Skocz do zawartości

celion

Zarejestrowani
  • Postów

    149
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 46 330xd (touring)
  • Lokalizacja
    gorzow wlkp

Osiągnięcia celion

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. celion

    Lubuskie

    polecicie kogoś-warsztat w gorzowie gdzie można wymienić podporę wału?
  2. celion

    Lubuskie

    pewnie juz po wymianie, ale tak dla potomnych, chcecie mieć wszystko całe i sprawne to odradzam, a jak cos to sprawdzajcie po nich, mi zepsuli część za 1tys.zl oddali nowe ale i tak stwierdzili ze nie ich wina, daleko im do fachowości a partnerstwo z BMW to jakaś pomyłka
  3. celion

    Lubuskie

    Sirk77 z tymi spryskiwaczami ciezka sprawa, ze nie wspomne o dobrego fachowca w tym miescie :duh: ja u siebie wymienilem sam bez dejmowania zderzaka, gdzies bylo jak to zrobic ogolnie babrania jest ale nikt mi niczego nie napsul wiem ze gdzies na warzawskiej jest zaklad specjlizujacy sie w wymianie ksenonow i przerabianiu z amerykanskich na nasze moze oni by ci kogos polecili
  4. na przednich drzwiach chyba jest 6 sztuk ana tylniej nie wiem jak kupilem nowa listwe na przednie drzwi to byly w komplecie spinki
  5. wlasnie sie dowiedzialem ze mozna kupic wtryski za jeszcze tansza cene niz ja dalem :mad2: firma w korej mozna to zalatwic to www.dieselsystem.bosch-service.pl cena katalogowa 1350zl po znizkach mozna kupic za 950zl za sztuke to nie zadna reklama bo ja kupowalem gdzie indziej ale jak cos to na przyszlos duzo dzwoncie po firmach choc ja tez sie duzo dowiadywalem pozdrawiam
  6. wychodze z tego samego zalozenia :mrgreen:
  7. celion

    318i kontrolka AIRBAG

    moze tez byc poluzowana kostka pod poduszka w kierownicy, blad jakiej poduszki to dotyczy wyjdzie ci na kompie
  8. korekcje mialem strasznie rozjechana nawet w serwisie boscha mi to potwierdzili sam sprawdzalem na inpa i max korekta byla okolo - 2 gosciu z boscha mowi ze dopuszczalnie teoretycznie jest 2-2,5 ale praktycznie wtedy juz silnik przechodzi w stan awaryjny na pozostalych 2 mialem cos okolo 1 reszta byla w miare ok ale wartosci i tak sie bardzo zmienialy objawy to lekkie wibracje na zimnym silniku po rozgrzanym wszystko ok ostatnio nawet zaczal mi dymic na zimnym jak smok a po rozgrzaniu juz ok nawet baka nie puscil facet z boscha za wyciagniecie i sprawdzenie 2 wtryskow chcial okolo 800zl ja niestety nauczony zlym doswiadczeniem z regeneracja nie chce sie juz w to bawic ostatnio regenerowalem 6 wtryskow okolo rok temu pozniej odsylalem 3 bo mi sie nie podobala ich korekcja cos tam poprawili i niestety na dlugo nie pomoglo ta zabawa rok temu wyniosla mnie cos okolo 4tys za co teraz mialbym 4 nowe wtryski i pewnie nie bylo by takich jaj. co do poprawy na nowych wtryskach to bede dopiero mogl cos powiedziec w poniedzialek bo dopiero w tedy bunie odbieram ale przypuszczam ze wkoncu skoncza sie moje problemy z wibracjami bo nawet z tego powodu wymienialem tez dwumase i sprzeglo a to tez nie maly koszt :mad2:
  9. ja osobiscie kupilem za 1000zl za sztuke boscha jutro odbieram a w serwisie boscha lataja po okolo 1300zl ale na allegro tez widzalem nowki w rozsadnej cenie
  10. kolego jest bosch serwis pezal w gdansku biora kolo 770zl za sztuke ja mialam regenerowane ale gdzie indziej i wytrzymaly rok czasu no porazka a kasa tez poszla niezla bo ja mam az 6 i tym razem postanowilem nie bawic sie w to i kupilem nowe bo roznica w cenie to 1400zl wiec mija sie z celem regeneracja decyzja nalezy do ciebie
  11. celion

    316i stukanie w przednim kole

    sorry za pomylke tak to jest jak sie siedzie w tym 4x4 :mrgreen:
  12. celion

    316i stukanie w przednim kole

    to ktos ci ladnie montowal ten wachacz ze guma ci wyleciala :mad2: a co do tych stukow to wsumie ciezka sprawa, moze drazki kierownicze? poloska ale to u mnie nie u ciebie jest ja mialem a przy nierownosciach mialem stuki, pojechalem na trzepak wyszlo ze jeden drazek kierowniczy do wymiany wymienilem oba kasy polecialo ale za to zero stukow skrzypienia :D ktos przy monntowaniu mi czegos uszkodzil gume na drazkach :duh: i dostala sie woda, zardzewialo :mad2: :mad2:
  13. napinacze mam wymienione a to bardziej jest takie drzenie niz pukanie no i na pewno cos z tymi wtryskami jest nie halo bo dla mnie -1,7 to nie jest ok ale jutro jade na ich diagnoze no i zobaczy sie czy to one tak daja czy cos innego
  14. czerwony330d corteco jest prodcentem na pierwszy montaz wiec dlatego miales zeszlifowane ale nie usmiecha mi sie w ciemno wymieniac bo nie jestem pewny czy to aby to wlasnie sprawdzilem wtryski no i nie podobaja mi sie na cieplym silniku prosto z trasy nr1 0,42 nr2 1,02 nr3 -0,95 nr4 0,08 nr5 0,29 nr6 -1,52 az do -1,7 co jest lepsze na plusie czy na minusie, bo zem zapomnial :oops: ? juz raz walczylem z tryskami, nie dalo sie autem jechac tak trzeslo
  15. mezo wspolczuje kosztow :mad2: wsumie to teraz niewiadomo co pociagnelo co ja mam poduchy pod silnikiem wymienione obie i to na oryginaly ale moze i pada to kolo pasowe, corteco niecale 800zl wsumie mechanicy powiedzieli mi zebym podjechal to oblukaja czy nie ma "wibracji" pewnie chodzilo im o jakies luzy, no ale na oko moze byc ok a i powiedzili zeby od razu wymienic uszczelniacz ponizej ale pewni chodzilo im o ten od walu korbowego wymieniales cos podobnego? czy oni chca na koszta naciagnac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.