Skocz do zawartości

stuffman

Członkowie klubu
  • Postów

    979
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    g60 540d 24
    u11 X1 30e 23
    g20 330i 19
    e39 M5 00
    ex f20 118i+ 12
    ex e46 320td compact 02

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia stuffman

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. tył ma, nawet sam samochód proponuje, kiedy oczyścić; z przodu nie zauważyłem ja się przesiadłem z G20 i jest znacznie bardziej miękko. pytanie, na ile to kwestia zawiasu a ile opon nie runflat
  2. Przez ostatnie 20 lat BMW z fabryki wyjeżdżały na runflatach. Do niektórych modeli można było zamówić opony tzw. performance, czyli bez runflnata. Niedawno odebrałem G60, no i jest na zwykłych. Ofertę zakupu kół zimowych tez dostałem na zwykłych. Standard?
  3. Adamie, fajnie to sobie policzyłeś, ale wkradł się tam jeden błąd w założeniu. Otóż bardzo ciężko jest kupić nowy samochód w dzień czy dwa, mogę się założyć, że znaczna część formalności związanych ze sprzedażą samochodów wykazanych w statystykach na listopad była załatwiana miesiąc a nawet dwa wcześniej.
  4. stuffman

    520i vs 530e

    są spore różnice w tzw. masie resorowanej i nieresorowanej, chyba jakieś 1:7
  5. stuffman

    Siedzenia

    Szybciutko, ja na 540d czekam od lipca, ma być w grudniu. Właśnie dostałem ofertę leasingu z bmw, wstępna 25%, duże raty 36 miesięcy, bez kwoty wykupu, łącznie 109,5%. Wydaje mi się dużo, co myślicie? Ps. Na forach widziałem kilka opinii z USA, że niełamane komforty z G60 wygodniejsze od łamanych z G30.
  6. Ładne rabaty, pół roku temu nie szło takich ugrać. Czy wiecie na jakiego rzędu leasingi można teraz liczyć?
  7. Przecież jednym z głównych "atutów" Trumpa w tych wyborach był Musk i jego platforma X, także sorry, ale wątpię, żeby teraz Trump podejmował działania uderzające nawet pośrednio w Teslę.
  8. Niby sprzedaży nie ma, więc dają duże rabaty ale na furę czekasz pół roku... Dziwne tez te rzeczy z audio, skoro H&K i B&W to jedna marka. W G60 jest dostępny H&K tam około 450W tak jak we wszystkich BMW dotychczas i topowy B&W około 650W, czyli słabszy niż dotychczas, za to w nowym X3 dali topowe granie około 750W i nazywa się H&K🫣
  9. Masz za głośno w G60?
  10. do 330 i mniejszych silników wejdą, do 340 już chyba nie- trzylitrówki maja większe hamulce
  11. M5 nigdy nie były robione jako samochody stricte na tor. Mam 24- letnie M5 ważące jedyne 1800 kg i w ciasnych zakrętach płuży przodem jak jakieś audi z poprzecznie zamontowanym silnikiem;)
  12. Może jest właśnie na odwrót, może BMW nie chciało wkładać wszystkiego co ma do dużej i wyglądającej dostojnie limuzyny G60, bo mało kto by wtedy kupił serie 7. Poprzednia seria 5 G30 to jednak wygląd dużej bardziej kompaktowy i sportowy, więc nie stanowiła takiego zagrożenia dla serii 7.
  13. Myślę, że mogą się czepić, o ile nawet dasz rade założyć 255 na przednią oś. Najlepiej sobie sprawdź w sklepie BMW, jakie są dedykowane zestawy. Do 18 cali z tego co pamietam możesz mieć 4x225 albo 225 przód, 255 tył.
  14. Mam takiego same spostrzeżenia, wg. mnie G60 prowadzi się i skręca bardzo dobrze, jak na ponad 5 metrową limuzynę. Jednocześnie należy przypomnieć o tym, że cześć osób "nie czuło" układu kierowniczego w G20 i G30, co potwierdza bardzo długi watek na tym forum.
  15. To jakaś grubsza akcja jest, łącznie ma dotyczyć 1,5 mln BMW. Na grupie na fb właścicieli G60 kilka osób pisało, że mieli awarie czyli niedziałające hamulce i fury stoją w ASO czekając na części.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.