Kamil sprawdź czy podużnica była prostowana czy wymieniana cała ćwiartka wraz z podłużnicą? To drugie rozwiązanie jest lepsze bo de facto podłużnic nie powinno się prostować, oczywiście obowiązkowe pomiary geometrii, jak dobrze zrobione to nie panikowałbym. BMW ma dobrze zestrojoną trakcję i jakby coś było nie tak to zaraz ci będą kontrolki DTC sygnalizować. BMW ze względu na tylny napęd jest o wiele prostsze do naprawienia przy uderzeniu z przodu od każdej przednionapędówki. Oczywiście auto po takiej naprawie ma niższą wartość handlową przy zakupie i dalszej odsprzedaży dzięki czemu moim zdaniem możesz wyrwać tą jedynkę 10-20 tys taniej od odpowienika bez przygód. Miej tego swiadomość, wielu cieszy że kupiło taniej ale nie ma świadomości co było robione i myśli że jedynka nie była śmigana a potem sie dziwi że nie ma naboju w aku albo ma atrapy zamiast poduch. Na używane jedynki popyt jest większy od podaży wiec niebitych okazji tyle samo na rynku co dolarów po 2,0 zł, niektórzy tylko pamiętają że kiedyś były. Sprzedawca widać uczciwie podchodzi do tematu, jedź do ASO niech go sprawdzą a z ceną to tak jak piszę i wypośrodkuj czy warto.