Skocz do zawartości

Jasonos

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jasonos

  • Urodziny 18.04.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i '04
  • Lokalizacja
    Sosnowiec
  • Zawód
    Informatyk/Prawnik

Osiągnięcia Jasonos

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. lol km :P
  2. To są 2 litry i ma dopiero 220tys :D
  3. Lol nie wiem czy to siłownik, staram się zidentyfikować przyczynę problemów, dlatego szukam i pytam za co odpowiada ten siłownik, gdybym się podpiał pod kompa i znalazł tam błędy to bym się nie pytał, ale błędów nie ma.
  4. A do czego to służy? i ew. jakie moga być objawy złej pracy tego siłownika?
  5. A co to za ustrojstwo w kółeczku?: http://img256.imageshack.us/img256/7408/krokowiec.jpg
  6. Hm... raczej nie sądze, bo nie wiem nawet jakby to zrobić, tylko na odczyty w INPIe wchodzę. Ale coś w tym może być bo od momenty jak mi w ASO wgrali nowy soft przed wymianą Valvotronica, takie cuda się dzieją, ale błędów na kompie niema to im nie udowodnie żę coś zjeb... bo oni uważają że wszystko jest oki. A adaptację czego mógła być skasowana i jak ew. zrobić adaptacje od nowa? Dzisija na przykład jest na dworze 10 stopni celcjusza i autko chodzi ładnie, ale jak przyjdą upały znów się zaczna kangury przy ruszaniu.
  7. Witam, Prosiłbym o pomoc w sprawdzeniu wyników w INPIE. Czy wszystko jest oki, głównie o położenie wałków i sondy. Mam też kilka uwag i chciałbym zapytać czy mam sie czym nie pokoić. Ale po kolei: Sondy http://img854.imageshack.us/img854/4492/sondy.jpg Takie sa napięcia sond na biegu jałowym, na rozgrzanym silniku. Podczas jazdy biegaja obie, Sonda przed katem w granicach od 0,5v do 4,8. Czy podczas ruszania z miejsca powinna ona spadać do minimalnych wartości? bo juz jak jadę i przyśpieszam do napięcie na niej wzrasta, a podczas w miare dynamicznego ruszania wartości jej bardzo spadają. Wałki rozrządu http://img402.imageshack.us/img402/8440/camshaftsnawyloczonym.jpg Takie wartości mają wałki na wyłączonym silniku http://img804.imageshack.us/img804/1381/camshatpositionpopierws.jpg Takie po pierwszym uruchomieniu silnika po 5 godzinnym postoju http://img39.imageshack.us/img39/1816/camshatfspo2uruchomieni.jpg A takie juz po każdym następnym odpaleniu i rozgrzanym silniku Podczas jazdy wszystko lata a różnica miedzy jednym a drugim jest w granicach 10-20 Kolejne zdjęcie mnie już martwi, co to sa za wartośći i czy obie nie powinny byc w granicach zielonego pola? http://img109.imageshack.us/img109/4750/camshatfsadaption.jpg Przepływka i przepustnica http://img59.imageshack.us/img59/5357/przeplywka.jpg To są wartości na biegu jałowym, podczas jazdy wartośći "Air mass" zawsze ida w górę, więc tu raczej oki. martwi mnie natomiast DKP ANGLE. otóż na postoju na jałowym po naciśnieciu pedału gazu, DKP idize sobie w górę, ale jak ruszam, to wrtość dochodzi do ok 25-30 poczym spada do 10-15 i znów idzie w górę, w tym momencie równieżspadają obroty silnika, spada napięcie na sondach i auto wali kangura że się tak wyrażę. Co jeszcze steruję przepustnica, że ona pomimo mojego wciskania pedału gazu zamyka się? Czy jest poprostu walnięta albo pedał gazy jest walnięty? Zapomniałem dodać że żadnych błędów na INPIE nie ma. Prosze o sugestię. Filmiku nie udało mi sie jeszcze zrobić ale pracuje nad tym :) Pozdrawiam
  8. Diagnozowałeś INPĄ czy DIS'em? I jakie miałęś objawy przy tej padniętej przepływce? Pytam bo mi troche auta brakuje momentami do 2tys obrotów...
  9. Witam, Czy to normalne że po odpięciu przepływki nie czuje zmian w charakterystyce jazdy? Na kompie nie ma błędów przepływki, tylko po odłaczeniu sie pojawił ale to normalka. Pozdro
  10. No oczywiście, :) i uzupełniony :) Nie wiem czy dobrze kojarze ale coś mowił że zimmermana wymienił czy jakoś tak... sorry jestem laikiem :)
  11. Właśnie wróciłem od mechanika, wczesniej jak byłem mu pokazać objaw, to powiedział be wahania , że sprzęgło ( ostatnio objaw taki pojawił mi się również na wstecznym ). Dzisiaj przy wymianie powiedział że główną przyczyną był wyciek oleju ze skrzyni na sprzęgło i całe było zalane :(. Wymienił sprzęgło ( bo kupiłem je gdzieś indziej, więc nie chciałem sie bawić w zwroty itp ), powiedział że dwu mas w idealnym stanie, więc nie wymieniał ,wyczyścili je tylko pożadnie jakąś chemią. I autko póki co śmiga ale przejechałem dopiero jakieś 10 km więc nie zdążył sie rozgrzać samochodzik, ale dzisiaj jak będę wracał z roboty to wjadę w jakiś korek i zobaczymy :) Nawiązując do poprzedniego posta, to tak jak sugerowałes byłem i sprawdzałem te wszystkie poduszkii wyszły że sa w dobrym stanie, wieć dlatego padło na sprzęgło.
  12. Przeszukałem to forum, ale nie znalazłem takiego objawu... :( Problem zaczął się pojawiać jakieś 3 miechy temu Czuję cos jakby uślizg przy ruszaniu, tak jakby koła zakręciły się w miejscu o 1/4 obrotu ale faktycznie tego nie robią i słychać coś ( chrupnięcie albo coś ) gdzieś z tyłu właśnie w momencie tego uślizgu czegoś, tak się dzieje jak autko jeździ po normalnych trasach, nie jest w danym dniu jeszcze wyeksplatowane, a jak już pojeździ/rozgrzeje się ( nie ma to związku ze wskaźniem temp wody/silnika ) na przykład w długim korku to przy ruszaniu nim telepie, zwłaszcza w korku gdy trzeba czasem na półsprzęgle jechać, Potem jak wyjeźdza się z korka to przy każdym nasępnym ruszaniu objaw pozostaje, następnego dnia jak autko znów chłodne ujawnia się ten uślizg... nie zawsze ale bardzo często on występuje. Z dwójki natomiast rusza ładnie i nie ma tego objawu i nic więcej poza tym się niedzieje, nic nie hałasuje przy gaszeniu silnika. Na wstecznym żadnego z tych objawów nie zauważyłem. Test ruszania z trójki na sprzęgle wypadł pomyślnie , znaczy auto gaśnie.... Czy to może być sprzęgło? Czy może cos jeszcze innego? Sprzęgło i dwumas ma przejechane ok 100tys km ( obie częście wymieniane były w ASO w Niemczech jeszcze ). Pozdrawiam i proszę o jakies rady.
  13. No kurcze, z nieba mi spadłeś... SUPER!!! mam identyczny silniczek właśnie.. Bo cały czas się biłem z myślami, głównie z obawy przed listwą wtrysków....a powiedz czy przy okazji zauważyłeś w gdzieś tam w okolicach czujnik wału korbowego? No to tylko cieplej sie zrobi i biore sie do roboty, zdjęcia porobie może sie komus przydadzą... pozdrawiam
  14. Kurcze dzięki wielkie... cos czuje że będę miał ciepło jak będe to demotował :) .... najbardziej boję się liswty z wtryskami :? Jak tylko się za to zabiore to obiecuje zrobić mini poradnik w dziale zrób to sam, Climatronica juz tam wrzuciłem kiedyś :oops:
  15. No nie właśnie, stąd ten poradnik...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.