Ja dzisiaj cały dzień walczyłem z wydechem. Pojechałem do warsztatu gdzie się znają na tym i zaproponowali mi przelotowy awg albo oryginał katalizator, ale ponad 1 tys zł. Zdecydowałem się na przelotowy obawiając się o dzwięk i zapach, alenie jest źle, dzwiek jest delikatnie inny na wyzszych obrotch, alebezprzesady. Na jałowym w ogóle nie ma różnicy, a bałem się , żebędzie źle :) ogólnie koszt wraz z robocizną to 200,00zł i nie żałuję. W środku nie było połowy wkładu i jakąś jego część gośc wyciagnał zrury za katalizatorem, teraz jest ok, chociaz oryginał to oryginał, alenie jest dużo głośniej. Podobno uniwersalnekataliatory nie nadają się do BMW gadałem ztakim gosciem starszym, szefem co zęby zjadł na tym. Idealnieto tylko na oryginalnym katalizatorze będzie chodzić, względnie na takich przelotowych, ale dzwiek nieco inny.