Skocz do zawartości

aquarel

Zarejestrowani
  • Postów

    322
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f10

Osiągnięcia aquarel

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. koledzy mam problem z zakodowaniem oryginalnych nowych czujników przeprowadzam procedurę istą i tu zaczyna się problem ze ista nie widzi poprawnie cisnienia jest ono zaniżone o około 1 bar na wszystkich 4 kołach czyli pompuje kola do 4.5 a ista widzi 3.5 bara po inicjacji ciśnienia czujniki krzyczą ze jest za niskie jak dopompuje po 1 barze we wszystkich kołach wtedy błąd ginie ,ale pozostaje kwestia cisnienia w oponach które wynosi przód 3.2 tyl 3.4. bar pomiar sprawdzany kilkoma ciśnieniomierzami bez zmian jak ustawiam prawidłowa wartość to mam błąd cisnienia na wyswietlaczu i wynosi on przód 1.4 tyl 1.6 bar jak to rozgryźć ?
  2. czy ktoś zakładał i może podzielić się opinią wiem ze corteco to w sumie najlepsza opcja ale cena powala i zastanawiam się nad conti firma spoko wiec ktoś coś ?
  3. witajcie koledzy mam okazję kupić przednie z polifta i wiem ze rozstaw szyn że nie pasuje,czy istnieje jakiś sposób na zmianę,przeróbkę,dokupienie w serwisie? dzięki za podpowiedź
  4. Proszę o sprawdzenie akcji dla C663531 dzięki
  5. sprawa rozwiązana okazało się że jest przytkany czujnik doładowania w kolektorze który powodował skoki parametrów przepływki druga rzecz to uszkodzony electro zawór sterowany podciśnieniem turbo który nie generował żadnych błędów
  6. przepływka zmieniona wyczyszczony czujnik ciśnienia doladowania i dalej muł od dołu potem strzał w końcu wywaliło błąd 4530 obwód sterowania ciśnieniem turbodoladowania odchyłka dodatnia -stały ??
  7. witajcie co może być powodem skaczących wartości przepływomierza silnik pracuje równo wtryski po regeneracji ,auto nie ma mocy muli do 2500 potem strzał i powrót mocy i przepływka zaczyna podawać prawidłowe wartości wystarczy zwolnić lub auto na wolnych obrotach i zaczyna parametry brykać od 320-480 w monecie kiedy przepływka wariuje nie ma mocy i silnik kopci na czarno są przebłyski jak zaczyna ciągnąć i przestaje kopcić spotkał się ktoś z takim przypadkiem błędów brak
  8. aquarel

    moduł radiowy ??

    Dzięki :cool2:
  9. aquarel

    moduł radiowy ??

    witajcie koledzy potrzebuje wsparcia a mianowicie czego tu brakuje ? chodzi o tą dużą kostkę radio z dużym wyświetlaczem nie gra zupełnie nic nie mogę dopasować :(
  10. aquarel

    opony na 18” 8j et45

    tak 4 szt maja 8j , miałem nadzieje że będzie ładniejszy wygląd zakładając 255/45/18
  11. aquarel

    opony na 18” 8j et45

    witajcie czy mogę założyć przód 235/50/18 tył 255/45/18 czy nie bedzie to miało wpływu na wentualne uszkodzenie skrzyni rozdzielczej ? czy jednak założyć 255/45/18 4 szt
  12. podepnę dzisiaj zobaczę ,gdzie może znajdować się przekaźnik lub problem może leżeć w GM ? ,dodam że roleta tylna tez nie działa czasami złapie
  13. Witam, mam problem z grzanymi fotelami. Mianowicie po włączeniu ich, dioda świeci się bardzo krótko i za chwilę się wyłącza. Oczywiście grzanie nie działa. Czasem przycisk świeci się 2-3 sek czasem od razu gaśnie. O co może chodzić? Dodam że tak samo jest w przypadku obydwu foteli
  14. sprawa rozwiązana winna kostka w sterowniku silnika która była wypięta minimalnie dosłownie gazownik grzebał i stąd awaria do zamknięcia dzieki
  15. Witajcie potrzebuje wsparcia pacjent to e39 2002r 2.0i 170km ,auto nie odpala czujniki sprawne sprężanie jest pompa w baku podaje 3,5 bara błędów brak posprawdzałem bezpieczniki nie znalazłem tam problemu ,podając paliwo bezpośrednio do przepustnicy auto zapala bez kłopotu, wtryski się nie otwierają czyli brak paliwa ,co może być tego powodem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.