Skocz do zawartości

Marcin E34 525i

Zarejestrowani
  • Postów

    611
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Marcin E34 525i

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. W starym aucie kiedyś przychodzi moment że nagrzewnica wyzionie ducha, i wygląda na to że tak jest u ciebie. Roboty przy tym jest sporo w zależności od typu nagrzewnicy a jest ich chyba trzy rodzaje. Po VINie dojdziesz jaką masz. Ja u siebie niedawno z tym walczyłem, mam nagrzewnice Valeo i udało mi się dostac nową oryginalną w dobrej cenie. Do tego jeszcze oringi albo z ASO albo sam dobierasz, ja sam dobierałem i jest szczelnie. JAk nie będziesz tego robił długo to cały płyn będzie ci leciał pod dywany i podłoga ci zacznie gnic. Powodzenia w naprawie.
  2. Dla wygody warto zdjąć chłodnice, choć znajdą się spece co potrafią to robic bez jej zdejmowania. zdejmujesz kopułkę, palec, osłonę paska rozrządu, luzujesz napinacz paska rozrządu aby zdjąc z niego pasek (uważaj by nie przestawic paska na dolnym kole zębatym), bo napinacz opiera się na pompie wody i jak to wszystko zrobisz to masz bezproblemowy dostęp do pompy wody.
  3. Podjedż do jakiegoś warsztatu i niech ci sprawdzą obecność spalin w układzie chłodzenia. Jak ci wykryją to padłą ci uszczelka pod głowicą.
  4. Mam ten sam problem w M20B25. Sondę ma wymienioną na nową od miesiąca i bez poprawy. Też jestem ciekaw co dolega.
  5. Jak masz chęci, dostęp do kanału to sam możesz wiele porobic, części nie są powalająco drogie, śmiem twierdzic że do fiata zdażają sie droższe częsci. Warunek to karoseria w odpowiednim stanie. Jak blacharka jest w złym stanie to nie ma sensu się w takie auto pakowac.
  6. Sprawdź Szczelnośc przedniej szyby, po latach klej traci swoje właściwości i może woda przeciekac do środka, ja tak miałem u siebie.
  7. Fryco masz rację, nie zauważyłem tego Vanosa w opisie, M50 ma cewki na świecach. Ale z tą benzyną w oleju przez wtryski to podtrzymuje.
  8. A więc z tego co przeczytałem to wnioskuje że głowica sprawna. MAsz do sprawdzenia sonde lambda, wtryski, przepływkę, świece, kable WN, kopułka, palec. Zmień olej dla dalszych testów.
  9. Nikt nie wymieniał chłodnicy?
  10. KOlego uściślij ten opis twardych węży bo te auta mają układ chłodzenia zamknięty i tam powinno byc ciśnienie i oczywiście gorące węże bo przecież płyn krąży przez chłodnicę. Ciśnienie reguluje korek wlewu chłodnicy. Pytanie zasadnicze czy ci się silnik przegrzewa (wskaźnik temp dochodzi do czerwonego pola) bo jeśli nie (wskaźnik temp w pionie) to uszczelke zostaw w spokoju. Prychanie silnika i benzyna w oleju to może występowac przez uszkodzony wtryskiwacz lub masz walniętą sonde lambda (za bogata mieszanka paliwowa). Jedź na analizator spalin, tam wyjdzie. Jak masz olej już rozrzedzony benzyną to kwalifikuje się do wymiany bo zatrzesz silnik.
  11. Ostatnio kupiłem aku Maxis (licencja Varty) bezobsługowy. To jest ostatni wynalazek beobsługowy jaki kupiłem, kolejny będzie z koreczkami.
  12. Miałem identyczny problem ostatnio. Akumulatory produkują na 2-3 lata, tyle wytrzymują. Padł mi kolejny bezobsługowy (najpierw centra excide 74Ah, potem coś AH licencja Centry 60Ah).
  13. http://moto.allegro.pl/item1013807898_bmw_5_e34_1_8_2_0_2_5_chlodnica_nowa.html Po rozgrzaniu auta mam wyciek z chłodnicy gdzies z okolic zbiorniczka wyr i korka spustowego (nie wiem dokładnie). Czy warta grzechu jest ta chłodnica z linku czy szukac używki oryginału. Robił ktoś zakupy u tego sprzedawcy?
  14. Zwróc uwagę na uszczelki kolektora ssącego. Może znajdzie się wydmuchana przez mini wystrzał. Efekt będzie taki jak opisujesz.
  15. Wyregulowałem zaworki i następnego dnia w czasie jazdy zaczęło mi coś głośno kłapać i ten efekt był wyraźny na wyższych jak i wolnych obrotach. Zatrzymałem się na stacji benzynowej, zdjęłęm dekiel klawiatury i się okazało że puścił gwint drobnozwojowy na regulatorze od zaworu wydechowego. Mimośród był luźny. Miałem zapasowy zestaw śruby z nakrętką, wymieniłem, ustawiłem na 0,25 złożyłem do kupy wszystko i pojechałem dalej. Po powrocie do garażu jescze raz ustawiłem wszystkie zawory jednak coś nadal ale już nie tak głośno grzechocze. Czy to co opisałem może jakoś wpłynąć niekorzystnie na silnik? Coś mogło się uszkodzić trwale? Czy Rozrząd może się przestawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.