Klaniam sie wszystkim, mam dosc powazny i klopotliwy problem z moja 320-stka, po przejechaniu krotkiego odcinka tj. 20km zgasilem auto po odstepie 30 min odpalilem i po doslownie 30 sekundach zaczal chodzic jak traktor tzn tak glosno pierwsze wrazenie myslalem ze tlumik bo tak pierdzialo halasliwie. jezdze w miare normalnie biegi zmieniam w zakresie 2300- 4000tys obr/min wiec mysle ze to nie przez katowanie.autem dojechalem do domu jazda to masakra totalny brak mocy i straszny warkot, samochod wkrecal sie klopotliwie na obroy ale predkosc maks 50-60 km/h nie pokazal mi sie na desce zaden blad zadna kontrolka nic.diagnoza postawiona przez 3 roznych mechanikow pompa wtryskowa i blad nastawnika pompy ktory wyskoczyl po podlaczeniu do komputera. dla pewnosci zebralem sie do serwisu bmw co sie okazalo; wymiana podkladek pod wtryskami i wtrysku plus diagnoza ze nastawnik pompy pokazuje blad co oznacza u nich wymiane pompy lacznie kolo 4.500zl suma nie mala. wymienilem wszystko procz tej pompy, auto co prawda jedzi caly czas,odpala kazdorazowo i teraz tak gdy odpale auto chwile chodzi normalnie po czym zalapuje blad nastawnika pompy (ale tez nie zawsze bo jak od razu wkrece go na obroty to jest wszysko jak byc powinno dopiero po puszczeniu gazu schodzi z obrotow i lapie blad) i ma przyspieszony zaplon. bardzo dziwi mnie ten przyspieszony zaplon i ten blad nastawnika nie moge sobie z tym poradzic. Co zrobilem: sprawdzilem wezyki paliwowe pompe paliwa czy podaje, filtry i instalacje ktora prowadzi do pompy i nic wszystko ok. pompa wtryskowa zostala zdjeta i oddana do elektronika ktory stwierdzil ze to musi byc usterka mechaniczna poniewaz elektronika jest w porzadku. auto aktualnie jest bez tej pompy i tu pojawia sie pytanie regeneracja? czy uzywka? bo nowa to raczej znaczny koszt. jak moge nabrac pewnosci czy to na pewno ta pompa gdzie ja najlepiej oddac na sprawdzenie? prosze o pomoc , dziekuje.