Skocz do zawartości

rzat

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330D Sport Saloon 2002 wersja UK

Osiągnięcia rzat

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. kolega powyzej chyba ma racje. chodzilo o roznice miedzy cylindrami niz o sama wartosc cisnienia.
  2. Witam Ostatnio ktos mi podpial jakies urzadzonko z seri KTS i byl w stanie sprawdzic cisnienie na cylindrach bez rozbierania i sond itp. Czy jest mozliwe wykonanie takie testu za pomoca jakiegos ogolnie dostepnego softu (INpA, DIS na vmware albo cos innego)? Jesli tak to jaki kabelek bylby wymagany (mam zwyklego USB i update skrzyni polecial wiec chyba najgorszy nie jest)?? Pozdrawiam
  3. Witam po dluzej jezdzie podlaczylem INPE i nie podoba mi sie jeden odczyt: temepratura silnika 50C a temperatura plynu ok 96C. Wskaznik na desce jest idelanie na srodku. Wiem ze mam padniety czujnik poziomu oleju - ten na spodzie miski olejowej. Mozliwe ze te odczyty sa zamotane przez ten czujnik?? dzieki
  4. konkretne info, dziekuje :) kiedys mialem tez problem ze "idlle controller" czy jakos tak. Jeden wtrysk mial ponad 5. Poszly wszystkie do regeneracji. Od tamtej pory (prawie 2 lata) wartosci sa mniej wiecej te same ale ten odglos "buczenia" wydaje mi sie mocniejszy od paru miesiecy. Termostat musze sprawdzic jutro po dluzszej jezdzie - ale wg wskaznika temperatura jest podczas jazdy zawsze idelana. Teraz zauwazylem ze wibracje sa odczuwalne na kierownicy ale sama buda praktycznie nie trzesie. I to mnie troche zastanawia. Ta sama czestotliwosc telepania jest na kierownicy, silniku i wydechu. Ma to jakis sens??? Skrzynia tez miala remont generalny ok 35tys km temu. Od tamtej pory nie mialem z nia najmniejszego problemu - moze na zimnym potrafila minimalnie posliznac miedzy 3a4 ale wiekszosc kierowcow by nawet nie zwrocila uwagi. Teraz po zmianie oleju jest idealnie.
  5. dwumas odpada - to automat ponizej wrzucam screeny z inpy bo nie jestem pewnien co jest co:) http://imageshack.us/a/img692/3791/20130422191107.jpg http://imageshack.us/a/img23/607/20130422191124.jpg http://imageshack.us/a/img5/1690/20130422191135.jpg http://imageshack.us/a/img543/7138/20130422191156.jpg http://imageshack.us/a/img823/8199/20130422191212.jpg http://imageshack.us/a/img593/2/20130422191223.jpg http://imageshack.us/a/img706/237/20130422191242.jpg http://imageshack.us/a/img29/42/20130422191254.jpg
  6. zrobilem troszke wiekszy serwis: nowe kolo pasowe Corteco (kupilem wczesniej Mayle ale latalo jak zwariowane - nie ma co oszczedzac tutaj) poduszki po skrzynia i silnikiem i olej w skrzyni. Poduszki pod skrzynia byly calkiem zerwane pod silnikiem tak zle to jeszcze nie wygladalo. Kolo w sumie tez nie wygladalo na super zajechane no ale 250tys km ma wiec wymienilem. No i co...dalej burczy na jalowym biegu! wibracje duzo mniejsze ale slychac to mocno w kabinie i wibracje odpowiadajace temu burczeniu przenosza sie troszke na kierwonice i mocniej na rure wydechowa co to jeszcze moze byc??? ps. wtryski podaja idealnie wiec to tez odpada. Pamietam ze pojawilo mi sie to zaraz po wymianie pompy paliwa podprogowej. Ale jakos zwiazku nie widze??
  7. kurcze szkoda ze nie pomyslalem o tym jak kumpel robil mi pompe wody i rolki, zakladam ze w 330 jest podobnie jak tutaj http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=95477&start=20 oczywiscie sprawdze ale jesli ktos bedzie mial okazje zapodac te screeny z inpy tez by bylo super - przyda sie na pewno predzej lub pozniej dzieki
  8. Witam cos dziwnego sie dzieje z moim silnikiem - zaczal "burczec" i trzasc na jalowym biegu. Zadnych bledow, wtryski byly regenerowane niedawno, moga to byc poduszki ale zanim zaczne wymieniac mam prosbe. Czy moglby ktos wrzucic screeny z INPY na jalowym biegu ze zdrowego silnika tak zebym mogl sobie inne paprametry porownac?? serdeczne dzieki pozdrawiam
  9. ok sprawa nie aktualna, chociaz pokazuje ze nie obsluguje usb to jednak live data czyta bez problemu wiec jest ok, ale ciagle nie moge znalesc desired/current values?? pozdro
  10. i lipa zainstalowalem inpe 5.0.2 ale ciagle nie moge znalesc desired/current - czy cos pomijam? moze w dde4.0 m57 tego po prostu nie ma? prosze o pomoc
  11. Witam zainstalowalem inpe v 5.0.2 ale wyglada na to ze nie obsluguje ona mojego kabelka USB. Czy jest jakis sposob na obejscie tego? ewentualnie moze jakas nowsze inpa? uprgrade zrobilem poniewaz szukam desired/current w live data a w 4 tego znalesc nie moglem - moze zle szukalem? dzieki
  12. naprawde?nikt? pomocy
  13. Witam INPA v4.4.4.7 podlaczam do E46 330d z 2002 moge sobie podgladanc dane live ale nie moge sie nigdzie doszukac "desired/current values" pomocy towarzysze:)
  14. rzat

    330D Ostro ciagnie na lewo

    Nie omieszkam poinformowac na pewno, ale za szybko to nie nastapi... Gumowe podkladki zrobily robote a mam jeszcze pare rzeczy do sprawdzenia (wtryski i przeplywka) wiec to juz nie priorytet... pozdrawiam
  15. Witam Od pewnego czasu moja bunia trzesie na wolnych obrotach. INPA i DIS pokazuje smoth running controller i kaze testowac wtryski - oto fotki INPA na jalwym: http://img94.imageshack.us/i/inpanajalowym.jpg/ DIS na jalowym: http://img845.imageshack.us/i/disnajalowym.jpg/ DIS przy 1400: http://img228.imageshack.us/i/disna1400.jpg/ powyzej 1500 DIS pokazuje 0 wszedzie Prosze o interpretacje powyzszych wynikow. Czy powinienem dac do regenracji 2 a reszte wyczyscic czy moze jakies inne opcje?? dzieki wielkie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.