Mattsy
Zarejestrowani-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW E46 320D 150KM 2002r.
Osiągnięcia Mattsy
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Jeżeli chodzi o ksenony to miałem podobny przypadek z kontrolką błędu światła żarnik mi się wypalał już jakiś czas światło zmnieniało z czasem barwę i słabło na sile a kontrolka się zapala poniewaz żarnik który się wypala traci swoją rezystancję co zostaje wykryte przez komputer ja kupiłem komplet żaników do siebie za 300zł philipsa barwa 5000K polecam jest idealnie biało bardzo wyrażnie oswietla jezdnię nie ma takiej poświaty niebieskawej jaka jest przy 6000K ani poświaty żółtej jak przy 4300K Po założeniu nowych żarników kontrolka natychmiast zgasła A z tym mryganiem żarnika kolega miał ostatnio taki przypadek w audi przetwornica mu przerywała na lampie i musiał wymienić i po problemie ale może być też ze żarnik siada coś w nim już nie łączy i tez tylko wymiana byś musiał zamienić je miejscami i zobaczysz czy mruga żarnik czy problem jest w lampie żarnik wymienia się jak żwykłą żarówkę Pozdrawiam
-
jeszcze zajedę dla świętego spokoju na koputer wyzerować korekcje i wskazania przepływomierza jak kogoś znajdę w okolicy Gorzowa z DIS'em Pozdrawiam jeszcze raz dzięki
-
zadziałał sposób z nakrętkami trzeba było poprostu odpowietrzyć układ robiłem to sam więc zrobiłem tak że ściągnełem kolektor bo inaczej do nakrętek się nie dostaniesz wypiełem wtyczki z wtryskiwaczy zeby mi czasem nie zaskoczył poluzowałem nakrętki podłożyłem sobie papier i zaczełem kręcić najpierw poleciało paliwo z 4 rurki i ją szybko dokręciłem dalje poszedłem krećić i poleciało z 2 rurki dokręciłem i dalej kręcić itd pożniej 3 i 1 pozakręcałem nakrętk przykręciłem kolektor wpiełem wtyczki i chwila prawdy zapalił odrazu przez jakieś 15min nie równo pracował i kopcił na niebiesko pożniej praca silnika uległa zmianie na lepsze i przestał kopcić przygazowałem mu kilka razy jak się dogrzał i ok pojechałem się przejechać czy czasem podczas jazdy coś nie spodziewanego się nie przydaży ale było wszystko ok powiem wam ze nie maiłem takiej mocy w aucie od kiedy go kupiłem a mam go 3 lata naprawdę super przysmiesza bardzo dynamiczny się zrobił z dołu szybciej się zaczoł wkrecać naprawdę jestem zadowolony zobaczymy na jak długo taka regeneracja starczy mam nadzieje ze pojeżdze troche mam orginalne końcówki boscha wkońcu i wam dzieki chłopaki za pomoc naprawdę
-
wszystkie wtyczki podpięte i sprawdzone a rezystancje sprawdze bo nie patrzałem wtryski oddałeme do regeneracji bo strasznie kopcił i było słychać w kabinie cykanie świergolenie podczas przyśpieszania możę powietrze się dostało na szynę wtryskową przy demontażu i trzeba jakoś odpowietrzyć teraz nie wiem też się niezle zdziwiłem jak nie zamruczał
-
Witam dzisiaj wkręciłem wtryskiwacze kolejność zachowałem poskręcałem wszystko ko kupy i [BAD] auto kręci ale nie odpala nie wiem oco chodzi wtryski zostały wyregulowane jeden dużo za dużo lał paliwa a pozostałe trzy były po zatykane częściowo dawały o 1/3 mniej paliwa przez to zostały wymienione koncówki no ale auto nie ruszyło trzeba coś przez kompa zrobić zeby odpolił czy powinien bez problemu ruszyć czy układ się sam odpowietrzy czy trzeba to jakoś zrobić? a jak adaptacje tylko w dis to będę musiął kogoś poszukać bo nie posiadam dis'a A może być tak ze jest teraz za duże ciśnienie podawane ponieważ wtryski po regeneracji maja ustawione już prawidłowe dawki a przed regeneracja moje wtryski nie puszczały paliwa tyle ile powinny i komputer sobie z większył dawkowanie i teraz jak jest na wtrysku dawka dobra dochodzi zwiekszenie dawki z komptera i rośnie cisnienie jest to możliwe?
-
otrzymałem ale jest tam tylko rozpisane dawkowanie podczas testu pod danym ciśnieniem i po regeneracji itd. powiedziano mi ze kody zostały te same tylko końcówki były wymieniane nowe kody podaje sie przy wymiane zaworu wpustowego i sztangi coś takiego czyli dotychczasowe parametry przepływomierza zresetować i niech sobie komputer na nowo pomierzy ilość powietrza i dobierze ilość paliwa tak? i czy w INPA to da radę zrobić i gdzie dokładnie nie zabardzo jeszcze się oriętuję w tym mam od niedawna ten program Pozdrawiam i dzięki za dotychczasowe info
-
a nie muszę restetować korekcji +/- na wtryskiwaczach czy komputer teraz sam sobie z czyta ile teraz podają zregerowane wtryski
-
wtryski bedą na tych samych cylindrach zostały powymieniane tylko końcówki wtrysków i uszczelniacze a nie muszę kasować korekcji czy komputer sam sobie na nowo wprowadzi?
-
Witam odebrałem wtryski z regeneracji są wymienione końcówki wtrysku i uszczelniacze teraz pytanie jak po zamontowaniu ich wykonać kodowanie?
-
witam ja osobiście mam ringi SMD i jestem bardzo z nich zadowolony podłączyłem sobie je ze po przekręceniu kluczyka odrazu mi sie zapalają i mam je do jazdy dziennej i zdają swoje zadanie mam je prawie rok czasu i nic sie z nimi nie dzieje są o wiele jasniejsze od CCFL i nie posiadaja przetwornic nie ma problemu z ich przepalaniem sie POLECAM SMD tyle odemnie pozdr.
-
nie nie sprawdzałem wtryskiwaczy na INPA bede musiał to zrobić ale wydaje mi sie ze przy takim ciśnieniu prawie 500barów komputer nie pozwala na ich otwarcie przeciesz jak by on odpalił przy takim cisnieniu to by coś pierdykło napewno tak mi sie wydaje jede z mechaników mi powiedział ze 3 wtryskiwacz wogóle sie nie otwiera i dlatego zwiększa sie ciśnienie na listwie bo nie ma gdzie wstrzelić tego paliwa ale nie wiem czy to by mogło byc przyczyną zadużego ćiśnienia na listwie
-
po zamianie czujnika cisnienia paliwa nadal bez zmian auto nie odpala juz nie mam pomysłów
-
Witam mam problem z odpaleniem auta po tygodniu nie odpalania samochodu odpaliłem auto obroty zaczeły mi falowac silnik dostał dziwnych wibracji zachowywał sie tak jak by sie dławił i miał zaraz zgasnąć postanowiłem ruszyc dodałem gazu doszło do 2000obr. i auto zgasło i nie chce juz odpalic byłem pod kopem wyszedł błąd zadużego ciśnienia paliwa na szynie wtryskowej komputer pokazywał 500barów przy rozruchu padło hasło ze uszkodzony zawór regulacji paliwa na szynie wiec podmieniłem od kumpla z takiego samego modelu i nic to nie dało pompka paliwa słychać sie załącza patrzałem równiesz podaje paliwo i przez filtr przechodzi równiesz mam juz brak pomysłów jak myslicie od czego to może być jak by cos było z wtryskiem np jak by sie którys zawiesił to mogło by pokazywac za duże ciśnienie na szynie i by nie odpalił?? jak prubuje odpalic samochód to rozrusznik kreći prawidłowo wał sie obraca słychac jak cylindry pracuja ale auto nie chce zaskoczyć
-
Witam mam podobny problem ostatnio ruszyłem ze świateł i zgasł i koniec nie odpala mechanik podpioł mi pod kompa i stwierdził ze jest zaduże ciśnienie na szynie CR miałem prawie 500 barów a powino byc i powiedział mi ze zawór regulujący ciśnienie paliwa na szynie wymieniłem ni to jednak nie dało teraz pytanie co może być przyczyna dużego ciśnienia na szynie czy jak by pompka progowa padła to by mogło pokazywać zaduże ciśnienie racze powinno byc za małe tak mi się wydaje dodam ze ona umnie strasznie głośno buczy wydaje mi się ze tak wcześniej nie było ale nie jestem pewien
-
Witam mam pewien problem ostatnio stojąc na światłach zaczeły mi falować obroty silnik dostał strasznych wibracji poczym zapaliło się zielone ruszyłem pochwili auto zgasło i juz go nie mogłem odpalić aż do dzisiaj na drugi dzień zacholowałem go do mechanika powiedziła mi ze podła pompa paliwa progowa i ze 3 wtrysk leży stwierdziłem ze to troszkę dziwne ze tak dwie różne rzeczy od siebie mogły nagle sie razem zepsuć wiec pojechałem do drugiego ten zaś powiedziła mi ze pompa progowa jest ok ale za to mam strasznie duże ciśnienie na szynie ponad 500 barów przy rozruchu mówi ze powino byc ok 120 barów powierdział ze zawór regulacj cisnienia paliwa do wymiany miał ktoś z was podobą awarię wiecie co może byc przyczyna tak wysokiego cisnienia na szynie CR przy rozruchu bo już nie wiem co wymieniać Pozdrawiam