Skocz do zawartości

JACA

Zarejestrowani
  • Postów

    651
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    SZCZECIN

Osiągnięcia JACA

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Witam Proszę o rozkodowanie: BU90306 -E39 540iA z 1998 oraz VIN WBSDE91010GJ22002 -E39 M z 2001 JACA
  2. Panowie,może to się przyda: http://www.bmw-klub.szczecin.pl/printview.php?t=48&start=0&sid=856997fb94d9aefd4844632f9a47f887 viewtopic.php?f=37&t=11524
  3. JACA

    Geometria kół

    1.Nie dopisałem jednoznacznie we wcześniejszym poście zawieszenie S704A M SPORT SUSPENSION Ze wstępnych doniesień na innym forum to: 1.fotele przód ustawione na środku i na każdym z nich obciążenie po 68kg 2.na tylnej kanapie na środku 68kg 3.w bagażniku centralnie 21kg 4.pełen zbiornik paliwa czyli (3x68)=21=225kg ciężarków +paliwo czyli ok 35L gdyż miałem 35 czyli mam geometrię ustawioną bez ok 260 kg obciążenia... 2.opcja 2 chyba,że mają wartości dla nieobciążonego wozu? Istnieje taka możliwość?
  4. JACA

    Geometria kół

    Witam Poszukuję prawidłowych wartośći do geometrii zawieszenia dla:BMW E39 540iA 1998r oraz info czy geometria ma być robiona na obciążonym aucie czy nie/pełny zbiornik itp. Przed kupnem pojechałem na geometrię,mechanik wstawił w kompa BMW5E39,sedan V8,M sport package,obręcz koła 17" wtedy wartość pochylenia oś tylna zalecana to -1st49min tolerancja +-0,05min -robili bez obciążenia maszyna Beissbarth WL 4000 Wczoraj po wymianie amortyzatorów przód+tył(sachsy do m tech I)+jeden wahacz górny prawy tył geometria była robiona w tym samym serwisie. Nazwy maszyny nie znam -najazd na 4 koła +laserowe ustawianie,bez obciążania -no i na wydruku dla serwisanta z ustawieniami było pochylenie oś tylna -2st10min reszty niestety nie pamiętam. Dziś hmm...znalzłem wydruk przed zakupowy no i jakie parametry mają być bo różnica jest niestety. Potrzebuję wszelkich wartości do ustawień aby zweryfikować obecne.
  5. 1.podmień panel z kimś u kogo działa na 100% dobrze -jak zaskoczy to albo szukasz sprawnego albo po rozkręceniu widać kondensator tantalowy-wygląda jak niebieska spłaszczona tabletka na 2 nóżkach-niech w elektroniku go Ci dobiorą(u znajomego w e36 nawiew głupiał z tego powodu) 2.jeśli nie działa wciąż to lecisz dalej-tzn za tzw"mieczem"i filterkiem przeciwpyłkowym nawiewu (jeśli twój egzemplarz go posiada oczywiście) masz modół sterujący klapkami nawiewu: -są tam 4 szerokie wtyczki -dwie od strony pasażera i dwie od kierowcy -sprawdż same wtyczki czy mają białe zatrzaski co je dociskają do modułu(u mnie jeden był połamany i str pasażera głupiała-dopiero po dociśnięciu ręką chodziło ok -jeśli wtyki są ok podmien na inny modół od kogoś co ma sprawne nawiewy
  6. 1.szczotki musisz dobrać jakieś od np elektronarzędzi(z 3 lata wstecz identycznych nigdzie nie znalazłem) 2.łożyska :?: ktoś wspomniał o nowych,więc proponuję namiary na sklep/producenta gdyż są tam tuleje samosmarne,nigdziw w detalu nie spotkałem,a producent na wymiar chciałrobić od 1000 sztuk :wink: 3.u dystrybutorów Polcaru są zamienniki dmuchawy(teraz pewnie ok 150-200 zł-chodziła bdb)oryginał jak szukałem 1200
  7. Dokładnie są to 3 górne druty,a w słupku tylnym za kierowcą masz wzmacniacz sygnału antenowego. Z radia musi być podpięty bodajże biało czarny kabelek dający napięcie do tego wzmacniacza... ---tak na 100% szukaj mojego tematu "wzmacniacz sygnału radiowego"-gdyz u mnie go nie było i wstawiałem nieoryginalny ze sklepu z elektroniką,w tym temacie też był rozpiska kolorów kabli i co do czego... JACA
  8. Witam Pilnie potrzebuję rozpiskę do następującego vin: BU90306 teoretycznie E39 540iA 1998 JACA
  9. Witam Jak w temacie tzn,szukam wszelkich info o rodzajach fabrycznego nagłośnienia w E39. Miałem styczność w 535 E39 z taką opcją : S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP 1.Czym się różni nagłośnienie z wersji małą navigacją ? 2.Tak samo jak wyżej jaka jest róznica auta z dużą navi? 3.czy dane modele E39 miały jakieś zestawy pakietowe "przypisane np do silnika" ? 4.czy 535/540 miało coś extra w pakiecie ? 5.czy mając małę navi można ją zastąpić swobodnie opcją S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP ? JACA
  10. Zostawiłbym tak jak jest,tymbardziej zakładając,że tył masz oryginalny. Białe z przodu i auto bedzie "mdłe". Przyciemnione z kolei widzę tylko razem z BH.
  11. JACA

    TYLNE LAMPY

    i po co kombinować :?:
  12. JACA

    CO SĄDZICIE O TEJ E32 ?

    kaczydj Lepiej omijaj tego gazownika co co zmontował strzelającą III gen...jeśli trafiłeś na bubel-cóż zdarza się. Odnośnie samego tematu,trafić zdrowe E32 podobnie jak wygrać w totka.
  13. JACA

    CO SĄDZICIE O TEJ E32 ?

    Przecież w ogłoszeniu jest napisane,że III generacja :!: Czyli jeden poziom niżej przed sekwencją-tzw.monowtrysk. Posiadam taką - IGS firmy Landirenzo w E32 735IA,różnica w tym,że masz @ krokowce dawkujące LPG(jeden od wolnych,drugi od wysokich obrotów-nie ma wtryskiwaczy.W momencie zakładania sekwencja wchodziła dopiero na rynek. Opcja 2 zalecacie tylko sekwencję...Każdy wie,że rozbieżność cenowa i jakościowa podzespołów jest ogromna i również na badziew można trafić...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.