Skocz do zawartości

bastaz

Zarejestrowani
  • Postów

    499
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana bastaz w dniu 19 Kwietnia

Użytkownicy przyznają bastaz punkty reputacji!

1 obserwujący

O bastaz

  • Urodziny 18.10.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325i -> E90 335d M-Pakiet
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zawód
    inżynier

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bastaz

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

7

Reputacja

  1. Głowicy nie ściągasz przy robieniu rozrządu. To się robi jak jest problem, a nie profilaktycznie, poza tym to kupa siana.
  2. No trochę dużo jakby nie mówić 😕 Łańcuchy i ślizgi można by z zamienników, ale zębatki, napinacz to bym brał oryginalne. Zobacz u tych Fąfara czy jakoś tak, oni się specjalizują w rozrządach.
  3. Może napianacz padł?
  4. Było mierzone bicie piasty i kompletu piasta+tarcza?
  5. To średnie to jaki stosunek miasto/trasa?
  6. Może to pomoże a może nie. Swego czasu wymieniałem klocki i tarcze w "warsztacie" i zmontowali mi wszystko na sucho czyli miejsca styku klocka z jarzmem, klocka do zacisku itd. Całe szczęście trzpienie po których chodzi zacisk zostawili też suche. Ogólnie, podczas hamowania i zmiany trybu na jazdę wstecz słyszałem różne trzaski i puknięcie. Podczas normalnego przemieszczania się w przód cicho (tylko trochę trzeszczało jak wciskałem na postoju mocniej hamulec). Po zdemontowaniu, oczyszczeniu i nasmarowaniu cerateciem textara tam gdzie trzeba, cisza jak makiem zasiał.
  7. Próbowałem Cie zniechęcić do tego zabiegu 😉
  8. Gdybys mial benzyne to jeszcze mozna by bylo kombinowac, ale przy dieslu gdzie sa duze wibracje nie pakował bym sie w takie rozwiązanie. Szkoda silnika i osprzętu.
  9. Co to za kolor? Deep Green Metallic?
  10. bastaz

    [E9x] Dystanse

    Mam z przodu 225/40/18 michelin pilot sport 4 na felgach 8,5x18et30 i jest git, tzn. wkurza mnie trochę naciąg, ale jeździ się super. Jak sie zużyją to wrzucam Falkeny azenis, bo ich 225 to takie 235. PS. Dopiero teraz zauwazylem do jakiego starego postu dalem odp 🤦‍♂️
  11. Nie sądze, mialem e46 325i na pilot sportach 4 i ladnie potrafil spalic laczka 😄 Pomysl o tym:
  12. W e46 mialem, z przodu xtra z dziurkami na wylot, z tylu zwykle, bylo git. Teraz mam z tylu komplet brembo zwyklych i tez jest git.
  13. U mnie klocki ferodo premier z półperforowanymi brembo xtra nie za dobrze sie sprawowaly. Tarcze strasznie sie wypolerowały, pyliło potężnie az w końcu sie pokrzywiły po któryms tam mocnym hamowaniu 😞
  14. Zobacz jeszcze textar, jurid, pagid. Mam teraz Brembo na tyle, ate z przodu i jest ok. Wcześniej mialem Brembo xtra na przodzie ale w tym rozmiarze były tylko nawiercane, nie przewiercane i po 15kkm się skrzywiły. Wcześniej w e46 mialem Brembo na całym aucie, xtra z dziurkami na wylot i pięknie hamowało.
  15. To nie tak. W większości przypadków jest to spartolony montaż, bez sprawdzenia bicia piasty, później piasty z tarcza za pomocą czujnika zegarowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.