ARUS1
Zarejestrowani-
Postów
212 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e34 520i 1991
Osiągnięcia ARUS1
Współpracownik (7/14)
0
Reputacja
-
Cześć. Mam do Was pytanie. Posiadam E34 sedana z 1991 roku w oryginale był silnik M50B25 teraz jest M50B20. Komputer mam Boscha. Tak już kiedyś kupiłem. Próbuję dołożyć teraz klimatyzację z M50B20kombi z wiązką z Siemensa. Tylko jest jeden problem z podłączeniem sprężarki. W dawcy (instalacja Siemens) przewód (czarno niebieski) z przekaźnika idzie do okrągłego złącza a stamtąd do komputera. W moim samochodzie też jest przewód czarno niebieski. W tym samym pinie w okrągłej wtyczce co w dawcy, ale idzie gdzieś przez grodź do środka samochodu. Z tym, że nie mogę go namierzyć. Czy ta klima w ogóle będzie działała na komputerze z Boscha? Proszę o pomoc gdzie mam podpiąć do mojego samochodu ten przewód czarno-niebieski z kompresora klimatyzacji, żeby to działało.
-
Witam. Bardzo proszę o uwagi na temat tego E39. Na E39 nie bardzo się znam, więc nawet jeżeli będzie coś na pierwszy rzut oka podejrzanego, nie dam rady zauważyć. Poniżej link i rozkodowany VIN. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-zarejestrowany-tempomat-pdc-ID4pasFk.html Vehicle information VIN long WBADR71070GV63419 Type code DR71 Type 520D (EUR) Dev. series E39 (2) Line 5 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M47 Cubical capacity 2.00 Power 100 Transmision HECK Gearbox MECH Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT) Prod. date 2001-03-12 Order options No. Description 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 650 CD PLAYER 661 RADIO BMW BUSINESS 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 915 NO OUTER SKIN PROTECTION Series options No. Description 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN
-
Instalacja założona w 2010r. Tak to ci sami co zakładali instalację. instalację mam sekwencyjną STAG, reduktor magicJet, wtryski wymieniane 20tyś temu, z tego co pamiętam Hana. Problem jednak występuje na benzynie i gazie.
-
Ostatnio mam problemy z przerwami, szarpnięciami w pracy silnika. Najczęściej dzieje się to w sytuacji gdy ruszę po krótkim postoju na skrzyżowaniu. Objaw jest taki, że samochód traci całkowicie moc na niecałą sekundę i potem wszystko wraca do normy (występuje takie szarpnięcie). Objaw ten występuje ok. 2 -3 sekund po ruszeniu samochodem. Byłem na diagnostyce i wykazało 3 błędy: czujnik spalania stukowego 1 (ZAP), regulacja lambda (ZAP), sygnał obr silnika (ATT). Błędy po skasowaniu wracają. Wymieniłem czujnik wału korbowego na używkę (oryginał) i doszedł mi objaw falowania obrotów silnika. Wcześniej miałem zamiennik tego czujnika i falowania nie było. Po wymianie czujnika zauważyłem, że wzrosło mi spalanie LPG oz 11l do 15l. Byłem u gazowników i twierdzą, że z nie mogą wyregulować gazu. Diagnozy co jest uszkodzone też nie potrafią postawić. Czy winna może być w tym przypadku sonda lambda? Mam na niej przejechane jakieś 80.000km. Proszę o pomoc bo te szarpnięcia są wkurzające.
-
Witam. link do ogłoszenia: http://allegro.pl/oryginalne-bmw-e39-525i-kombi-lift-z-niemiec-i5262147706.html Zna ktoś tego sprzedawcę? Proszę o wszelkie opinie. Poniżej rozkodowany VIN. Modellbezeichnung: 525I Ausführung: Europa Typschlüssel: DS31 E-Code: E39 (2) Karosserie: touring Lenkung: links Türen: 5 Motor: M54 - 2,50l (141kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: Titansilber Metallic (354) Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW) Produktionsdatum: 17.11.2000 Werk: Dingolfing S520A Nebelscheinwerfer S548A Kilometertacho S851A Sprachversion deutsch S210A Dynamische-Stabilitäts-Control S249A Multifunktion für Lenkrad S320A Entfall Modellschriftzug S354A Frontscheibe grün Grünkeil S363A BMW LM Rad Radialspeiche 32 S386A Dachreling S403A Glasdach elektrisch S417A Sonnenschutzrollo Tür hinten S423A Fussmatten Velours S428A Warndreieck und Verbandstasche S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik S438A Edelholzausführung S441A Raucherpaket S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory S464A Skisack S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht S534A Klimaautomatik S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung S632A Vorbereitung BMW Handy (Motorola) S672A CD-Wechsler 6-fach S785A Blinkleuchten weiss L801A Länderausführung Deutschland S863A Händlerverzeichnis S879A Bordliteratur deutsch S915A Entfall Aussenhautkonservierung S970A Business-Paket S980A Exklusiv-Paket S431A Innenspiegel automatisch abblendend S473A Armlehne vorne S661A Radio BMW Business (C43) S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler
-
E39 525d VIN WBADP91030GX76711
ARUS1 odpowiedział(a) na ARUS1 temat w Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż
Dzięki Pedros-20. Zadzwoniłem do gościa. Twierdzi, że lakierowane były ranty błotników i drzwi, bo ruda wychodziła. Zapytałem też o te nerki ...stwierdził, że nawet nie zauważył, że są zmienione. Pytałem o zdjęcia silnika zbył mnie twierdząc, że wszystkie osłony i plastiki sa całe. Mieszkam na drugim końcu Polski, więc w tej sytuacji odpuszczam. Dzięki. -
Witam. W związku z tym, że nie mam żadnych doświadczeń z E39 proszę o ocenę samochodu z linka poniżej. http://allegro.pl/servis-full-opcja-rude-skory-duza-navi-xenon-i5059265773.html rozkodowany VIN: Modellbezeichnung: 525d Ausführung: Europa Typschlüssel: DP91 E-Code: E39 (2) Karosserie: touring Lenkung: links Türen: 5 Motor: M57D25O0 - 2,50l (120kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475) Innenraum: Stoff Rips Diagonal/anthrazit (F4AT) Produktionsdatum: 23.10.2001 Werk: Dingolfing Code Serienausstattung S470A Isofix-System S520A Nebelscheinwerfer S548A Kilometertacho S851A Sprachversion deutsch Code Sonderausstattung S210A Dynamische-Stabilitäts-Control S235A Anhängerkupplung abnehmbar S249A Multifunktion für Lenkrad S386A Dachreling S428A Warndreieck und Verbandstasche S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik S451A Aktivsitz für Fahrer S473A Armlehne vorne S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. S508A Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor S522A Xenon-Licht S534A Klimaautomatik S609A Navigationssystem Professional L801A Länderausführung Deutschland S863A Händlerverzeichnis Europa S879A Bordliteratur deutsch S915A Entfall Aussenhautkonservierung S970A Business-Paket Code Information S431A Innenspiegel automatisch abblendend S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung S602A Bordmonitor mit TV
-
Witam. Zna ktoś ten samochód? Ze zdjęć raczej nic się nie dowiem. http://olx.pl/oferta/bmw-e34-CID5-ID5jF0N.html#40070bd940 rozkodowany VIN: Art. Wartość Numer podwozia WBAHG51080GK91281 Kod typu HG51 Typ 520I TOURING (EUR) Typoszereg E E34 (2) Seria 5 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik M50 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor PETROL-MICA METALLIC (305) Tapicerka STOFF CORD/ANTHRAZIT (A1AT) Data prod. 1996-01-03 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow. S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera S288A LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29 S306A FERNBEDIENUNG FUER ZV/DWA Pilot do zamka centralnego S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S404A DOPPEL-SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH DOUBLE COVER-SLIDING LIFTING ROOF S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S464A SKISACK Worek na narty S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn. S658A RADIO BMW BUSINESS CD RDS Radio BMW Business CD RDS S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Dodatkowy zakres edycji P740A EDITION ZD Edition ZD S773A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria S806A 3.BREMSLEUCHTE Trzecie światło stop S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora
-
Problem rozwiązany. Może komuś się przyda. Specjalista miałeś rację. Za pracę wycieraczek (te 3 machnięcia) po użyciu spryskiwacza szyb odpowiada manetka. Najpierw podmieniłem przekaźnik i nic się nie zmieniło. Po wymianie manetki problem rozwiązany.
-
Witam. Mam problem z działaniem wycieraczek przedniej szyby, ale tylko podczas użycia spryskiwacza szyby. Reszta opcji, tj. czasówka i stałe wycieranie działa. Problem polega na tym, że gdy użyję spryskiwacza szyby to spryskiwacz działa (płyn leci na szybę) natmiast nie włączają się w tym momencie wycieraczki. Zawsze miałem tak, że po spryskaniu szyby wycieraczki machnęły 3 razy. teraz tego nie ma. Czy za tę opcję odpowiada niebieski przekaźnik wycieraczek, który steruje czasowym działaniem szyb? A może manetka wycieraczek? Miał ktoś podobny problem?
-
Witam. Mam problem z działaniem wycieraczek przedniej szyby, ale tylko podczas użycia spryskiwacza szyby. Reszta opcji, tj. czasówka i stałe wycieranie działa. Problem polega na tym, że gdy użyję spryskiwacza szyby to spryskiwacz działa (płyn leci na szybę) natmiast nie włączają się w tym momencie wycieraczki. Zawsze miałem tak, że po spryskaniu szyby wycieraczki machnęły 3 razy. teraz tego nie ma. Czy za tę opcję odpowiada niebieski przekaźnik wycieraczek, który steruje czasowym działaniem szyb? A może manetka wycieraczek? Miał ktoś podobny problem? Przepraszam za błędne umieszczenie posta. Bardzo proszę moderatora o przeniesienie do odpowiedniego działu. viewtopic.php?f=157&t=135491
-
Dobrze, że się wyjaśniło ze zderzakiem:) Halogeny faktycznie jakieś takie jasne, ale przeglądałem zdjęcia innych E36 i większość też takie ma. Warto jednak zerknąć przy ogledzinach czy to oryginały. Panowie a możecie zerknąć na zaślepki poduszek? Wiem, że zdjęcia nie są najlepszej jakości ale może coś da się dojrzeć? Na tym się nie znam, w swoim aucie nie mam poduszek. Wiem, że niektórzy potrafią dojrzeć coś niepokojącego.