem około 40km od zmiany. Moja E90 po soli i mokrym już od dawna nie jeździ. Jak drogi będą suche to wtedy sobie pojeżdżę. Ale po kilku krótkich przejażdżkach różnica jest zauważalna. Hamulce ostro łapią i mniej się nagrzewają w stosunku do serii
  14. Modyfikacja układu hamulcowego zakończona. Kilka zdjęć z montażu tyłu. Wszystko pasuje p&p. Jedynie trzeba delikatnie podciąć osłonę kurzową żeby zmieścił się zacisk. Zaciski i klocki z serii F, adaptery i tarcze hamulcowego z E60, Zaciski kupiłem niebieskie Ale żeby pasowały do przednich kolor został zmieniony Tarcze hamulcowe z BMW E60 550i 345x24mm I tak to wygląda w całości Finalnie logo ///M usunąłem i zrobiłem tak jest w pakiecie Performance :D
  15. Tak sobie siedziałem w garażu i patrząc jak biednie wyglądają teraz tylne hamulce w stosunku do przednich nie mogłem tego tak zostawić. Znalzłem nowy komplet od serii F. Pozostaje domówić odpowiednie tarcze i zmienić kolor :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.