Witam, Prosiłbym o pomoc w sprawdzeniu wyników w INPIE. Czy wszystko jest oki, głównie o położenie wałków i sondy. Mam też kilka uwag i chciałbym zapytać czy mam sie czym nie pokoić. Ale po kolei: Sondy http://img854.imageshack.us/img854/4492/sondy.jpg Takie sa napięcia sond na biegu jałowym, na rozgrzanym silniku. Podczas jazdy biegaja obie, Sonda przed katem w granicach od 0,5v do 4,8. Czy podczas ruszania z miejsca powinna ona spadać do minimalnych wartości? bo juz jak jadę i przyśpieszam do napięcie na niej wzrasta, a podczas w miare dynamicznego ruszania wartości jej bardzo spadają. Wałki rozrządu http://img402.imageshack.us/img402/8440/camshaftsnawyloczonym.jpg Takie wartości mają wałki na wyłączonym silniku http://img804.imageshack.us/img804/1381/camshatpositionpopierws.jpg Takie po pierwszym uruchomieniu silnika po 5 godzinnym postoju http://img39.imageshack.us/img39/1816/camshatfspo2uruchomieni.jpg A takie juz po każdym następnym odpaleniu i rozgrzanym silniku Podczas jazdy wszystko lata a różnica miedzy jednym a drugim jest w granicach 10-20 Kolejne zdjęcie mnie już martwi, co to sa za wartośći i czy obie nie powinny byc w granicach zielonego pola? http://img109.imageshack.us/img109/4750/camshatfsadaption.jpg Przepływka i przepustnica http://img59.imageshack.us/img59/5357/przeplywka.jpg To są wartości na biegu jałowym, podczas jazdy wartośći "Air mass" zawsze ida w górę, więc tu raczej oki. martwi mnie natomiast DKP ANGLE. otóż na postoju na jałowym po naciśnieciu pedału gazu, DKP idize sobie w górę, ale jak ruszam, to wrtość dochodzi do ok 25-30 poczym spada do 10-15 i znów idzie w górę, w tym momencie równieżspadają obroty silnika, spada napięcie na sondach i auto wali kangura że się tak wyrażę. Co jeszcze steruję przepustnica, że ona pomimo mojego wciskania pedału gazu zamyka się? Czy jest poprostu walnięta albo pedał gazy jest walnięty? Zapomniałem dodać że żadnych błędów na INPIE nie ma. Prosze o sugestię. Filmiku nie udało mi sie jeszcze zrobić ale pracuje nad tym :) Pozdrawiam