Skocz do zawartości

piotr.piskozub

Zarejestrowani
  • Postów

    129
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotr.piskozub

  • Urodziny 05.02.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Chwilowo - brak.

    Było:
    E91 330xd/A+ ('07) by GCS
    E24 635CSi/A ('87)
    E81 120d/A ('07)
    E46 320d ('04)
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia piotr.piskozub

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Oddałeś już te listwy do lakierowania?
  2. Poniżej 50k PLN bym jej nie puścił... :)
  3. W mojej galerii znajdziesz fotki przed i po obniżeniu z użyciem Eibach ProKit. EDIT: teraz zauważyłem, że komentowałeś w mojej galerii... :) Generalnie auto siadło ładnie. Wygląda zdecydowanie lepiej niż przed obniżeniem. Niestety - z mojej perspektywy ucierpiał na tym komfort. Pomimo tego, że amortyzatory zostały standardowe, auto zrobiło się twardsze. Teraz każda dziura (o którą jak wiadomo u nas nie trudno) boli jeszcze bardziej. Dodatkowo, ponoć z tyłu bardzo trzęsie - żona jeździ z tyłu z dzieckiem czasami i bardzo narzeka. Na plus - poprawiło się prowadzenie, auto nie wychyla się w zakrętach w ogóle. Poprawiło się też hamowanie - chociaż to bardzo subiektywne odczucie - brak efektu nurkowania nosem. Reasumując - jeśli miałbym obniżać auto raz jeszcze to "dupowozu" (takiego jak moje obecne E91) bym nie obniżał, ale już zabawkę zdecydowanie tak. Pozdrawiam, Piotr
  4. Rzuć sobie okiem na zdjęcie w moim podpisie - to właśnie felga 9,5" w E91. Jak widać, spokojnie jest jeszcze miejsce na dystans, ale jeśli zalezy Ci na bardziej precyzyjnej odpowiedzi to zmierzę u siebie, czy 20mm jeszcze wejdzie na pewno, czy nie.
  5. Ja mam przód ET35 i 8,5J18 i tył ET30 i 9,5J18 i na obu osiach spokojnie jeszcze 15mm dystansu by weszło... Nie wiem jak to będzie przy 19". Oryginalnie miałem mieszane ogumienie, ale teraz mam 225 na obu osiach (i delikatny naciąg z tyłu tym samym).
  6. Zapłon i cewki w dieslu? :) Kolego khnak, najlepiej byłoby pojeździć z podłączonym komputerem i podglądem Live Data parametrów wtryskiwaczy - byłoby to pierwsze miejsce, które bym sprawdził. Masz skrzynię automatyczną czy manualną?
  7. Ja chyba podjadę w końcu. W domu będę miał całą rodzinę żony na oglądanie meczu - i ani mecz ani rodzina żony to nie jest dla mnie recepta na wieczór... :)
  8. Wrażenia są tylko pozytywne - samochód nie oddaje mocy agresywnie, przy delikatnym wciskaniu pedału gazu nie ma jakiejś znacznej różnicy, jazda jest cywilizowana. Przy mocniejszym wciśnięciu jest zdecydowanie szybciej niż było. Mocno poprawiła się też elastyczność przy większych prędkościach - pojeździłem wczoraj trochę po obwodnicy i poruszanie się w przedziałach 140 - 180km/h to ogromna przyjemność. A mniej wydumanie - zap*****la aż miło... :)
  9. xDrive ma stały podział (chyba 40/60) z możliwością przekazania 100% momentu na jedną oś - na potrzeby hamowni napęd przedni został sztucznie odłączony, żeby przód się nie kręcił. Z tego co wiem, w Krakowie nie ma hamowni 4x4, na którą mógłbym jechać.
  10. Wczoraj odwiedziłem GCS Tuning... Wynik: http://i983.photobucket.com/albums/ae312/piskozub/BMW330XD231KM.jpg
  11. Nowy mod: http://i983.photobucket.com/albums/ae312/piskozub/BMW330XD231KM.jpg A tak się Keskiny kręcą... :) Pozdrawiam, Piotr
  12. Michał 330xd, daj znać, czy Twój lakiernik się tego podjął, bo chciałbym pomalować swoje listwy a też mam szczotkowane aluminium.
  13. Ad. 1 - Ja klapki wywaliłem. Brak odczuwalnej różnicy w osiągach, aczkolwiek przyznaję, że wywalenie klapek było jedną z czynności przygotowawczych do zawirusowania... Ad. 2 - Nie będę ruszał - iDrive pokazuje jeszcze 60kkm do końca filtra i zawsze mogę zrobić wypalanie DISem. Ad. 3 - Tak - pierwszy raz najlepiej przy 100kkm, później co 60kkm. Jeśli masz większy przebieg a nie wiesz, czy olej był wymieniany, lepiej podjechać do kogoś, kto zajmuje się automatami, żeby ocenić... Ad. 5 - Sterownik jest bardzo prawdopodobny... Z kronikarskiego obowiązku - usunąłeś błędy DISem czy INPA? Mnie się zdarzało, że błędy usunięte INPA wracały w DISie. Pozdrawiam, Piotr
  14. houek, dzięki za zwrócenie na to uwagi! :cool2: Zamotałem się strasznie i byłem przekonany, że ten olej ma LL-04. Na szczęście udało się go wymienić na tą wesołą gromadkę: http://i983.photobucket.com/albums/ae312/piskozub/DSC_0081.jpg Pozdrawiam, Piotr
  15. Taki mały serwis, w oczekiwaniu na dalsze modyfikacje... http://i983.photobucket.com/albums/ae312/piskozub/DSC_0497.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.