Skocz do zawartości

Sopp

Zarejestrowani
  • Postów

    188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E46 320td
    F10 520d
    E92 320d
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Sopp

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. To auto z USA więc powinieneś być w stanie ustalić historię i to w jakim stanie trafiło do Polski. Zacznij od ustalenia prawidłowego VIN bo ten w ogłoszeniu wg danych z bimmer.work jest z czarnego 335d z czarnym wnętrzem.
  2. U mnie na fabrycznym oprogramowaniu było dokładnie tak jak opisałeś. Dopiero na oprogramowaniu Alpiny po manualnej zmianie biegu skrzynia pozostaje na stałe w trybie manualnym.
  3. Też mam wyciek z osi na której są zamontowane klapki. Z tego co widziałem ma ona uszczelniacz ale nie występuje on jako oddzielna część w realoem. Udało się komuś z Was ustalić jego wymiary?
  4. Cześć, w moim E92 jest elekryczna przekładnia kierownicza i mam wrażenie, że właśnie w niej leży problem stuków z okolic zawieszenia. Całe zawieszenie zostało już sprawdzone i podobno jest ok więc podejrzenie padło na przekładnie - gdy szybko się nią rusza przy zgaszonym silniku wyraźnie słychać z niej dźwięk. Badając temat natknąłem się na podobne przypadki w X3 i tam jako remedium wskazywano zastosowanie zestawu naprawczego nr 32106891974. Numery przekładni w moim aucie nie pokrywają się jednak z tymi dla nowszych modeli. Czy ktoś spotkał się z takim zestawem dla serii E?
  5. Sęk w tym, że wypala się sam. Wg wskazań btool co ok 380 km przy jedzie w większości w mieście.
  6. O chłodnicy EGR nie pomyślałem - sprawdzę. Pisząc o gorącej stronie turbo masz na myśli łączenie z DPF vbandem?
  7. Panowie, mam takie combo błędów w n47 z przebiegiem ok 218kkm: 4CAE, 4501, 480A, 4D03. Jak podejść do tego z głową - filtr planuję oddać do czyszczenia co po ponownym zakodowaniu go powinno rozwiązać problem błędu 480A ale co z pozostałymi? Niestety nie mam mechanika ogarniętego w BMW na tyle, żeby zdać się na niego
  8. Panowie, potrzebuję Waszej pomocy w zdiagnozowaniu następującego problemu. Od jakiegoś czasu gdy zrobiło się chłodniej, czuję spaliny w aucie po odpaleniu oraz podczas jazdy z małymi prędkościami - najbardziej czuć je gdy cofam. Wymieniłem łącznik elastyczny wydechu za dpf obejmy etc co zniwelowało trochę problem latem ale teraz powrócił. Czy stan DPF może mieć na to wpływ - ostatnio auto sypnęło też błędami 4CAE, 4501 i 480A i zbeieram się do czyszczenia DPF
  9. Dzięki, wydaje mi się, że w twoim silniku jest to rozwiązane trochę inaczej - dla n47 realoem wskazuje, że vband występuje razem z uszczelką. Ostatnio wymieniano mi vband w f10 520d n47 i uszczelka też była z tego co mówił mój ojciec, który to ogarniał. Tak czy inaczej dzięki za sugestię z tą wymianą z dołu.
  10. Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj - czy da się bez większych problemów wymienić od góry vband mocujący DPF - numer 2 na schemacie https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WD11-EUR-05-2007-E92-BMW-320d&diagId=18_0731 ? Na pierwszy rzut oka wydaje się, że tak ale zabierając się za to na parkingu wolałbym mieć pewność :)
  11. Czy któryś z posiadaczy e92 320d z automatem (inne nadwozia również) mógłby zmierzyć u siebie tą aplikacją przyśpieszenie 0-100 (tryb D bez przytrzymania hamulca) i podzielić się wynikiem w celu porównania? Mam u siebie soft alpiny i jednocześnie wrażenie, że spowolnił auto.
  12. Sopp

    N47 wyciek oleju.

    Auto już jest w warsztacie i mają działać. Odnośnie tego, że uszczelka była ostatnio wymieniana nie mam wątpliwości.
  13. Sopp

    N47 wyciek oleju.

    Cześć, przy obydwu wymianach zastosowano uszczelki OEM, ale przy ostatniej wymianie wymieniono tylko tą pomiędzy blokiem a podstawą. Co do sposobu montażu trudno się wypowiedzieć. Zlecałem to znanemu warszatowi wyspecjalizowanemu w serwisie BMW więc zakładam, że dokręcali to w sposób prawidłowy. Tak sobię myślę że gdyby zrobili to źle auto nie przejeździło by dwóch lat i dwudziestu kilku tysięcy kilometrów. W kwestii temperatury oleju to dobre pytanie ale trudno na nie odpowiedzieć bo nie badałem tego.
  14. Mam problem. 20 tysięcy kilometrów temu miałem wyciek oleju który został zidentyfikowany jako pochodzący z podstawy filtra oleju czyli rzecz typowa dla tego silnika. Ostatnio problem powrócił więc wszystko zostało umyte a uszczelka wymieniona. Przez chwilę było dobrze ale wczoraj zdjalem osłony i cały dół silnika mam znowu w oleju. Ma ktoś pomysł o co chodzi? Czy faktycznie te uszczelki mają tak krótka trwałość?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.