Moj kolega ma kilkanascie lat doswiadczenia w mechanice, najpierw w PL, a od 2008 w UK, pracowal tutaj wiele lat w serwisie VW, wiec montowal to doswiadczony mechanik. Procedura dotarcia w obu autach tarcz i klockow prawidlowa Tarcze w obu autach przod i tyl to GD Sport Rotors, w Audi sa klocki - Green Staff, a w GTI Red Staff - moze dobre na tor, nie wiem nikt tego tutaj nie sprawdzl ze znajomych jeszcze, ale napewno nie do codziennego uzytku. Byc moze jest tak ze tarcze i klocki to zwyklych osobowych aut mimo tego samego producenta nie sa tak dobre jak te ktore sa do aut sportowych jak porshe czy inne auta sportowe. Tak jak to jest w przypadku tarcz tego samego producenta do sklepu czy do serwisu danej marki, bo napewno standardy jakosci wykonania sa inne w obu przypadkach tych samych tarcz czy klockow. Tak jest w elektronice, wiec napewno i w mechanice :) Standardy wykonania i jakosci sa rozne w zaleznosci od marki, klienta i wielu innych czynnikow... Ja ze swojego zestawu jestem zadowolony bardziej niz z Zimmermann sport ktore byly wczesniej, ktore zdechly szybko na torze po kilku zakretach pierwszego okrazenia. Obecne hamulce jeszcze sa na dotarciu, ale niedlugo wpadne na tor i sprawdze jak sie spisza, jesli przejade jedno okrazenie i bedzie dobrze, to bede mial najlepsza odpowiedz :D Napewno Brembo MAX i Ferodo DS2500 - to byl najlepszy chyba kompromis miasto glownie, krotkie trasy, ale czasem tor, tarcza odswierza klocek, co ma swoje zalety. Poza tym sprawdzilo kilka osob ten zestaw i mowia ze daja rade nawet na torze, wiec cos w tym musi byc... ale jak kazdy wie, kazdy ma inne doswiadczenia, przygody z produktem i wymagania, wiec nie ma sie co licytowac :cool2: