Skocz do zawartości

gregorx3

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E 46 320I

Osiągnięcia gregorx3

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Disa wymieniona wszystko wrociło do normy zadnych błedów zadnych szarpan odczówalny wzrost mocy dynamiki ,co zwróciło moja uwage z roznych forów toto ze w silnikach m54 klapki uszkadzaja sie a w m52 przestaja działac moze to zaleznosc niewiem ale jest to wazny element pozrdrawiam forowiczów
  2. Witam kolege mam taki sam problem z tym Disa szukałem po forach i nic ja na temat a co nie którzy o czym innym ,nareszcie na tym forum kolega miał taki sam problem ,a ja tak mysle ze to zaleznosc w tych m52 320i ,we wszystkich innych stuka disa a w 320i nie chodzi wogóle ,koledze po opisie problemustapił po wymianie disa , a objawy gasniecie w czasie jazdy czasem słabo sie zbiera z niskich obrotów ,wieksze spalanie ,szarpanie z ruszania ,czasem banki ,ja czekam na disa ,tez czytałem sprawdzic szczelnosc kolektora odme ,disa ma chodzic czyli klapaka ma reagowac przy 3000 obr jak nie to szmelc ,gdzies czytałem ze disa miały wade konstrukcyjna ,ze lepisj w aso :) ale ja dziekuje zamówiłem w aso allego za 150 sprawdze mam nadzieje ze moja beatka odrzyje
  3. Przepraszam napisałem dosc nie jasno ,problem z gazem opanowałem ,dokładnie jak kolego radzi juz wczesniej ,korekty z obrotów , jest spokój ,lecz szarpanie zaczyna sie 1,2,3, bieg na benzynie i gazie jakby to wytłumaczyc ,tak jakby ruszac z 2 biegu z postoju nie ten bieg do obrotów ,niewiem czy dobrze tłumacze skokami do przodu jak poszarpie tak kilka razy towywala banki ale i na gazie i na benzynie gdzies czytałem ze własnie disa odpowiada za to zeby tak sie nie działo ,disa nawet nie drga w zadnym zakresie obrotów ,to moze smieszne zamontowałem kamerke zeby zobaczyc czy chodzi nic nawet nie dygnie, ale do tego zauwazyłem ze bardzo syczy przy dodaniu gazu na postoju gdzies pod kolektorem jakby przy tym separatorze oleju ,moze to ma wpływ na to ze disa nie chodzi ,sprawdzałem jeszcze w kilku e46 i wszystkie disy chodza juz na postoju przy dodaniu gazu ,powyzej4000 beatka zbiera sie niezle natomiast od zera do tych obrotów dramat ,czasem czuc takie szrpanie jaby chciała sie zebrac ale nie moze jak dam byta to takie fale czuc przyspieszaza chwile odpuszcza pedał gazu w takie samej pozycji ,ale sie rozpisałem przerpaszam niema czasu na swoje auto wiec chciałe troszke sobie ułatwic diagnoze moze ktos z forowiczów miał taki problem
  4. Witam wszystkich ,wiem że temat był poruszany ale nie do końca ,mam pytanko moze ktos sie z tym spotkał e46 320i od roku kłopot z szarpaniem 1,2,3, bieg zakładam gazy wiec standartowo wywalało banki 1i2 za biedne albo za bogate ,zmieniłem wtryski na hanna ,bo valteki to przegiecie , i dalej to samo ale do sebna sprawy szukałem szukałem i znalazłem DISA ,inpa pokazuje za disa jest nie aktywan ,sprawdzałem u znajomych w 328i330 m54 i tam disa odtwiera sie na postoju wystarczy przygazowac sprawdzałem inpa disy w obu przypadkach aktywne ,a u mnie lipa cos by tam chciał dygnac ale nic beatka słabo sie zbiera ,miał ktos podobny problem ? moze w m52 jest inna charakterystyka właczenia zawory disa ? ,moze trzeba aktywowac disa ? ,rozebrałem disa i wszytko wydaje sie normalne klapka cała ,myslałem o odmie ale nic nie buczy odkreciłem korek oleju ,niema błedu disa i to mnie dziwi ,sondy chodza jak marzenie ,wywala banki przy starcie jak szarpnie 1,2,3, pozdrawiam
  5. Witam czy udało sie zdobyc oringi do tego zbiorniczka? ja mam ten sam problem niestety orini wystepuje z nowymi zbiorniczkami ,nie mozna osobno dokupic ,chyba ze w sklepie z oringami tylko trzeba znac wymiar ,ale jak tu podac wymiar oringu który jest przepracowany moze ktos zna wymiary tych oringów
  6. Dziekuje za odpowiedz,tylko jak się pozbyć tego powietrza ? ten czujnik jest w pustej komorze ,tak mi sie wydawało bo jak czujnik wyjmuje to nic nie wylatuje czujnik sobie lekko lata,zastanawiam sie czy powinien miec oring gumowy musze sprawdzic w katalogu ,dziwny przypadek niby temat prosty ,sprawdze jeszcze raz z tym czujnikiem ze ziorniczka sprysku,może cos ominołem hmm pozdrawiam
  7. Witam mam pytanko ,wymieniałem chłodnice w bmw e46 320i silnik m52 i od tego czasu swieci niezmiennie kontrolk poziomu płynu w zbiorniczu ,wyciagałem sprawdzałem w srodku czujnika jakby kontrakton ,i zadnych uszkodzen ,kostka gdy mostkuje gasnie wiec instalacja dobra ,w czujniku jakby kontrakton i styki rozwarte? hmm wie ktos jak to działa ,czujnik jest w zamknietej komorze w zbiorniczku ,czy na pływaku jest jakis magnez czy cholera wie który jak opada pływak zwiera styki ,dodam ze układ odpowietrzony prawidłow i poziom płynu własciwy nie opada 0 wycieków 0 problemow z układem chłodzenia, poza tą kontrolka poziomu płynu chłodzoncego ,dodam ze czytałem na forum ze ma to zwiazek z nieorginalnym zbiorniczkiem bzdura niema zwiazku zmieniałem tez zbiorniczek na inny wiazka dobra czujnik tez wkładałem do kolego u niego mój chodzi jego u mnie nie dalej swieci ,wiec jakas zaleznosc ,moze dół zbiorniczka zimny czyli chłodnica nie do konca odpowietrzona ? pomocy :) ,potworny dyskonfort jedziesz a tu swieci płyn masakra pozdrowionka dla wszystkich fanatków tych zajefajnych furek :)
  8. gregorx3

    320i brak kontrolki check

    Przeprasza z kolegom razem na forum siedzimy przy jednym kompie w pracy :) cały czas chodz o bmw e 46 320i przez przypadek napisałem na jego loginie pozdrawiam forowiczów i prosze o pomoc :)
  9. Temat ze zmieniarka jest prosty masa i stały prad z akumulatora a 3 kabel ibus podpinasz pod 7 pin złacza radia i smiga :) bez tego 3 kbelka raio nie iwdzi zmieniary , a przy okazji co to za program z tymi schematami podasz kolego jakies namiary ? pozdrawaim
  10. gregorx3

    320i brak kontrolki check

    Witam wszystkich mam pytanie szukałem juz na wielu forach i nici ,pytanie kupilm bmw e 46 320i z roku 99 wszystko super,do mometu kiedy zobaczyłem ze na liczniku nie zapala sie kontrolka check natomiast zapala sie eml ,powinny sie obie zapalic i jak jest wszystko oki to powinny zgasnac ,wszyscy piszecie ze wam sie zapal check w czasie jazdy a u mnie jest odwotnie ,byłem na kompie i bemk łapie błedy a check milczy ?,rozebrałem licznik myslac ze to zarówka , a tu zong sa diody ,zrobilem test zegarow wszystkie kontrolki sie zaswiecily wiec mysle spradze czy sygnal dochodzi do licznika z ecm i tu prosba ,moze ktos ma schemacik zeby sprawdzic z jakiego pinu kompa dochodzi sygnal do licznika, slyszalem tez ze jest to niemozliwe do sprawdzenia,o autko ma cana no i kolko sie zamyka ktos moze pomuc ,lapie mi blad 1250 i auto traci moc ,ale do tego dojde ale denerwuje mnie ten check niewiem kiedy bledy wywala pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.