Skocz do zawartości

siwy5555

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0 D 2001 było
    E39 530D 2002 jest
    E38 730D 2000 był
    E65 730D 2003 był
    E87 116D 2009 jest
  • Lokalizacja
    Chełmno Kujawsko-Pomorskie

Osiągnięcia siwy5555

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Podepnę się do tematu. Chodzi mi o ściągacz do tulei tylnej belki, ale w sedanie. Gotowe ściągacze są drogie. Planuję dorobić taki ściągacz. Mam prośbę może ktoś ma taki ściągacz chodzi mi o wymiary, ewentualnie fotki. Z góry wielkie dzięki za pomoc. siwy5555
  2. Posiadam DDE 4.0 Version 1.09
  3. Ok dzięki za podpowiedz. Myślałem, że jeszcze kogoś sprowokuje do wypowiedzi na temat ciśnienia. Jeżeli jest poniżej 300 na wolnych obrotach to świadczy o : - kończąca się pompa - wadliwy regulator - wadliwy czujnik ciśnienia - lejące wtryski Czy może być jeszcze coś i co waszym zdaniem obstawiacie w/g kolejności ?
  4. Niech będzie na listwie, ale i tak nie otrzymam podpowiedzi.
  5. Nie wierzę, że nikt nie wie jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach na szynie ?
  6. Ciśnienie wstępne na wolnych obrotach wynosi 3,9 bara. Wolne obroty to 750.
  7. Witam Jak w temacie przymierzam się do zakupu E39 z silnikiem 3000d. Mam na oku auto ale po diagnostyce Inpą martwi mnie problem ciśnienia na szynie CR. Na niskich obrotach na rozgrzanym silniku ciśnienie wynosi 280 czy to jest w normie ? Będę wdzięczny za wskazówki bardziej doświadczonych kolegów z forum. Za co z góry wielkie dziękuję
  8. Sterownik demontujemy z pompy, która zostaje na miejscu w aucie. Jest trochę roboty. Mi najwięcej problemy sprawiło odkręcenie łapy mocującej pompę z blokiem silnika, ale koledzy doradzili i wszystko poszło zgodnie z planem. Link do demontażu samego sterownika: http://www.vp44diesel.de/en/vp30-44-dissasembly Jakby co to Pytaj to pomogę w miarę możliwości. viewtopic.php?f=69&t=187492
  9. Sterownik już naprawiony - uszkodzony słynny tranzystor. Zamontowany i wszystko po staremu. Koszty 200 zł naprawa sterownika + dojazd do fachowca od sterowników + stracony wolny czas, ale za to satysfakcja ogromna, że auto śmiga jak dawniej.
  10. Sterownik po naprawie - uszkodzony słynny tranzystor. Zamontowany na pompę wtryskową. I wszystko po staremu Bunia cyka aż miło. Błędów w kompie nie ma. Więc wszystko ok. Cały koszt to za naprawę sterownika 200 zł + dojazd do fachowca od sterowników no i oczywiście trochę wolnego czasu i chęci. Nie jest to aż tak skomplikowane.
  11. Sterownik wymontowany. Jutro chwila prawdy - jestem umówiony na sprawdzenie ewentualnie naprawę sterownika.
  12. Dzięki za podpowiedz. Profesjonalne klucze i wspornik odkręcony. Sterownik pompy już zdemontowany. Jutro jestem umówiony na sprawdzenie ewentualną naprawę sterownika. Jutro będzie chwila prawdy.
  13. Złamałem już dwa klucze.
  14. Witam Wszystkich Z diagnozy wynika uszkodzenie modułu sterowania pompą wtryskową. Nie mogę sobie poradzić z demontażem samego sterownika nie wyjmując pompy z auta. Nie mogę odkręcić łapy trzymającej pompę, która przeszkadza do odkręcenia jednego torsa ( śrubki) od pokrywki. Może ktoś przerabiał ten temat ? Mile widziane wskazówki demontażu modułu nie wyjmując pompy.
  15. Witam Nie będę zakładał nowego postu podepnę się do tematu. Dziś spotkało mnie rozczarowanie: mianowicie po odpaleniu auta, po chwili zgasło i nie mogę odpalić. Paliwa połowę zbiornika. Paliwo dochodzi do filtra paliwa - sprawdzone. Czyli pompa niskiego ciśnienia sprawna. Podłączając pod Impę wychodzi bez przerwy ten sam błąd: 67 Control unit Injection pump Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów: Czy dobrze odczytałem : błąd sterownika pompy wtryskowej ? czyżby to był padnięty tranzystor do do sterownika pompy VP44 VP 44 ? Będę wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.