Skocz do zawartości

stuffman

Członkowie klubu
  • Postów

    971
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    u11 X1 30e 2023
    g20 330i 2019
    e39 M5 2000
    ex f20 118i+ 2012
    ex e46 320td compact 2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia stuffman

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. do 330 i mniejszych silników wejdą, do 340 już chyba nie- trzylitrówki maja większe hamulce
  2. M5 nigdy nie były robione jako samochody stricte na tor. Mam 24- letnie M5 ważące jedyne 1800 kg i w ciasnych zakrętach płuży przodem jak jakieś audi z poprzecznie zamontowanym silnikiem;)
  3. Może jest właśnie na odwrót, może BMW nie chciało wkładać wszystkiego co ma do dużej i wyglądającej dostojnie limuzyny G60, bo mało kto by wtedy kupił serie 7. Poprzednia seria 5 G30 to jednak wygląd dużej bardziej kompaktowy i sportowy, więc nie stanowiła takiego zagrożenia dla serii 7.
  4. Myślę, że mogą się czepić, o ile nawet dasz rade założyć 255 na przednią oś. Najlepiej sobie sprawdź w sklepie BMW, jakie są dedykowane zestawy. Do 18 cali z tego co pamietam możesz mieć 4x225 albo 225 przód, 255 tył.
  5. Mam takiego same spostrzeżenia, wg. mnie G60 prowadzi się i skręca bardzo dobrze, jak na ponad 5 metrową limuzynę. Jednocześnie należy przypomnieć o tym, że cześć osób "nie czuło" układu kierowniczego w G20 i G30, co potwierdza bardzo długi watek na tym forum.
  6. To jakaś grubsza akcja jest, łącznie ma dotyczyć 1,5 mln BMW. Na grupie na fb właścicieli G60 kilka osób pisało, że mieli awarie czyli niedziałające hamulce i fury stoją w ASO czekając na części.
  7. Nie jest to standardowy biały bmw czyli alpinweiss, ale mineralweiss. Droższy lakier trójwarstwowy, lakiernicy go nie lubią;) Gratuluje samochodu, napisz wrażenia, co pasuje, co nie pasuje, itp.
  8. W service inclusive nie będziesz miał tak często wymian. Olej wymieniają wg. wskazań komputera czyli co ok. 20-30 tysięcy, oleju w skrzyni bmw w ogóle nie zaleca wymieniać.
  9. Niemcy z MB już mieli pomysł na 2.0 R4 z silnikiem elektrycznym w C63- za dobrze na tym nie wyszli.
  10. @Randall ale wychodzi taniej🫣 Nie miałem okazji siedzieć w komfortach, ale się zastanawiam, czy nie ma tam takiej opcji, jak w X1, czyli ukryty w iDrive sam masaż odcinka lędźwiowego.
  11. Dobrze zauważyłeś. W opisie komfortów nic nie piszą o pompowanych boczkach, więc wygląda, że nie ma takiej opcji.
  12. Mam obie opcje w X1, wszystko działa z samym telefonem. Wątpię, żeby w innych modelach BMW te opcje tak znacząco się różniły.
  13. Bo do digital key trzeba dokupić dostęp komfortowy, wtedy nie trzeba wyjmować telefon z kieszeni czy torebki;)
  14. czy to chodzi o to samo, co jest w wersjach elektrycznych?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.