Skocz do zawartości

piachu

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    116I 2009r

Osiągnięcia piachu

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Jeżeli do proszącego nie doszło na pw to wpisz w wyszukiwarką autoalarm sosnowiec ul chmielna
  2. Przyczepić nikt się chyba nie przyczepi bo z 5 osobowego auta będzie 4 osobowe, gorzej byłoby gdyby zrobić odwrotnie. Z przełożeniem pasa nie taka prosta sprawa, bo trzeba przełożyć, a właściwie dołożyć zagłówek środkowy. Niby stelaże kanap są takie same, ale zagłówek musi być jakoś bezpiecznie zamocowany, najpewniej w jakiś prowadnikach, w przeciwnym razie w przypadku uderzenia w niego głową wbije się w plecy. Może da się to zrobić, ale trzeba być w tym miejscu czujnym, żeby to było zrobione jak należy. W moi właściwie już byłym autku przełożyłem tapicerkę na taką jaką na 10 str. wkleił wulk. Rodzina już trochę pukała się w głowę na to co robię, ale potem auto zaczęła użytkować mama, po drodze rozwalił się rozrząd, były już przymiarki żeby się pozbyć, ale wygoda foteli i uroda wnętrza uchroniły lalunię przed szrotem :norty:. Zachodu i obaw wyrywając z auta coś co jest dobre trochę jest, ale czasami warto zaryzykować, wiadomo jest ryzyko jest zabawa. Fotele sportowe to zupełnie inna bajka w porównaniu z serią. Jak kupisz tapicerkę ze swojego modelu to wszystko pasuje, z E 82 nie pasują tylne boczki są krótsze. Wtyczkę co wychodzi z podłogi da się wpiąć z tego co się zorientowałem w każdą kostkę w fotelu. W kostce żółtej pod fotelem ( to właściwie jest obudowa) jest wsunięta u ciebie wtyczka od poduszki i napinacza (wsuwa się to z boku żółtej obudowy), reszta żółtej obudowy jest pusta. W fotelu sportowym dodatkowo jest wsunięta wtyczka od pompowania i grzania zależnie od wersji. Kostka z podłogi wejdzie w tą wtyczkę bez problemu, ale nie ma napięcia w pompowaniu i grzaniu ( u mnie tak było). Samo pompowanie można dołożyć podpinając +i-, żeby było pompowanie i grzanie trzeba wymienić przewód z wtyczką co wychodzi z podłogi na nazwijmy to bogatszy i dołożyć panel z przyciskami ( ta listwę co jest wyłącznik start/stop). Skóra bez podgrzewanie jest w zimie wg mnie nieprzyjemna, więc grzanie warto byłoby mieć, ale to rzecz gustu. Mam nadzieję że po długiej przerwie chociaż trochę pomogłem, idę potestować lalunię bo coś kobiety narzekają że buczy, a jakiś pan kiedyś trochę wjechał w tylny zderzak, mam nadzieje że nie urwał wydechu.
  3. Bez problemu można podstawowy jest plastik+ cerata M pakietowy jest cały skórzany. Wyjąc z tunelu jak w instrukcji pociągnąć rączkę i założyć odwrotnie. Przed założeniem dobre jest troszeczkę odgiąć skrzydełka z boku metalowej rurki -nowy uchwyt nie będzie latał. Wszystko widać jak zdejmiesz uchwyt zorientujesz się o czym piszę.
  4. I nie jeździj. Wymieniłem - wszystkie były do wywalenia natychmiast, mechanik się dziwił że tak wyglądają po 25 tyś a sam je poprzednio wymieniał. Zobaczę czy jeszcze zapali się ta pomarańczowa kontrolka od pogorszenia jakości spalin. Jeżeli nie to znaczyłoby że już miał nierówne spalanie.
  5. Mam pytanie. Czy świece zapłonowe powinno się wymieniać co 30 tyś km. Wymieniałem przy 30 tyś teraz mam przejechane 59 tyś muszę wymienić olej , filtry i co zrobić z tymi świecami. Dotychczas awaryjności brak ale ze 3 razy zapaliła się na krótko pomarańczowa kontrolka silnika ( zawsze po tankowaniu). Sama po chwili zgasła. Jak doczytałem w instrukcji świadczy o pogorszeniu jakości spalin. Zastanawiam się czy winą było paliwo, czy już pora rozstać się przy okazji wymiany oleju ze świecami, może szwankują i spalanie mieszanki jest nierówne. Po podłączeniu do komputera błędów brak auto jeździ normalnie mechanik mówi że wymienia się co 60 tyś a kontrolka może czasami zapalić się, niby tylko sygnalizuję ze coś jest nie tak. Ale gdzieś czytałem że w jedynkach świecę są umieszczone dość głęboko pracują w wysokiej temperaturze , kiepsko się chłodzą i że trzeba częściej wymieniać . Co myślicie.
  6. Dzisiaj rano odstawilem auto na serwis po 2 latach do Inschape - zakres czynnosci to wymiana oleju z filtrem, plyn hamulcowy oraz mikrofiltr klimatyzacji. Szacunkowy koszt to 1200 PLN. Z tego co sprawdzali to moje auto nie jest objete akcja serwisowa pt. wymiana cewek o ktorej mowa w tym watku: viewtopic.php?f=164&t=185938 PS. a zeby bylo na temat to chwilowo dalem sobie spokoj z motnazem tego uchwytu / wspornika podlokietnika. Jak kiedys zakupie listewki ozdobne to zrobie wszystko hurtem, tymczasem musi byc jak jest. Mimo wszystko zleciłbym wymianę świec koszt niewielki. Ktoś tu pisał że co 30 tyś powinno się je wymienić. Co do wspornika podłokietnika, to już to zamontowałem, ale absolutnie nic to nie zmieniło, jak się trochę uginał pod naciskiem, to dalej tak się ugina. Nie czuję żadnej różnicy, ale jest jak powinno być. Myślę że można sobie spokojnie to darować.
  7. Widac ze sa tylko zwykle w roznych kolorach i jeden secjalnie pod auta z kierownica ///M - ciekawe czy to taki jak ten do ktorego wkleiles linka czy jeszcze cos innego. Ja widziałem tylko skórzane czarne i taki dokupiłem może tem M/// jest koś przeszyty kolorowa nicią , ale nigdy oryginalnego takiego nie widziałem
  8. Widziałeś to: oferta nr 2152817687 piszą ze stan idealny cena też. Aczkolwiek wydaje mi się że listwa przy wnęce jakby przygięta ale możne to tylko złudzenie i odbite światło. Mieszka do ręcznego nie ma perforowanego tylko uchwyt, mieszek jest z gładkiej skóry. Ten oferta nr 2098862167 jest chyba taki.
  9. Czy podłokietnik zyska na stabilności nie wiem ale myślę ze trzeba ten uchwyt bezwzględnie dołożyć. Jak zdjąłem tylną zaślepkę i poświeciłem do środka to dziób podłokietnika jest bezpośrednio nad sterownikiem chyba poduszki albo może nawet kilku . Myślę że w razie jakiegoś gwałtownego manewru opierając się na podłokietniku można go wyłamać , wtedy dziobem rozwali się ten sterownik i może głownie ten uchwyt po to jest. Ech no jakoś to ogarnę ale na pewno to zrobię, podłokietnika się nie pozbędę musi być. Też myślę ze modyfikacje trzeba zakończyć, w elektronice nie mam zamiaru grzebać bo po pierwsze nie jest to takie proste i byle kto tego nie zrobi a po drugie w przypadku odsprzedaży kupujący bardzo nieufnie podchodzi do takiego auta, trzeba znaleźć amatora który co nieco o tym wie, ale tacy na nasze auta nawet nie spojrzą. Szkoda wyrzucać kasy, autkiem bardzo dobrze mi się jeździ to co mi najbardziej przeszkadzało wymieniłem i jest ok.
  10. Te numery części to wszystko co potrzeba do tego uchwytu ?. Głupio mi teraz bo wprowadziłem Cie w błąd pisząc że tak się montuje, ale usprawiedliwię się, gościu przysłał mi cały tunel z dokręconym podłokietnikiem i przysięgał się że trzeba tylko odkręcić i tak samo przykręcić. No niby się trzymało ale nie jest tak jak powinno być, no cóż całe życie trzeba się uczyć. Listwy myślę że bierz te od Usera, zawsze można trochę poczekać aż finanse pozwolą zaszaleć, masz gwarancję że są nie porysowane, a to bardzo ważne, i możesz kupić w każdej chwili . Jak są metalowe to stają się bardzo wyeksponowane we wnętrzu i każdą ryskę widać.Moje są za niewielkie pieniądze bo cały komplet w sumie za chyba 700 zł, ale to był fart sam pewnie bym ich nie kupił bo już orientowałem się ile sobie cenią i podejrzewałbym że nie są ori. Ale nie ma co żałować do twojego nie pasują bo muszą być dopasowane do kierownicy i gałki, myślę że tylko szlifowane aluminium. Bardzo ładnie rozjaśnią dość ponury środek i nadadzą mu trochę szlachetności. Ciekaw jestem twojej opinii jak zamontujesz, ale ja z tego doposażenia jestem najbardziej zadowolony.
  11. Aż poszedłem do garażu poruszać, nie lubię mieć inaczej niż ma być, ale nie rusza się, no ale jeśli przez blachę z parę groszy miałoby się coś wyłamać to lepiej to dołożyć. Obawiam się że to się przykręca do podłogi za tym sterownikiem i bez zdejmowania tunelu a przynajmniej jego poluzowania się nie obejdzie.Ty masz sprawę prostszą bo chcesz zmienić listwy to i tak trzeba to zrobić ja już to przerobiłem i powtórka z rozrywki. No ale cóż jak to mówią chytry dwa razy traci, było jechać do ASO założyli by człowiek by nie wiedział jak i byłoby ok, ale z drugiej strony to jednak za cenę z ASO jest podłokietnik gałka i uchwyt od ręcznego a ile radości z każdej części :lol: .
  12. No to pięknie a już myślałem ze temat podłokietnika mam zamknięty, dwa lata jeżdżę i nic nie skrzypi ani nie rusza się, ale jak tak ma być to trzeba to dołożyć, koszt widzę że niewielki tylko czy montażowi podołamy. Rozumiem ze między tą blachę a tunel wchodzi ten dziób podłokietnika i się na nim opiera.
  13. No szkoda a miałem nadzieję że może to tylko płyn bo ten wskaźnik jego poziomu wygląda, jak akumulator jak mi się zaświecił po staniu na mrozie to odruchowo też zabrałem się za akumulator, nie wiedziałem że rozładowujący się aż zeruje wskazania zegara chyba powinien wcześniej sygnalizować że nie domaga. Ma ktoś podłączane do akumulatora takie wskaźniki jego naładowania, produkuje coś takiego firma ctek, cena tego niewielka ok 40 zł można na tym polegać - czy to tylko pic na wodę.
  14. Jak zdejmiesz tylną zaslepkę to zobaczysz przy górnej krawędzi tunelu dwie śrubki odkręca sie je śrubokrętem trokowym pomiędzy nimi jest zatrzask trzeba wypiąć tunel z zatrzasku i delikatnie podnieść blacha zostanie przytwierdzona dwoma śrubami do podłogi odkręcić te śruby kluczem nasadkowym i blacha wypada, ale w takiej kolejności jak ci piszę. Potem włozyć ten dziub podłokietnika delikatnie podnieśc wszystko do góry i dół podłokietnika wejdzie w te śruby w podłodze , przykręcić najpierw te górne potem docisnąć ile się da przykręcić dolne i tyle. Caly tunel trochę srężynuje i naprawdę dość łatwo to włożyć. Ori zaślepka wygląda o niebo lepiej, tamta była tylko po to żeby nie odpowiadać co chwilę na pytanie "a tu co dlaczego taka dziura". Jak już włożyłem podłokietnik to nie umiałem się go pozbyć jest zdecydowanie wygodniej. Stwierdziłem że z powodu zaślepki nie będę się pozbawiał wygody.
  15. Naprawdę nie ma z czym jechać do ASO. Zdejmij zaślepkę z tyłu tunelu zobaczysz blachę - trzeba ja wykręcić 4 śruby- włożyć podłokietnik najpierw ten dziób potem dól na wystające wkręty zakręcić z powrotem 4 śruby założyć zaślepkę i gotowe. Listwy są na wcisk w konsoli i drzwiach wystarczy wyjąc stare i założyć nowe tą wokół mieszka tez tylko trzeba wyjąć, trochę zabawy jest z ta wokół rynienki. Zobacz jak poluzować tunel opisano przy montażu uchwytu na napoje od dołu odkręcisz 2 śrubki po jednej z każdej strony wkładasz nową listwę i zakręcasz - radość ze zrobienia samemu bezcenna i pewnie ze 2 stówki w kieszeni. Ja już też jestem szczęśliwym posiadaczem zaślepki zawiasu kupiłem u tego handlarza co mi wysłałeś linka nawet od razu wiedział o co chodzi i tak się szczęśliwie złożyło że mu się taka walała więc chętnie sprzedał za 50 zl. Te zaślepki zawiasu nawiasem mówiąc są różne oglądałem w 2 czy 3 nowych 1-dynkach w ASO i były takie jak tunel ale w jednej była zupełnie inna - na ramce była naklejona gładka skóra, mieszek z gałka był skórzany a od ręcznego z ceraty jak w standardzie, tak to jakoś dziwnie wszystko składają a może i dobrze bo wtedy nie widać od razu że coś do auta dokoptowane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.