Skocz do zawartości

Lost_Soul

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Z prowincji.

Osiągnięcia Lost_Soul

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Lost_Soul

    330D czy 330xd

    Dzięki Panowie za informacje. Chyba jednak zdecyduję się na RWD. U Niemców nie będe kupował, bo jak byłem w październiku to zauważyłem że komisy opanowali Turcy i Ruscy, a w salonach drogo. Jeśli będe szukał poza PL to raczej Belgia, Holandia lub Szwajcaria, ale raczej wolałbym kupić już sprowadzone. Mam czym jeździć, więc nie spieszy mi się. Jak uważacie, czy w najbliższych dwóch miesiącach właściciele zdadzą sobie sprawę z tego że auta są już rocznikowo starsze i samochody potanieją, czy ceny pozostaną bez zmian?
  2. Lost_Soul

    330D czy 330xd

    Musi być diesel, bo z roku na rok robię coraz większe przebiegi i ta tendencja raczej się utrzyma. Przez najbliższe kilka lat nie będe potrzebował dużej ilości miejsca z tyłu, niestety 5 drzwi musi być. Mówię to z ciężkim sercem, bo coupe w tej budzie jest piękne. Ile orientacyjnie kosztuje zadbane 330D, sedan z Mpakietem, z sensownym przebiegiem. Rocznik 2004. Pytam, bo patrząc na otomoto i autoscout to trudno się zorientować - duże widełki.
  3. Lost_Soul

    330D czy 330xd

    Przyznam się szczerze, że myślałem o A4 3.0TDI Q, ale te roczniki które mnie interesują borykają się z chorobami wieku dziecięcego, więc pomysł umarł. Avesis D4-D D-cat i Accord i-CTDi też są fajne (jak na FWD), ale BMW kusi ~520NM i +260KM po zwykłym programie.
  4. Lost_Soul

    330D czy 330xd

    Cześć. Zastanawiam się nad zakupem trójki E46 (sedan, manual) z ostatnich lat produkcji i mam dylemat czy kupić RWD czy AWD. Mam kilka pytań 1. Jak spisuje się Xdrive? 2. Czy jest awaryjny? 3. Ile więcej pali? 4. Jaka jest różnica w wadze? 5. Jak wygląda sprawa przyspieszeń w porównaniu do auta z napędem na tył, bo z tego co się orientuje to w przedziale 0-100km/h traci sekundę. :shock: Pozdrawiam.
  5. Jestes niezastapiony ;). Zgadza sie. Trzeba jednak zauwazyc ze przeznaczenie obu samochodow jest diametralnie inne. I oba spelniaja swoje obowiazki znakomicie Pozdrawiam PS. Nie moglem uwierzyc ze w E39 540i az tak nie czuje sie predkosci :P Tak, limitowana seria CSL. Pozdrawiam Tomek
  6. Tak. Niestety rocznik 1997, szkoda ze nie mialem okazji pojezdzic modelem po faceliftingu. Pozdrawiam Za ubezpieczenie Nissana place grosze, pali malo, nie psuje sie, z 7 lat jeszcze spokojnie pojezdzi. Pozdrawiam
  7. Witam. W ostatnich dniach nie proznowalem ;). Przetestowalem 540i i 330Ci. 540i super samochod, bardzo komfortowy, dobre osiagi, jednak jest to bardziej polykacz autostrad czy luksusowa salonka niz wscieklizna (a wlasnie tego szukam) ;) 330Ci Rozczarowany jestem troszke osiagami. Nie wytrzymalbym z nim 7 lat :x . Zdecydowanie bardziej podoba mi sie 540i. Konkluzja: Wiem juz ze BMW i RWD to jest to co chce, nie widze jednak sensu ladowania sie w "polsrodki" na 7 dlugich lat. Po doglebnym przemysleniu tematu, wstrzymuje decyzje o zakupie do przyszlego roku. Kupie M3 E46, a Nissana zostawie sobie w charakterze dupowoza. Dziekuje i pozdrawiam Tomek PS. Mam nadzieje ze nie bedzie Wam przeszkadzalo, ze od czasu do czasu tu zajrze i wypowiem sie gdzie niegdzie, pomimo tego ze nie mam jeszcze BMW.
  8. Na wstepie dziekuje Mikser za bardzo przemyslane posty. Dziekuje rowniez lagadula za wyrazenie swojej opinii. Trudno jest mi powiedziec czy Szkocja jest w jakims stopniu "zamozniejsza" niz reszta UK poniewaz w Angli (polnocnej) mieszkalem tylko przez chwile. Moj brat obecnie stacjonuje na poludniu Angli mam wiec jako takie pojecie jak tam sie zyje wiec zaryzykuje odpowiedz: moim zdaniem poziom zycia w Szkocji jest nieznacznie nizszy niz w Angli. Oczywiscie nie ma co generalizowac, tak jak wszedzie w okolicach duzych metropolii zyje sie lepiej niz na prowincji. Tylko ze w Szkocji jest ich (duzych miast) znacznie mniej niz w Angli. Tak, czy siak zyje sie tu dobrze. Kazda, nawet zwykla robotnicza rodzine stac prawie na wszystko (dwa samochody, mieszkanie, coroczne zagraniczne wycieczki, weekendowe wyjazdy, wyjscia do restauracji, kina itp itd.) Mamy to szczescie z moja Pania ze nie musimy juz pracowac fizycznie, mozemy wiec optymistycznie patrzec w przyszlosc. W Polsce zylo nam sie nieporownywalnie gorzej. Gdybysmy mogli zarabiac zblizone pieniadze, nie zastanawialbym sie chwili nad powrotem. OK, koniec OT. Wydaje mi sie ze jestem dobry kierowca. Od 9 lat jezdze dzien w dzien i jak do tej pory nie stworzylem zadnego zagrozenia na drodze. Potrafie przewidywac reakcje innych kierowcow. Ale jest tez male ale ;): nigdy nie uzytkowalem na codzien mocnego samochodu. Mialem oczywiscie przyjemnosc poprowadzenia kilku/kilkunastu naprawde mocnych; ale to nie to samo, dlatego teraz nie mysle o potworach ;). Mam nadzieje ze kolejne auto (np kupione na 35 urodziny) bedzie juz ekstremalnie szybkie. Czego bym teraz nie kupil, bede uczyl sie tym jezdzic od nowa. Chce zeby to moc auta bylo dla mnie ograniczeniem, a nie ja dla auta. Mysle podobnie ze Subaru i S4 mialyby klopoty z tzw rolowanego np od 150 czy 200km/h z 540i tylko co z tego skoro ja nie zamierzam jezdzic szybciej niz 200km/h . Moja docelowa predkosc autostradowa to 160-180, nie wiecej. Natomiast ze startu zatrzymanego oba samochody zjedza 540i, podobnie na kretej czy sliskiej drodze (tak jak sugerowal lagadula). Co do opowiesci o M5 i 740 to mozna to chyba wlozyc miedzy bajki. Jezeli kupie BMW to napewno zaprezentuje je w galerii. :) Co do PS to nie skomentuje ;) Pozdrawiam Tomek Moglbys napiszac cos wiecej? Prosze. Pozdrawiam Tomek Nie sadze ;) Jedyne czego nie lubie w samochodach turbodoladowanych to turbodziura. Szkoda tez ze naped AWD ma tak duze straty mocy. No, ale cos za cos. Pozdrawiam Rozpoczynajac dyskusje mialem faworyta. Byl nim wlasnie diesiel. Dowiedzialem sie jednak ze wersja 204 PS wyszla dopiero w 2003r. Cena tego rocznika jest nie do przelkniecia. Moglbym oczywiscie odlozyc decyzje o zakupie na pozniej, no ale ja moge czekac jeszcze z pol roku, nie wiecej ;). Ostatnio o niczym innym nie mysle ;) Majac 8 lat po raz pierwszy prowadzilem samochod (w lesie, na 1 biegu :)) i od tej pory nieprzerwalnie jestem w samochodach zakochany. :) M3 E-36. Za stare, za duze koszty utrzymania i za duze ryzyko awarii. Najmniej sprawdziloby sie jako jedyne auto. E-39 540i zawsze mi sie podobal. Uwazam ze obok E46 jest to najladniejsze BMW jakie kiedykolwiek powstalo. Jedyne co mnie od niego odciaga to spalanie i obawa o pozostale koszta utrzymania. Moze po prostu jeszcze nie jestem na taki samochod gotowy. E-46 330i To jest moj obecny faworyt. Rozmawiam duzo na ten temat z moja pania i ona popiera moj wybor. S4 Mam slabosc do audi. To swietny, najszybszy samochod z zestawienia ale pali jeszce wiecej od 540i. Tez chyba nie jestem na niego gotowy. Moze nastepny samochod to bedzie S4 (tym bardziej ze teraz wrocili do montowania w tym modelu silnika wolnossacego) SI WRX. Biore pod uwage tylko ze wzgledu na mozliwosc kupienia mlodego rocznika, malo wyeksploatowanego. Boje sie jednak kosztow utrzymania. Nie ciagnie mnie jakos specjalne do rajdowek, a jesli juz to wolalbym Evo. Moze nastepny... w koncu w UK nowe EVO jest w doskonalej cenie, dodatkowo w mocniejszej od europejskiej japonskiej specyfikacji. Pozdrawiam Tomek
  9. Niczego kolega nie przekrecil. Co do "wspanialosci osiagow" i taniosci eksploatacji to sa to pojecia bardzo wzgledne. Rozbawiles mnie do lez. Samochod z 300PS to zaden potwor. Na tor to dobre jest moze M3, a nie mocne dupowozy. Ja nie wiem co wyscie wszyscy poszaleli z ta teoria panstwa policyjnego. Jezdze tutaj ponad 1,5 roku, jezeli warunki i moc samochodu pozwala to w miare szybko i jak do tej pory nie dostalem zadnego mandatu. Co wiecej moi znajomi ktorzy maja naprawde szybkie samochody (400PS+) tez zadko je dostaja. Ludzie!. Obudzcie sie prosze. Przeciez ja nikogo nie zmuszam do czytania i udzielania sie w temacie. Pozdrawiam Tomek PS. Moze rzeczywiscie czas zapomniec o temacie i tak prawdopodobnie nic nowego sie nie dowiem. Dziekuje wszystkim za dyskusje.
  10. OK. Zagrajmy w otwarte karty. Sytuacja wyglada tak: 1. BMW E-46 330D - odrzucam ze wzgledu na to ze interesujaca mnie wersja z 204 PS jest dopiero z 2003r. - jest za droga. 2. BMW E-36 M3 - po na mysle przyznaje ze jest to dla mnie za stary samochod, ryzyko wyzszych kosztow eksploatacji za duze - pomysl upada 3. Audi S3 - wiskoza (Haldex) - odrzucony 4. Wczorajszej nocy rozmawialem z moja pania i ona preferuje BMW (maly OT: czemu ta marka tak podoba sie kobietom?). W grze zostaje wiec: - BMW E-39 540i - po namysle akceptuje spalanie. Jesli znajde ladna w manualu (co bedzie niezwykle trudne bo na 20 ofert sprzedazy 19 jest w autamacie - naprawde nie przesadzam!) - BMW E-46 330i w sedanie lub w coupe (koniecznie z M pakietem)- zalezy co sie trafi ladnego w dobrej cenie. Biore rowniez pod uwage: - Subaru Impreza WRX - Audi S4 Pozdrawiam Tomek EDIT: Polemizowalbym. Pozdrawiam Tomek
  11. Masz niestety racje. Potwierdza to takze moje inne zrodlo. Zarzucam wiec pomysl z S3. Wstyd zeby do S to wstawiali... Pozdrawiam i dziekuje Tomek
  12. Tylko Evo jest znacznie drozsze od wrx. Pozdrawiam Swieta prawda. Wiem bo znajomi maja. Pozdrawiam Mozesz napisac dlaczego? Pozdrawiam Tomek Wbrew pozora, to nie takie proste. Mialem okazje jezdzic kilkoma BMW, ale zadne z nich nie bylo autem z mojego zestawienia. Pozdrawiam Kolega ma racje. Czy jestes pewny ze w S3 siedzi to dziadostwo? :evil: Przypadkowo znam roznice miedzy haldexem a torsenem. Pozdrawiam
  13. Od siebie moge jedynie dodac: tylko krowa nie zmienia pogladow ;) Pozdrawiam Tomek PS. BMW oczywiscie dalej jest w kregu moich zainteresowan, po prostu powiekszam sobie wybor. EDIT: A propo 540i to rzeczywiscie praktycznie wszystkie dostepne sa w automacie.
  14. To jest prawda. Czesci do jakiegokolwiek japonczyka sa drozsze od czesci BMW np serii 3. Wiem na podstawie mojego Nissana, jak i Hond moich znajomych. Generalnie nic sie nie psuje, ale jak juz to nawet mala glupota kosztuje duzo. Pozdrawiam
  15. Panowie, bede z Wami szczery. Do gry dolaczyly inne marki/modele. W pierwszym poscie zaznaczylem ze w gre wchodza tylko w/w marka/modele. Wycofuje sie z tego. Mam mozliwosc zakupu od znajomego mojego przyjaciela audi S3 2002 rok (stock), przebieg niecale 50k km, jest to wersja z konca roku wiec juz 225PS. Auto z zewnatrz/wewnatrz wyglada jak nowe. Moj kolega reczy za swojego znajomego. Auto jezdzi naprawde niezle (wczoraj pozno w nocy mialem okazje sie przejechac), jak wszytkie AWD pieknie startuje, jednak powyzej 150-170km/h wyraznie slabnie, ale mozna zrobic chipa na 265PS. CENA £11k. Warto? Z kolei inny znajomy proponuje mi Subaru WRX (wczesniej o tym modelu wogole nie myslalem). Sprawdzilem dzisiaj ceny i za £10,5k mozna kupic 2003 rok z przebiegiem 30k km! Jak dla mnie to prawie nowka. Poniewaz poszukiwania planuje rozpoczac na poczatku lutego (licze ze jeszcze ceny troszke spadna) w ciagu najblizszych dni bede wyszukiwal jeszcze jakies inne modele. Tak wiec mozecie zamieszczac swoje propozycje, bede sie do nich odnosil. (pamietajcie prosze o wytycznych z pierwszego postu). Dzieki! Pozdrawiam Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.