keddex
Zarejestrowani-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW X3 E83 2,0 D 150KM manual 2005
-
Lokalizacja
małopolskie
Osiągnięcia keddex
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Witam , poczytałem trochę forum ale niestety nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na temat mnie nurtujący. Otóż chodzi o pasek klimatyzacji w E83 2,0D M47 150KM , zastosowany jest tam pasek rozciągliwy /bez napinacza/ jako dodatkowy pasek wieloklinowy . Otóż ten pasek po wymianie ciągle piszczy jest wymieniony już parę razy ostatnio już po tygodniu zaczął piszczeć na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu silnika. Ja wymieniałem na firmy GATES i tu jest moje pytanie czy to piszczenie jest wynikiem złej firmy paska i należy bezwzględnie założyć oryginał BMW czy innej przyczyny. Nadmieniam, że koło pasowe na wale wymieniałem w serwisie 2 lata temu /nie oryginalne/. Podaję numery tych pasków w oryginale i w zamiennikach może ktoś miał tan sam problem - proszę o pomoc ! Oto jakie paski oprócz mojego GATESA 4PK 895SF /który piszczy/ znalazłem: 64557795144 BMW 4PK895 CONTITECH 0500040895 MEYLE VKMV4SK895 SKF
-
BMW Navigation DVD Road Map Europe PROFESSIONAL 2014
keddex odpowiedział(a) na Miatamad temat w Nawigacja samochodowa
Witam i mam krótkie pytanie czy ta navi z torenta czy chomika zadziała w X3 E83 z 2005 -
Witam ja mam to samo ale mi ubywa ze trzy razy więcej. Nie chcę Cię martwić ale to na 99% procent pompa wodna i co najgorsze trzeba nową. Ja już kupiłem w sobotę wymieniam. PZDR
-
ja mam taki z 2005 skrz. manual. Też bierze mnie na dodanie kucyków do 180 KM ale znajomy dwa miesiące temu dorzucił do nowej X6 i silnik nie wytrzymał, dlatego nie ryzykuję- może........... kiedyś ktoś mnie namówi. Na początek sprawdź sobie dwumas bo często pada, wymień olej w rozdzielaczu /dostępny w ASO/, no i ja wyrzuciłem klapki w kolektorze ssącym bo możesz kiedyś pięknego dnia stracić silnik - poczytaj na frum o tych klapkach i przypadłości tych silników.pzdr
-
Witam !! Ostatnio wymieniałem w ASO jest to olej przekładniowy TF 0870 prawdopodobnie tylko dostepny w ASO. Koszt wymiany z olejem 212,00 / pln / także wydaje mi się, że chyba warto. pzdr
-
BMW x3 przy 100.000 czy moze mieć powycierane plastiki
keddex odpowiedział(a) na marcinkarl temat w X3 (E83)
Prosta sprawa: Jedź do byle jakiego serwis autoryzowanego i sprawdź przed zakupem, oni wydrukują Ci całą historie auta i sprawdzą wszystkie parametry. ALE trzeba będzie za to zapłacić niestety ..........ok 500 ale myślę że, warto pzdr -
Brak informacji głosowej o fotoradarach ?????
keddex odpowiedział(a) na keddex temat w Nawigacja samochodowa
W ustawieniach nic nie zmieniałem. Nawigacja działa normalnie jest podkład i wszystko OK. Ale dla pewności spróbuje jeszcze raz powyłanczać i powłanczać podane opcje może się odblokuje. W ostateczności wgram soft jeszcze raz. Bardzo dziękuję za pojęcie tematu i pomoc cX3. Jak tylko będę w trasie z fotoradarami to dokładnie posprawdzam te opcje podane przez ciebie. -
Brak informacji głosowej o fotoradarach ?????
keddex odpowiedział(a) na keddex temat w Nawigacja samochodowa
Problem jest właśnie w tym ,że ta opcja w ustawieniach jest włączona :D -
Witam wszystkich forumowiczów. Otóż zauważyłem że od pewnego czasu nie mam informacji głosowej o fotoradarach w trakcie jazdy. Ok miesiąca temu jadąc ulicami komputer mnie głosowo informował o fotoradarach na drodze i to w całej Polsce i nagle przestało. Funkcja ta działała nawet bez włączonej nawigacji. Może ktoś coś wie na ten temat i pomoże mi rozwikłać ten temat. Moje BMW to X3 E83 ze stałą navi profesjonal i gps
-
Witam ponownie. To ja otworzyłem ten temat i dalej z nim walczę. Do ASO jeszcze się nie wybrałem i chyba nie wybiorę. Bardzo jestem zdziwiony że w ASO nie mogą poradzić sobie z tym, przecież jest to usterka nie w jednym aucie to co widać na tym forum!!!!!!!!!! i chyba bez sensu jest tam auto zostawiać. To co niektórzy piszą to zgroza , przecież oni mogą wymienić pół auta i usterki nie naprawią. Jedyną nadzieją jest to że w końcu ktoś trafi na to forum z naprawioną usterką i nam to przekaże. U mnie oprócz tego drgania na 4 i 5 biegu jeszcze przy przyśpieszaniu szczególnie na trzecim biegu odczuwam lekkie zrywanie. drgania i dziwne odgłosy szczególnie nasilają się przy skrętach. Ja jestem z okolic Krakowa może, ktoś poleci jakiegoś mechanika jak to się mówi z sercem do BMW ?? i nam pomoże. pzdr
-
witam ! co mogę poradzić ..... ja mam X3 z silnikiem M47N2 150KM z roku 2005 autko super: manual, skóra, navi i inne bajery spalanie ok 9 litrów na trasie na tempomacie zszedł do 6 litrów !!!!!!!! przynajmniej tak komp pokazywał. Chulam nim już prawie rok. Ale mam też problem ......i właśnie chyba to będzie dwumas lub skrzynka rozdzielcza nie wiem dokładnie bo nikt mi nie może znaleźć przyczyny. Jestem z okolic Krakowa trochę ASO się obawiam bo ceny kosmiczne za wymianę koła pasowego amortyzującego / takie na wale z przodu silnika / w M-carsie krzyczeli ok 2000 aż w końcu kupiłem sam koło za kilka stówek i w serwisie u Misiaka wymienili mi za ok 400. Teraz przegoniłem go po polsce zrobiłem nim w niecałe dwa tygodnie 2500 km i myślałem że coś wyjdzie z tymi przypadłościami co opisałem w viewtopic.php?f=86&t=155705 ale nic dalej to samo. Dlatego radze ci przy zakupie wszystko dokładnie sprawdzić i przejechać się z kimś kto miał już serię X. Ja swój przed zakupem sprawdzałem BMW M-carsie te usterki nie wyszły a w eksploatacji jednak wyszło a za sprawdzenie zapłaciłem 500 auto jest z francji i nie miało historii serwisowej. Ale trudno takie życie w końcu kupuje się auto używane i różne rzeczy mogą wyjść w trakcie użytkowania. Jak chcesz mogę ci dać namiary do gościa który ci sprawdzi model i wyposażenie po dokładnym vin-ie. i to w polskim języku. Nawiasem pisząc to jak ktoś czyta ten temat i zna jakiegoś dobrego fachowca do bmw z okolic Krakowa to proszę o namiary. PZDR
-
Po wielu sprawdzaniach nie doszedłem co jest przyczyną tych odgłosów :mad2: Dalej auto w pewnych momentach rzęgoli w trakcie jazdy najczęściej przy obrotach 2500 - 3000 na 5 biegu ale też czasami na niższych. Sprawdzane było wszystko w napędach. Trochę się poprawiło jak mechanik mi dokręcił jakiś pierścień/nakrętkę przy łączeniu się wału na wieloklinach czy coś takiego. Jeszcze jest obawa czy nie na. krzyżaku bo ponoć jest ale minimalny luz, który w/g jego oceny nie powinien mieć wpływu na ten odgłos. daję sobie spokój na chwilę może coś wyjdzie większego przy dalszej eksploatacji. pzdr
-
Witam wyczytałem że wiecie coś o możliwości zmian ustawienia świateł lusterek itd. Chciałbym w swojej X3 2005/2,0d ustawić na stałe światła drogowe po włączeniu zapłonu. Mam opcję automatycznego załączania świateł ale ta opcja działa tylko po zmierzchu. Mógłby by mnie ktoś wtajemniczyć co muszę mieć aby takie zmiany dokonać. pzdr
-
witam :( dalej ponawiam swoją prośbę o pomoc w temacie jak wyżej. Po przeczytaniu kilku tematów w sprawie przenoszenie napędów w X3 zastanawiam się czy czasem jest ten dziwny odgłos przez mały stan oleju w skrzyni /manual / lub w rozdzielaczu napędu na dwie osie bądź w mechanizmie przedniej albo tylnej osi. Czy ktoś podzieli mój tok myślenia????? Jeszce jedno czy ktoś wie jakie do tych poszczególnych elementów przychodzą oleje ?????? :mad2: pzdr
-
Witam i pozdrawiam. Mam ciekawy wątek i zarazem problem, temat kieruję do forumowiczów którzy zetknęli się z takim zjawiskiem lub mogą coś wnieść aby go rozwiązać. Posiadam X3 2,0D E83 150KM z maja 2005 przebieg 170 tyś. W trakcie jazdy słychać pewne odgłosy typu "buczenie, drgania, tarcie jakby coś wchodziło w rezonans" ten odgłos nie jest stały ale przerywany i jest go trudno określić w słowach. Wszystko jest OK przy niższych biegach i wyższych obrotach zaczyna go słychać najczęściej na 5 biegu przy obrotach 2500 tyś. Czasami już to słychać na 4 ok 2000 tys obrotach a również i na 3 biegu w/g mojej oceny ten odgłos chyba jest związany z obrotami silnika na poszczególnych biegach i coś drga na pewnych obrotach . Słychać go gdzieś od spodu auta naprawdę trudno go zlokalizować siedząc za kółkiem w trakcie jazdy, nie jest to głośne coś takiego, jak ocieranie czy drganie. Jest to denerwujące gdyż jadąc spokojnie np. na 5 przy prędkości ok 80 - 100 km/h jest komfort i spokój "mruk silnika" a tu ci coś burczy w aucie. Nie wiem od czego zacząć szukać czy od skrzyni, czy od przekładni 4X4 a może oleje ? Bardzo proszę o Wasza opinię - PZDR