Skocz do zawartości

awtk

Zarejestrowani
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O awtk

  • Urodziny 10.04.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d, XI 2003
  • Lokalizacja
    Braniewo

Osiągnięcia awtk

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. awtk

    E60 - wycena uszkodzenia OC

    I jak to się ostatecznie skończyło? Przelali różnicę między wycenami czy jak?
  2. awtk

    E60 - wycena uszkodzenia OC

    Błotnik był wymieniany 8 lat temu na nowy w ASO, bo miałem zdarzenie bardzo podobne do tego. Praktycznie te same uszkodzenia. Rdza wyszła teraz spod lakieru przy uderzeniu i zerwaniu lakieru. W wątku pytam czy ten błotnik w takim stanie można naprawić, bo w wycenie uwzględnili naprawę, a nie wymianę. Przecież jest on tak pogięty, że żaden serwis ni podejmie się naprawy tego.
  3. awtk

    E60 - wycena uszkodzenia OC

    Do ASO na bezgotówkowe to na pewno wyjdzie szkoda całkowita, a tego chciałbym uniknąć. Według wyceny LIN4, błotnik lewy mogę naprawić po następujących cenach: Robocizna: - 3481 SCIANA BOCZNA T L NAPRAWA 245.00 zł Koszt materiału lakierniczego - 3481 SCIANA BOCZNA T L ODNOWA LAKIERU 143.78 zł. Ogólnie cena za usługę lakierowania wszystkich uszkodzonych części wycenili na 367 zł. Czy jakiś warsztat naprawi błotnik lewy po takich cenach jakie zaproponowali? Oczywiście tak, aby był w takim stanie jak sprzed kolizji.
  4. awtk

    E60 - wycena uszkodzenia OC

    Nie chcę osiągnąć szkody całkowitej. Raczej być nie powinno nawet jak policzą jednak wymianę błotnika a nie jego naprawę. Według ich programu auto zostało wycenione przed szkodą na 18925 zł i odjęli 3217 zł za korekty ogólne. Nie ukrywam, auto ma trochę mankamentów lakierniczych, ale chyba trochę za duża kwotę odjęli. Wyszło według ich wyliczeń, że wartość auta sprzed kolizji to 15708 zł. Wartość szkody wycenili na 5215 zł - z naprawą lewego błotnika, a nie z wymianą. Są jeszcze takie zapisy jak: - WSPÓŁCZYNNIK ODCHYLENIA 67.00 % - CENA -25.00 % (CZESCI ZAMIENNE)
  5. Niedawno kierowca Forda wymusił pierwszeństwo i uderzył moje E60 w lewa stronę. U sprawca praktycznie nie było żadnego uszkodzenia. U mniej dostały: - przednie lewe drzwi (najmniej) - tylne lewe drzwi - błotnik lewy tylny (według mnie najmocniej). - próg lewy. Dzisiaj otrzymałem wycenę szkody z LINK4. - przednie lewe drzwi - napawa - tylne lewe drzwi - wymiana - błotnik lewy tylny - naprawa - próg lewy - naprawa. Czy według Was błotnik nadaje się do naprawy? Przecież to jest pogięte w wielu miejscach. W załącznikach przesyłam zdjęcia uszkodzeń.
  6. Chodzi Ci o ten nalot na obejmie czy po bokach? Zatem, jeżeli jedna śruba jest mniej dokręcona to nie wpływa to na nic?
  7. Witam Proszę o informację jakie mogą być objawy niedokręconej śruby łączącej kolektor wydechowy z chłodnicą spalin? W moim przypadku dolna śruba. Czy może to powodować gwizdanie wraz ze wzrostem obrotów silnika? Załączam zdjęcia. http://i61.tinypic.com/2v0oh7d.jpg http://i61.tinypic.com/2i6hvk0.jpg
  8. awtk

    E60 530D - wycieki w silniku

    Panowie dziękuję za odpowiedzi. Wymienię to co zasugerował artekk. Zresztą nowe uszczelki i zaślepki juz zamówiłem. Po tych zabiegach dam znać czy dalej cieknie z silnika...
  9. awtk

    E60 530D - wycieki w silniku

    Załączam nowe zdjęcie. Chyba ewidentnie jest wyciek w kolektorze ssącym. http://i61.tinypic.com/987rjp.jpg http://i57.tinypic.com/2eea0ih.jpg Na kolektorze jest oznaczenie 7790701 - zatem zaślepki o średnicy 22 czy 33 mm?
  10. awtk

    E60 530D - wycieki w silniku

    spinacz2100 - dzięki za podpowiedzi. Turbo wymieniane było na nowe 2,5 roku temu, może jednak nie wszystkie przewody i uszczelki zostały wymienione... A macie jakąś diagnozę odnośnie tego wycieku na górze silnika? Tam gdzie pompa vacum.
  11. awtk

    E60 530D - wycieki w silniku

    gordon74 - mam jeszcze prośbę. Czy mógłbyś wskazać "połączenia przewodów powietrza pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym". Szukałem, ale chyba nie zrobiłem tego umiejętnie, bo nie znalazłem. Nie chodzi chyba o rury przy intercoolerze?
  12. awtk

    E60 530D - wycieki w silniku

    gordon74 - czy możesz sprecyzować o jakie uszczelki pod klapkami chodzi? Chodzi o kolektor ssący tak? Jeżeli cieknie z nich olej to zaślepki powinny rozwiązać problem? Oczywiście, jeżeli jest to wyciek z kolektora ssącego.
  13. Witam Niestety z moim silnikiem nie dzieje się najlepiej. Pozdejmowałem osłony pod silnikiem i niestety moim oczom ukazał się niemiły widok. Duża część silnika jest zachlapana olejem. Niestety nie wiem skąd dokładnie cieknie. Czy ktoś orientuje się skąd są te wycieki? Wiem, ze może ciężko będzie to zdiagnozować. Najlepiej chyba całość dokładnie umyć i wtedy obserwować skąd leci. Dodatkowo mam też jakiś wyciek w okolicach pompy vacum. Czy możliwe, że puszcza uszczelka tej pompy? Załączam zdjęcia. Silnik od dołu: http://oi61.tinypic.com/28qu26a.jpg http://oi60.tinypic.com/sqnx3c.jpg http://oi62.tinypic.com/ilbs6u.jpg http://oi61.tinypic.com/1j6zxi.jpg Silnik z góry: http://oi60.tinypic.com/34glk7l.jpg
  14. Podbiję temat. Co prawda E60 530D, ale bez katalizatora. Czy dźwięk mieliście podobny?
  15. Witam Zamieszczam film dźwięku jakie wydaje moje E60 po naciśnięciu gazu. Auto na postoju. Turbo wymieniane na nowe niecałe 3 lata temu, przy wymianie został usunięty katalizator. Mechanik również wspomniał coś o kolektorze, że jest popękany... Nie wiem jednak czy chodziło o kolektor wydechowy czy ssący. Zapewne wydechowy? Oprócz dźwięku turbiny słychać gwizdanie, jakby była jakaś nieszczelność? Czy do kolektor wydechowy? A może brak katalizatora? Wydaje mi się, że turbo nie wydaje takiego dźwięku, gdyż wyraźnie je też słychać (osobny dźwięk). Dźwięk ten słychać wyraźnie przy odpuszczeniu gazu (schodzeniu obrotów). viewtopic.php?f=73&t=117891
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.